کسب درآمد در خانه با کمترین هزینه

شغل خانگی با حداقل هزینه | کسب درآمد در منزل

اگر به دنبال کسب درامد ساده و راحت در منزل هستید و یا می خواهید در کنار شغل اصلی خود، شغل دوم مناسبی داشته باشید؛ اگر از کار کردن برای دیگران خسته شده اید و دوست دارید خودتان رئیس کار خود باشید؛ پیشنهاد میکنم خواندن این مقاله را از دست ندهید.

در طی چند سال اخیر رشد جمعیت از یک طرف و مشکلات اقتصادی از طرف دیگر باعث ایجاد سونامی بیکاری در جامعه شده و متأسفانه بیکاری در بین جوانان به یکی از چالش های اصلی تبدیل شده است. معضل بیکاری می تواند به عامل تهدید و انحراف و سرخوردگی جوانان بدل شده و بحران های اجتماعی زیای را منجر شود. فرصت ها و وقت های از دست رفته، آفت زندگی هر فرد به خصوص نسل جوان و تحصیل کرده می باشد.

متأسفانه درصد زیادی از افراد بیکار یا به دام اعتیاد کشیده شده و یا مرتکب انواع جرم ها و خلاف ها می شوند. از این رو باید فرصت را غنیمت شمرد و در عصر ارتباطات و دنیای دیجیتال، استعداد خود را به یک منبع درامد تبدیل کرد. اگر مهارت خاصی ندارید، نگران نباشید کسب و کارهای معرفی شده در این مقاله نیازی به دانش و تخصص خاصی ندارند.

ایده های کسب و کار خانگی

در دنیای فزاینده دیجیتالی هم اکنون مشاغل خانگی گزینه ای بسیار مناسب و ایده ال برای کسب درامد می باشند. کسب و کارهای خانگی فرصت بسیار مناسب برای آن دسته از افرادی است که دوست دارند در عین کسب درامد، وقت خود را با اعضای خانواده و در محیط راحت منزل صرف نمایند.

بر اساس یک نظر سنجی و تحقیق به عمل آمده در سال 2017، حدود 43 درصد از شاغلان آمریکایی کار در منزل و یا دورکاری را به سایر مشاغل ترجیح می دهند. مشاغل خانگی هیچ نوع محدودیتی ندارند و افراد مختلف همچون دانشجویان، کارمندان، زنان خانه دار، معلمان حتی پرستاران و … می توانند در این زمینه کسب درامد داشته باشند. در این نوشتار به برخی از کسب و کارهای محبوب و پر درامد خانگی اشاره شده است.

برای شاغل شدن و کسب درامد لازم نیست که حتما در یک شرکت معتبر و یا ارگان دولتی استخدام شوید. با کمی خلاقیت می توانید از استعدادتون حتی درمنزل نیز برای خودتان اشتغال زایی ایجاد کنید. برخلاف بسیاری از مشاغل که به سرمایه های سنگین و مکان خاص نیاز دارد، کار در منزل نیازی به سرمایه زیاد ندارد. در این شیوه کسب و کار علاوه بر صرفه جویی در وقت، افراد زمان با خیال آسوده میتوانند در محیط آرام منزل و در کنار خانواده به کسب درامد مشغول شوند.

در کسب و کار خانگی الزاما تمامی اعضای خانواده درگیر این شغل نخواهند بود و صرفا یک نفر نیز می تواند فعالیت اقتصادی انجام دهد.

پخت پز غذا و انواع کیک، شیرینی و دسر، صنایع دستی (مثل کیف، دستبند، عروسک سازی، و …) پرورش قارچ، پرورش گل و گیاهان خانگی، نویسندگی در منزل، بسته بندی حبوبات و آجیل، تولید کره و خامه محلی در منزل با دستگاه و فروش آن، کسب و کارهای مرتبط با فناوری اطلاعات (طراحی سایت، برنامه نویسی، خدمات ترجمه و تایپ، تولید محتوای چند رسانه ای و …) از جمله ایده های مختلف کسب درامد در منزل می باشند. اما گر هیچ یکی از این کسب و کارها به مذاق شما خوش نیامده پیشنهاد بسیار بهتری برای شما داریم.

کسب درآمد با دستگاه جوجه کشی تو خونه - چیکن هچ

جوجه کشی چیست و چگونه انجام میشود ؟

شاید در ابتدا با خود فکر کنید که این کسب و کار نیاز به سرمایه، وقت زیاد و تخصص خاصی دارد. اما برعکس جوجه کشی از پرنده های مختلف علاوه بر اینکه یک سرگرمی بسیار جذاب و هیجان انگیز است، به سرمایه و وقت زیاد و تخصص آنچنانی لازم ندارد. به شما اطمینان می دهم اگر بصورت اصولی در این زمینه فعالیت داشته باشید، می توانید درامدهای بسیار بالایی کسب کنید.

نوشته های مشابه

هر ساله در نمایشگاه های پرندگان زینتی خیلی از افراد با فروش نژادهای خاص از پرندگانی همچون قناری، مرغ عشق، کاسکو، عروس هلندی، طاووس، قرقاول، کبوتر و …به درامدهای بالای چند صد میلیون دست پیدا میکنند.

اگر کمی تحقیق در این زمینه انجام دهید با خبرهای داغ زیادی همچون فروش یک جفت قناری به قیمت چند صد میلیون در نمایشگاه پرندگان زینتی در تهران و یا فروش کبوتر به قیمت چندین میلیون دلار در کشورهای اروپایی و یا فروش انواع طوطی سانان با قیمت های هنگفت روبرو خواهید شد.

