قیمت دستگاه جوجه کشی در فروشگاه چیکن هچ

ایزی باتور 1 - چیکن هچدستگاه جوجه کشی ایزی باتور 14,950,000 تومان
ایزی باتور 2 - چیکن هچدستگاه جوجه کشی ایزی باتور 26,700,000 تومان
دستگاه جوجه کشی ایزی باتور سه - چیکن هچدستگاه جوجه کشی ایزی باتور 35,100,000 تومان
دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 5 - چیکن هچدستگاه جوجه کشی ایزی باتور 53,300,000 تومان
خرید دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 - چیکن هچدستگاه جوجه کشی ایزی باتور 64,650,000 تومان
دستگاه جوجه کشی هواباتور 1008 تایی - چیکن هچدستگاه جوجه کشی هواباتور 1008 تایی24,800,000 تومان
دستگاه جوجه کشی هواباتور 168 تایی - چیکن هچدستگاه جوجه کشی هواباتور 168 تایی12,500,000 تومان
دستگاه جوجه کشی هواباتور 336 تایی - چیکن هچدستگاه جوجه کشی هواباتور 336 تایی17,600,000 تومان
دستگاه جوجه کشی هواباتور 672 تایی - چیکن هچدستگاه جوجه کشی هواباتور 672 تایی22,000,000 تومان
دستگاه جوجه کشی درنا 126 تایی - چیکن هچدستگاه جوجه کشی درنا 112,000,000 تومان
دستگاه جوجه کشی درنا 2 - چیکن هچدستگاه جوجه کشی درنا 214,800,000 تومان
دستگاه جوجه کشی درنا 672 تایی - چیکن هچدستگاه جوجه کشی درنا 323,500,000 تومان
دستگاه جوجه کشی درنا 4 - چیکن هچدستگاه جوجه کشی درنا 425,800,000 تومان
دستگاه جوجه کشی اسکندری 1008 تایی - چیکن هچدستگاه جوجه کشی اسکندری 1008تایی تومان
دستگاه جوجه کشی اسکندری 126 تایی - چیکن هچدستگاه جوجه کشی اسکندری 126 تایی تومان
دستگاه جوجه کشی اسکندری 168 تایی9,850,000 تومان
دستگاه جوجه کشی اسکندری 2016 تایی - چیکن هچدستگاه جوجه کشی اسکندری 2016 تایی37,000,000 تومان
دستگاه جوجه کشی اسکندری 252 تایی - چیکن هچدستگاه جوجه کشی اسکندری 252 تایی تومان
دستگاه جوجه کشی اسکندری 336 تایی - چیکن هچدستگاه جوجه کشی اسکندری 336 تایی تومان
دستگاه جوجه کشی اسکندری 504 تایی - چیکن هچدستگاه جوجه کشی اسکندری 504 تایی تومان
دستگاه جوجه کشی اسکندری 672 تایی - چیکن هچدستگاه جوجه کشی اسکندری 672 تایی تومان

در این قسمت از فروشگاه چیکن هچ لیست قیمت و رنج مبلغ پرداختی برای دستگاه جوجه کشی را مشاهده خواهید نمود. شما میتوانید در این صفحه علاوه بر قیمت ماشین جوجه کشی ایرانی ( اعم از قیمت دستگاه جوجه کشی اسکندری، دماوند ( بلدرچین دماوند )، کاکس ماشین، ایزی باتور ) از قیمت دستگاه های جوجه کشی خارجی ( قیمت دستگاه جوجه کشی rcom، بیرنسا ) که امکان وارد کردن آنها به ایران وجود دارد مطلع شوید. توجه داشته باشید که در صورت تمایل میتوانید تک تک این محصولات را بصورت حضوری، تلفنی و یا حتی آنلاین از چیکن هچ تهیه کنید. برای مطالعه مشخصات دستگاه های جوجه کشی به صفحه ” دستگاه جوجه کشی ” مراجعه نمایید.

