راهنمای خرید آنلاین از فروشگاه چیکن هچ

وب سایت چیکن هچ که از سال 1383 شروع به فعالیت نموده است، توانسته مرجعی کامل و بستری امن در زمینه خرید انواع دستگاه جوجه کشی ایرانی و خارجی برای کاربران ایجاد نماید. این وب سایت که هم اکنون یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی دستگاه جوجه کشی می باشد، امکان خرید آنلاین از درگاه های امن را برای تمامی افراد در سرتاسر ایران فراهم نموده است.

راهنمای خرید آنلاین از فروشگاه چیکن هچ

وب سایت چیکن هچ دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و تمامی فعالیت های این وب سایت تحت نظارت پلیس فتا، اداره صنعت معدن و تجارت و وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

نماد اعتماد - چیکن هچ

لازم به ذکر است که این نماد به منظور اعتماد مشتریان و حمایت از حقوق مصرف کننده از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کشور و فقط پس از طی مراحل قانونی و اداری به کسب و کارهای اینترنتی مجاز اعطا میشود.

افزون بر نماد اعتماد، فروشگاه اینترنتی چیکن هچ دارای نماد ساماندهی نیز میباشد. این نماد نیز پس از احراز هویت و صلاحیت و انجام مراحل قانونی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد به رسانه های برخط تعلق میگیرد.

نماد اعتماد در کنار نماد ساماندهی، گواهی محکم بر تأیید و مورد اعتماد بودن آن سایت می باشند. از این رو کاربران وب سایتی هایی که دارای این نمادها هستند، با آسودگی خاطر می توانند خرید آنلاین خود را انجام دهند.

نحوه خرید اینترنتی در فروشگاه چیکن هچ

فرایند خرید اینترنتی در این وب سایت به صورت بسیار ساده طراحی شده است تا هر شخصی به راحتی بتواند خرید خود را انجام دهد.
در زمان سفارش هر محصول از کاربران اطلاعات مهم از قبیل نام، نام خانوادگی، شماره تماس و ادرس دریافت میشود. سپس کاربران می توانند با تمامی کارت های عضو شبکه شتاب از دو درگاه امن و مورد تأیید پلیس فتا خرید آنلاین خود را انجام دهند.
پس از انتخاب محصول و پر نمودن فرم اطلاعات، با زدن گزینه سفارش، کاربر بصورت اتوماتیک به صفحه پرداخت منتقل میشود. برای خرید آنلاین لازم است که کاربران اطلاعات کارت بانکی خود همچون شماره کارت، کد cvv2، رمز پویا و تاریخ انقضای کارت خود را در دست داشته باشد.

روند ارسال کالا به مشتری در فروشگاه چیکن هچ

جعبه دستگاه جوجه کشیدر صورت پراخت موفق، سفارش شما ثبت و از همان لحظه آماده پردازش میشود. در صورت لزوم نیز هماهنگی های لازم از طریق شماره تلفن ثبت شده با شخص خریدار انجام میگیرد. دستگاه نیز در کمترین زمان از طریق باربری های معتبر، پست پیشتاز، اتوبوس و یا … برای خریدار ارسال میشود و می توانید دستگاه خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که روند ارسال کالا در این فروشگاه به صورت کاملا اتوماتیک انجام میگیرد. همچنین مدت زمان تحویل کالا به مشتری نیز بسته به محل زندگی حداکثر 72 ساعت طول خواهد کشید. فروشگاه چیکن هچ بسته بندی تمامی محصولات خریداری شده را به صورت کاملا ایمن انجام میدهد تا در زمان حمل و نقل، آسیبی به دستگاه وارد نشود. بنابراین می توانید اطمینان داشته باشید که محصول خریداری شده سالم به دست شما خواهد رسید.

ناگفته نماند که امکان خرید حضوری از نمایندگی ها نیز از طریق وب سایت چیکن هچ ممکن می باشد. شما می توانید شماره تلفن و آدرس نمایندگی های مجاز شهر خود را از دفتر فروش مرکزی به شماره تلفن 32387132(044) دریافت نمایید.

در این وب سایت علاوه بر خرید اینترنتی و حضوری، امکان خرید تلفنی نیز ممکن می باشد. همچنین تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر می باشند. در صورت هرگونه ابهام و یا نیاز به راهنمایی نیز می توانید از طریق شماره تلفن های بخش تماس با ما با کارشناسان فروشگاه چیکن هچ ارتباط برقرار نمایید.

نحوه دریافت رمز اینترنتی دوم (رمز پویا)

رمز اینترنتی پویا یک رمز موقت می باشد که به مدت 60 الی 120 ثانیه قابل استفاده است. این شیوه رمز دهی صرفا برای جلوگیری از فیشینگ و حفظ امنیت کارت بانکی می باشد.

دریافت رمز پویا

روش های مختلفی برای دریافت رمز پویا وجود دارد. یکی از ساده ترین این روش ها درخواست رمز آنی پویا در زمان خرید آنلاین می باشد. همانند شکل زیر در این روش با درخواست رمز پویا، رمز موقت دوم به شماره موبایل ثبت شده (در زمان ایجاد حساب بانکی) ارسال میشود. بدین ترتیب می توان رمز پویا را وارد نمود و خرید خود را انجام داد.

روش دیگر دریافت رمز پویا از طریق نرم افزارهای خاص هر بانک می باشد. در این روش لازم که به بانک مد نظر خویش مراجعه نمایید و نرم افزار مربوطه را دریافت کنید. لازم به ذکر است که دریافت رمز پویا بدین شیوه نیازمند گوشی هوشمند می باشد.

برنامه دریافت رمز پویا

فعال سازی و دریافت رمز پویا با کد USSD نیز امکان پذیر می باشد. در این روش کافی است با گوشی موبایل خود (ساده و یا هوشمند) کد #60*737* را شماره گیری نموده و ثبت نام کنید.

روش دیگری نیز برای دریافت رمز پویا وجود دارد که در آن کاربر باید به خودپرداز بانکی مربوط به کارت خود مراجعه نماید و از طریق آن رمز موقت دوم خود را دریافت کند.

دریافت رمز دوم از خودپرداز

در نظر داشته باشید که دریافت رمز پویا به هنگام خرید آنلاین از طریق درگاه یکی از ساده ترین روش ها می باشد که نیازی به گوشی هوشمند ندارد. فقط در این روش لازم است که به شماره موبایل ثبت شده در زمان ایجاد حساب بانکی خود دسترسی داشته باشید.