از طرفی بازار خرید و فروش این پرنده ها همیشه داغ است و طرفدارن بسیار زیادی دارد. پس جای نگرانی نیست و می توان در راه به درامدهای بالایی رسید. علاوه بر پرندگان زینتی، مرغان خانگی (مرغ، بوقلمون، بلدرچین، اردک، غاز و …) نیز به دلیل مصرف گوشت و تخم آنها زمینه بسیار مناسبی برای پرورش و کسب درامد می باشند.

جوجه کشی از پرنده های مختلف یک شغل خانگی می باشد که در سال های اخیر به شدت طرفدار پیدا کرده است. برای شروع این فعالیت سرمایه آنچنان لازم نیست و حتی با کمتر از یک میلیون تومان نیز می توان این کسب و کار خانگی را راه اندازی کرد.

نحوه کسب درامد از جوجه کشی

در این کسب و کار فرد با استفاده از دستگاه جوجه کشی و تخم های نطفه دار میتواند به تولید جوجه های یک روزه بپردازد و با پرورش و یا فروش آنها به درامد برسد. بیشتر ساکنان روستایی از این روش کسب درامد می نمایند، زیرا آنها تخم های نطفه دار را از گله های مورد پرورش خود به دست آورده و با ماشین جوجه کشی اقدام به جوجه کشی از آن می نمایند. جوجه کشی فقط محدود به مناطق روستایی نمیباشد و بیشتر افراد در منازل شهری نیز می توانند از این طریق به درامد برسند.

سود حاصل از این کسب و کار به نوع پرنده بستگی دارد. پرنده های زینتی و کمیاب نسبت به مرغان خانگی از قیمت بسیار بالایی برخودار می باشند. بنابراین با جوجه کشی از تخم نطفه دار این نوع پرنده ها و نژاد کمیاب و گران قیمت آنها می توان به درامدهای بسیار بالایی دست یافت.

برای موفقیت در این زمینه و عدم از دست دادن وقت و سرمایه می بایست از تخم های نطفه دار سالم و تازه استفاده کنید. همچنین کیفیت دستگاه جوجه کشی نیز بسیار مهم میباشد. لذا پیشنهاد میشود از دستگاه باکیفیت در این زمینه بهره ببرید. علاوه بر این، فرایند جوجه کشی نیاز به اطلاعات دارد و شما باید دما و رطوبت جوجه کشی و نحوه جوجه کشی از پرنده ها و نژادهای مختلف را بدانید.

هم اکنون در ایران تولید کننده های بسیار معتبری در زمینه تولید دستگاه های جوجه کشی و آموزش جوجه کشی از پرنده های مختلف فعالیت مینمایند. بنابراین تمامی ابزارهای های موفقیت در این زمینه برای شما فراهم شده است و فقط کافی است اراده کنید و در این مسیر قدم بردارید و به صورت اصولی پیش بروید.

نتیجه گیری

مشاغل خانگی علاوه بر ایجاد فرصت اشتغال برای افراد خانواده به خصوص زنان خانه نشین و افراد تحصیل کرده و بیکار، زمینه ای بسیار مناسب برای جمع آوری سرمایه های خرد و عرضه محصولات تولید شده می باشد.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن اینترنت در بین عموم افراد جامعه، امروزه فروش و عرضه محصولات دست ساز خانگی و یا ارائه خدمات از راه دور در منزل، فرصت مغتنمی است که از طریق آن می توان به اقتصاد خانواده کمک کرد.

در بین کسب و کارهای مختلف، اشتغال خانگی با دستگاه جوجه کشی گزینه ای بسیار ایده آل می باشد. شما در این کسب و کار علاوه بر درامدزایی برای خودتان و خانواده تان، می توانید اوقات بسیار فرح بخشی نیز داشته باشید. برای راهنمایی بیشتر شما مخاطبان عزیز وب سایت چیکن هچ به صورت بسیار تخصصی به بررسی انواع مختلف دستگاه جوجه کشی ساخت ایران و دستگاه های خارجی نموده است.

در این فروشگاه انواع دستگاه جوجه کشی خانگی، حرفه ای و صنعتی و اتوماتیک عرضه میشود. بنابراین می توانید بر اساس توان و نیاز خود با یکی از این محصولات کسب و کار جوجه کشی در منزل را آغاز کنید. لازم به ذکر است که تمامی آموزش های لازم نیز بصورت کتابچه آموزشی و همچنین فایل ویدیویی بصورت رایگان همراه دستگاه ها ارسال میشود.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام من یک 4عدد مرغ ایام سمانی دارم و یکیشون روی دوتا پاهاش نمیتونه وایسه و راه بره کف پاهاش باد کرده و نمیتونه غذا بخوره غذاش هم دان پارس هست و بهش مولتی ویتامین هم دادم و غذا و آبش هم باید با سورنگ بریزم داخل دهنش و ممنون میشم که زود تر جواب بدید

    1. سلام زیر پاشون چی میریزید ؟ بهتره به دامپزشک مراجعه کنید . با پماد تتراساسکلین پاش رو ماساژ بدین
      زیر پاشون کاه و پوشال بریزید

  2. سلام وعرض ادب تشکر بابت مقاله مفیدتون. منظور از کمترین هزینه چقدر هست ؟ یعنی چقدر پول برای شروع این کار نیاز هست؟

    1. سلام
      منظور از کمترین هزینه می تونه 500 هزار و یا زیر 2 تومن باشه
      در مورد اولی میتونید اقدام به درست کردن دستگاه کنید و در دومی می تونید دستگاه های اتوماتیک متنوعی رو خریداری کنید
      دقت داشته باشید که قیمت ها بسیار متغیر هست و شما در برداشتن اولین قدم باید تصمیم درستی بگیرید تا کسب و کارتون سریعتر رونق بگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋
دستگاه جوجه کشی 72 تایی آژاکس