وقتی قطعات دستگاه جوجه کشی با کیفیت تر باشد، راندمان دستگاه نیز بالا رفته و به طبع قیمت دستگاه جوجه کشی نیز بالا تر میرود. اما بسیاری از شرکت های داخلی هستند که حتی بدون استفاده از قطعات با کیفیت قیمت های هنگفتی را برای ماشین جوجه کشی خود در نظر میگیرند. ممکن است بعضی از خریداران ماشین جوجه آوری از این امر مطلع نباشند ما به شما توصیه میکنیم که قبل از خرید هر دستگاه جوجه کشی مطالب مندرج در صفحه مربوط به آن شرکت را در فروشگاه چیکن هچ مطالعه نمایید.

چه فاکتورهایی بر قیمت دستگاه جوجه کشی تاثیر میگذارد ؟

چه فاکتورهایی بر قیمت دستگاه جوجه کشی تاثیر میگذارد ؟ - چیکن هچ

فاکتورهای بسیاری وجود دارد که میتواند روی قیمت تمام شده ی دستگاه های جوجه کشی تاثیر گذار باشد. در این بخش برخی از این فاکتورها را بیان میکنیم .

قیمت دستگاه جوجه کشی ایرانی یا خارجی :

یکی از مهمترین فاکتورها که میتواند تاثیر بسیاری روی قیمت دستگاه بگذارد، تولید داخلی یا خارجی بودن دستگاه است. با توجه به قیمت ارز در داخل، دستگاه های تولید خارج بسیار بالاتر از دستگاه های داخلی قیمت می خورند. دستگاه های برندهایی همچون آرکام و برین سی در داخل کشور به صورت بسیار محدود قابل تهیه می باشند ولی قیمتی چندین برابری با نمونه های داخلی دارند.

برند تولید کننده :

برند تولید کننده دستگاه جوجه کشی صنعتی - چیکن هچ

برندهای ناشناخته دستگاه های جوجه کشی ممکن است قیمتی کمتر از برندهای شناخته شده داشته باشند. این مورد در بسیاری از صنایع وجود دارد. دلیل چنین تفاوتی میتواند در کیفیت قطعات مورد استفاده ، چگونگی برش ، جوش و مونتاژ دستگاه و همینطور خدمات پس از فروش ارائه شده توسط تولید کننده باشد. توجه به موارد اشاره شده میتواند خریدی مطمئن برای شما بهمراه داشته باشد.

تجهیزات مورد استفاده :

تجهیزات و قطعات مورد استفاده در دستگاه های مختلف قیمتی متفاوت دارد که همین امر میتواند بر قیمت تمام شده ی دستگاه تاثیر گذار باشد. برای مثال قیمت سنسور SHT چندین برابر قیمت سنسورهای دمایی LM35 است! همین امر میتواند علاوه بر قیمت بر کارایی دستگاه نیز تاثیر بسزایی بگذارد !

از این رو در زمان خرید دستگاه جوجه کشی و مقایسه دو دستگاه با همدیگر ، تک تک قطعات آنها را بررسی کنید و سپس تصمیم گیری کنید. از جمله تجهیزات و قطعاتی که میتواند در قیمت تفاوت ایجاد کند موارد زیر است :

– سنسور :

سنسور SHT - چیکن هچ

سنسور SHT قیمتی چند برابری در مقابل سنسور LM35 و NCT دارد. همچنین تعداد سنسور نیز مهم است ، اگر سنسورهای مورد استفاده بیشتر از یک مورد باشد (برای مثال سنسور محیطی یا سنسور زاپاس نیز استفاده شود) قیمت تمام شده ی دستگاه افزایش پیدا خواهد کرد.

– بدنه :

جنس بدنه نیز میتواند در افزایش قیمت تمام شده دستگاه تاثیر گذار باشد. استفاده از بدنه های PVC به جای بدنه های فلزی معمولی سبب افزایش قیمت دستگاه خواهد شد. بدنه های پی وی سی سه لایه دارند که لایه ی میانی آنها به صورت پفکی و متخلخل است و خود به عنوان عایق عمل میکند.

