دانلود صدای مرغ مینا | دانلود صدا برای سخنگو شدن مرغ مینا

چه صدایی برای مرغ مینا پخش کنیم ؟ چگونه مرغ مینا را با صدای ضبط شده سخنگو کنیم ؟ آیا میتوان با کمک صدای ضبط شده خود، کلمات را به مرغ مینا بیاموزیم ؟ در این پست از چیکن هچ، صدای مناسب برای مرغ مینا، دلیل استفاده از صدای ضبط شده و مزیت ها و معایب این کار بررسی شده است :

دانلود صدای ضبط شده برای مرغ مینا

پخش صدای پرندگان برای مرغ مینا، تاثیر زیادی بر یاد گیری آواز های مختلف دارد. در این پست از چیکن هچ، انواع صدای مرغ مینا آمده است و شما به راحتی می توانید هر یک را دانلود نموده و برای پرنده خود پخش نمایید.

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6
» مختص جوجه کشی از مرغ مینا
» کارکرد اتوماتیک
» با آموزش قدم به قدم جوجه کشی
قیمت : 4,970,000تومان

1- صدای مرغ مینای نر

صدای مرغ مینا نر - چیکن هچ

صدای مرغ مینای نر ، به منظور جذب بهتر ماده، بلندتر و واضح تر می باشد. در زیر صدای این پرنده باهوش را می شنوید:



2- دانلود صدای مرغ مینا ماده

دانلود صدای مرغ مینا ماده - چیکن هچ

مرغ مینای ماده، صدایی ضعیف تر از پرنده نر داشته و دامنه صداهایی که می تواند ایجاد نماید نیز کمتر می باشد. از این رو گفته می شود سخنگو کردن مرغ مینای ماده اندکی سخت تر است:


3- دانلود صدای آواز برای مرغ مینا

در این قسمت، صدای انواع بلبل ها و سهره ها قرار گرفته است و شما می توانید با کمک این ویس، آواز پرندگان را نیز به مرغ مینا آموزش دهید.

4- ویدیو مرغ مینای سخنگو

سخنگویی مرغ مینا، یکی از دلایل اصلی محبوبیت این پرنده می باشد. در ادامه صدای یک مرغ مینای سخنگو آمده است که در آن، انواع کلمات را به همراه سرپرست خود ادا می کند :

 

چطور صدای ضبط شده را برای مرغ مینا بگذاریم ؟

صداهای گفته شده در مقاله را برای مرغ مینای خود دانلود کنید. علاوه بر آن می توانید صدای خود را نیز توسط گوشی موبایل یا ضبط صوت، ضبط کنید. به عنوان مثال کلمه سلام را واضح و در محیطی ساکت ضبط نمایید، بدون اینکه صداهای اضافی در آن قرار داشته باشد.

برای انجام صحیح این کار، نیاز است تا کلمه سلام را گفته و پنج ثانیه سکوت کنید؛ مجددا کلمه سلام را با همان لحن قبلی و وضوح بیان کنید. این ویس را 15 دقیقه در صبح، 15 دقیقه در ظهر و 15 دقیقه پیش از خواب مرغ مینا برای اون پخش نمایید. پس از آن که پرنده کلمه سلام را آموخت به سراغ کلمات دیگر بروید.

برای آموزش صدای آواز و آهنگ، می توانید با کمک ضبط صوت یا موبایل خود، آهنگ های مد نظر را برای پرنده پخش نمایید. در این حین محیط را آرام نمونده تا پرنده به خوبی بتواند آواز را بدون صدای اضافی بشنود.

چرا صدای ضبط شده برای آموزش مرغ مینا مناسب نیست ؟

در این پست از چیکن هچ، انواع و اقسام صداهای مرغ مینای نر، ماده، سخنگو و … آمده است. بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری و نبودن در کنار مرغ مینا، اقدام به پخش صدای ضبط شده برای مینا کرده و خود به صورت رخ در رخ به مرغ مینا آموزش نمی دهند.

این افراد صداهای موجود در مقاله را دانلود نموده و یا صدای خود را بر روی ضبط صوت، ضبط می کنند. سپس ضبط صوت را در کنار قفس مرغ مینا قرار داده تا پرنده آموزش ببیند.

در این صورت پرنده بدون حضور فرد و در تنهایی آموزش خواهد دید. جالب است بدانید که این پرنده باید سخنگویی را به صورت رخ در رخ آموزش ببیند تا بتواند با شما صحبت کند. در صورتی که از صداهای ضبط شده و ضبط کردن صدای خود اقدام به آموزش پرنده نمایید، مرغ مینا در حضور شما صحبت نخواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