– فن و سیستم تهویه :

نوع فن مورد استفاده در دستگاه های جوجه کشی نیز میتواند در افزایش قیمت دستگاه موثر باشد. استفاده از فن هایی با دور بالا و همینطور فن های دائم الکار سبب بالا رفتن قیمت نهایی خواهد شد.

– سیستم رطوبت رسانی :

سیستم های رطوبت رسانی مختلفی در دستگاه های جوجه کشی استفاده میشود که مدرن ترین این سیستم ها در سری دستگاه جوجه کشی هواباتور مورد استفاده قرار گرفته است. نوع رطوبت ساز دستگاه یکی دیگر از عوامل افزایش قیمت دستگاه های جوجه کشی است.

– کنترلر :

کنترلر دستگاه جوجه کشی - چیکن هچ

یکی از قسمت هایی که میتواند شامل اپشن های مختلفی باشد ، کنترلر دستگاه جوجه کشی است. بر روی کنترلر میتوان از سنسورهای مختلفی استفاده کرد، از سوویچینگ به جای ترانس استفاده کرد، از بردهایی با سیستم مونتاژ SMD استفاده کرد و … . به طور کلی کنترلر به تنهایی میتواند در افزایش قیمت دستگاه جوجه کشی موثر باشد.

تاثیر گارانتی و کیفیت خدمات پس از فروش بر قیمت دستگاه :

گارانتی و بخصوص خدمت پس از فروش در دستگاه های جوجه کشی اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که برخی از قطعات دستگاه ممکن است در طول استفاده های مداوم مستحلک شده و نیازمند تغییر باشند. از این رو تولید کننده ی محصول باید توانایی تامین قطعات دستگاه های قدیمی خود را داشته باشد.

در بین تولید کنندگان دستگاه های جوجه کشی معدود شرکت هایی وجود دارد که قدمتی بالغ بر ده سال از عمر آنها می گذرد و به صورت عملی ثابت کرده اند که گارانتی و خدمات پس از فروش واقعی را ارائه میدهند. از این رو در زمان خرید دستگاه جوجه کشی به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید.

قیمت دستگاه های جوجه کشی برندهای شناخته شده داخلی :

همانطور که اشاره شد گروه صنعتی اسکندری ، بلدرچین دماوند و کاکس از جمله قدیمی ترین تولید کننده های داخلی دستگاه های جوجه کشی هستند که در زیر به بررسی محصولات تولیدی این واحد های صنعتی از نظر قمیت پردخته ایم :

قیمت دستگاه جوجه کشی اسکندری چقدر است ؟

گروه صنعتی اسکندری - چیکن هچگروه صنعتی اسکندری یکی از مشهورترین و قدیمی ترین تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی میباشد. فروشگاه چیکن هچ تمامی محصولات این شرکت را نیز عرضه میکند. قیمت دستگاه های جوجه کشی اسکندری با توجه به ظرفیت و سیستم مورد استفاده در آن متفاوت می باشد . در فروشگاه چیکن هچ تمامی دستگاه های جوجه کشی اسکندری به قیمت کارخانه عرضه می شوند.

در جدول لیست نرخ پرداختی شما میتوانید مبلغ پرداختی دستگاه جوجه کشی eig را نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل اقدام به خرید این محصولات نمایید.

لازم به ذکر است کارخانه اسکندری امسال با وجود شرایط نابسامان اقتصادی، مبلغ پرداختی محصولات خود را افزایش نداده است. همانطور که مشاهده میکنید میزان مبلغ دستگاه جوجه کشی در سال 98 همانند رنج مبلغ پرداختی در سال قبل است.

گروه صنعتی اسکندری برخلاف اکثر تولیدکنندگان ماشین جوجه کشی از قطعات اولیه ای که در کشور سوئیس و مالزی تولید شده اند، استفاده میکند. به همین دلیل است که ماشین های جوجه آوری این شرکت راندمان بالای 90 درصدی را دارند. برای کسب اطلاعات لازم درباره این شرکت به صفحه دستگاه جوجه کشی اسکندری مراجعه نمایید.

اگر به دنبال قیمت دستگاه جوجه کشی دست دوم هستید قبل از هر چیزی توصیه میکنم مقاله دستگاه جوجه کشی دست دوم را مطالعه کرده و سپس با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا شما را از اخرین قیمت مطلع سازند.

قیمت محصولات ایزی باتور

شرکت ایزی باتور - چیکن هچکارخانه ایزی باتور یکی از معروف ترین تولید کنندگان ماشین جوجه کشی خانگی میباشد که راندمان بالا و طول عمر بالای دستگاه های این شرکت زبان زد همه مصرف کنندگان میباشد. در این قسمت شما میتوانید قیمت ماشین جوجه کشی خانگی را مشاهده کنید.

همانطور که میدانید سایز و ظرفیت دستگاه یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت ماشین جوجه آوری است. با توجه به اینکه تخصص شرکت ایزی باتور تولید دستگاه های خانگی در سایز های کوچک میباشد، قیمت محصولات آن بسیار مناسب بوده و با توجه به قطعاتی همچون سنسور SHT ساخت سوئیس، بدنه تمام PVC، برد هوشمند مجهز به سیستم انتخاب پرنده و  . . . میتوان گفت بسیار ارزان قیمت نیز میباشد!

بهتر است بدانید که شرکت ایزی باتور اولین تولیدکننده داخلی دستگاه جوجه کشی خانگی بوده که رقیبی برای دستگاه های خانگی کره ای محسوب میشود. با این تفاوت که نرخ دستگاه جوجه کشی Soru 20 بسیار بالاتر از دستگاه جوجه کشی ایزی باتور میباشد. میتوان گفت ایزی باتور انتخابی مناسب برای کسانی است که به دنبال خرید دستگاهی با قیمتی مناسب و کیفیت کره ای هستند. با مطالعه مطالب مندرج در صفحه ” دستگاه جوجه کشی ایزی باتور” میتوانید اطلاعات تکمیلی درباره تک تک دستگاه های  این شرکت را مطالعه نمایید.

لازم به ذکر است که ماشین جوجه کشی ایزی باتور 5 به دستگاه جوجه کشی خانگی ارزان نیز معروف است.

قیمت دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند چقدر است ؟

بلدرچین دماونددر جدول فوق لیست نرخ پرداختی دستگاه جوجه کشی دماوند را مشاهده میکنید. قیمت ماشین جوجه کشی بلدرچین دماوند با توجه به ظرفیت آنها متفاوت می باشد . تمامی دستگاه های این شرکت در وبسایت چیکن هچ با تخفیف و به صورت مستقیم از کارخانه عرضه می شوند.دستگاه های صنعتی شرکت بلدرچین دماوند توانایی جوجه آوری از تمامی پرندگان و ماکیان را دارا میباشد. رنج قیمت ماشین جوجه کشی بلدرچین دماوند از حدود یک تا 6 میلیون تومان میباشد.

در این قسمت شما میتوانید قیمت دستگاه جوجه کشی صنعتی را مشاهده کنید. اگر به دنبال مبلغ پرداختی برای دستگاه جوجه کشی صنعتی بزرگ هستید در حال حاضر بزرگترین دستگاه جوجه کشی متعلق به شرکت کاکس ماشین میباشد که در ادامه درباره این شرکت نیز به بحث و بررسی خواهیم پرداخت.

با توجه به اینکه ماشین های جوجه آوری یک منبع درآمد برای اکثر خریداران به شمار می آید، باید توجه داشت که یکی از مهم ترین نکته در خرید ماشین جوجه کشی قیمت مناسب آن است. قیمت مناسب برای هر دستگاه با توجه به قطعات به کار رفته در آن و نوع مونتاژ، متفاوت می باشد. ممکن است قیمت یک میلیون تومان برای دستگاهی با ظرفیت 10 عددی مناسب نبوده اما قیمت 3 میلیون تومان برای دستگاه 10 تایی دیگری، مناسب و یا حتی کم باشد. هر فردی برای تشخیص این موضوع نیاز به دانش کافی دارد. برای کسب آگاهی لازم توصیه میکنم صفحات نقد و بررسی هر یک از تولیدکنندگان دستگاه جوجه کشی را مطالعه نمایید.

لازم به ذکر است که ظرفیت ماشین های جوجه کشی بلدرچین دماوند از 84 تایی تا 2هزار عددی متغییر بوده و دارای یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش میباشد. برای کسب اطلاعات دقیق تر درباره دستگاه های جوجه کشی این شرکت و نرخ دستگاه جوجه کشی دماوند میتوانید به صفحه دستگاه جوجه کشی دماوند مراجعه کرده و در صورت تمایل از طریق درگاه امن بانک ملت خرید نمایید.

قیمت دستگاه جوجه کشی کاکس چقدر است ؟

شرکت کاکس ماشین - چیکن هچدر جدول فوق لیست مبلغ پرداختی دستگاه جوجه کشی کاکس ماشین را مشاهده نمودید.

یکی از مواردی که بهتر است بدانید این است که همیشه استفاده از قطعات اولیه گران قیمت نمیتواند دلیل بر بهترین بودن یک کالا باشد. چه بسا دستگاه هایی که قطعات ایرانی با کیفیت دارند و راندمان قابل قبولی را برای شما ارائه میدهند در عوض ارزان قیمت نیز میباشند.

پس قبل از مطالعه صفحات محصول و یا نقد بررسی در مورد کالاهای ارزان قیمت قضاوت نکنید.

دستگاه های شرکت کاکس ماشین یکی از همین کالا هاست، یا اینکه هیچ کدام از قطعات اولیه این شرکت کارآمد و گران قیمت نیست و اکثرا چینی میباشد، دستگاه مینی کاکس 10 تایی یکی از پرفروش ترین دستگاه های جوجه کشی در ایران است! در حقیقت این دستگاه به دلیل قیمت ارزان و ظرفیت و ابعاد کوچک خود معروف گردیده و مورد استقبال تعداد زیادی از کاربران ماشین جوجه کشی قرار گرفته است. لازم به ذکر است که این دستگاه را 4 تایی نیز مینامند چرا که توانایی جوجه کشی از 4 عدد تخم نطفه دار غاز را داراست.

تمامی دستگاه های جوجه کشی تولیدی شرکت کاکس ماشین در فروشگاه چیکن هچ با قیمت کارخانه عرضه شده اند و با توجه به نوع و ظرفیت دستگاه قیمت ها متفاوت می باشند.

اگر به صفحه ” دستگاه جوجه کشی کاکس ” مراجعه کنید مشاهده خواهید کرد که شرکت کاکس ماشین دارای متنوع ترین دستگاه های جوجه کشی با متفاوت ترین قیمت هاست! نرخ پرداختی های دستگاه جوجه کشی کاکس از 800 هزار تومان تا چند ده میلیون متغییر بوده و از نظر تنوع یکی از بی نظیرترین شرکت های تولیدکننده دستگاه جوجه کشی است.

مشاوره رایگان در مورد قیمت دستگاه های جوجه کشی :

مشاوران چیکن هچ آمادگی ارائه ی مشاوره های رایگان و کاملا تخصصی در مورد خرید انواع دستگاه جوجه کشی را دارا می باشند. در مشاوره ی خرید دستگاه ، فاکتورهایی همچون قیمت مد نظر شما ، موقعیت محل قرار گیری دستگاه ، ظرفیت مورد نیاز شما و نوع پرندگانی که میخواهید اقدام به جوجه کشی آنها کنید مورد توجه قرار میگیرد. فرایند مشاوره کاملا رایگان پیش بینی شده است. بدین منظور میتوانید با شماره های موجود در انتهای صفحه در تماس باشید.