معایب دستگاه جوجه کشی اسکندری

آشنایی با نقاط ضعف دستگاه جوجه کشی اسکندری

فروشگاه چیکن هچ به عنوان مرجع رسمی و معتبر تحلیل انواع دستگاه های جوجه کشی ایرانی و خارجی و بررسی نقاط ضعف و قوت هر تولیدکننده، این بار شرکت اسکندری و محصولات این کارخانه را زیر ذربین قرار داده است.

در بین تولیدکنندگان ایرانی به طور قطع می توان گفت که محصولات گروه صنعتی اسکندری تفاوت بارزی با دیگر تولیدکننده ها دارد. حتی در بسیاری از موارد محصولات تولیدی این کارخانه الهام گرفته از برندهای معتبر و نام دار جهانی می باشد.

این گروه صنعتی بعنوان قدیمی ترین و بزرگترین تولید کننده انواع دستگاه جوجه کشی در ایران شناخته میشود. محصولات تولیدی این کارخانه در گذر زمان دچار تغییرات اساسی شده و بر کیفیت آنها نیز افزوده شده است. با این حال اگر به دید تخصصی بخواهیم به دستگاه های جوجه کشی اسکندری نگاه کنیم، در برخی از محصولات این شرکت ضعف هایی به چشم می خورد.

در ادامه این نوشتار به معایب دستگاه جوجه کشی اسکندری پرداخته ایم. در فروشگاه چیکن هچ شما می توانید از تمامی مزایا و معایب شرکت تولید کننده و دستگاه جوجه کشی آن آگاه شوید و به هنگام خرید با دید باز انتخاب خود را انجام دهید. برای بررسی هر شرکت و محصولات آن کافی است به صفحه مربوط هر تولیدکننده مراجعه کنید.

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 2
دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 2
» دارای قابلیت انجام فرایند جوجه کشی بصورت خودکار و بدون نیاز به دخالت کاربر
» برخورداری از شانه های شاخکی مخصوص
» امکان کارکرد با باتری 12 ولتی
قیمت : 7,100,000تومان

بررسی نقاط ضعف دستگاه جوجه کشی اسکندری

نگاهی اجمالی به گروه صنعتی اسکندری و تولیدات این کارخانه

گروه صنعتی اسکندری اولین تولیدکننده رسمی دستگاه جوجه کشی در ایران می باشد که از سال 1372 تا به امروز و نزدیک به سه دهه است که در این عرصه سابقه فعالیت دارد. این گروه صنعتی انواع دستگاه جوجه کشی خانگی، صنعتی و اتوماتیک و دستگاه جوجه کشی مخصوص شترمرغ طراحی و تولید میکند.

البته دستگاه های جوجه کشی بخش کوچکی از تولیدات گروه صنعتی اسکندری بوده و این گروه انواع تجهیزات گلخانه و مرغداری، تجهیزات برودتی و گرمایشی، انواع رطوبت ساز و مه پاش و تجهیزات لبنیاتی و … تولید میکند. محصولات این شرکت با 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به بازار ارائه میشوند.

لازم به ذکر است که دستگاه جوجه کشی خانگی اسکندری در بازار با برند ایزی باتور شناخته میشوند. اما هم اکنون کارخانه ایزی باتور به صورت مستقل و با تمرکز بر روی دستگاه های خانگی به فعالیت خود ادامه میدهد. در این نوشتار به بررسی نقاط ضعف محصولات ایزی باتور نیز خواهیم پرداخت.

بررسی نقاط ضعف دستگاه جوجه کشی خانگی ایزی باتور

شرکت ایزی باتور ارائه دهنده انواع دستگاه جوجه کشی خانگی می باشد که تا به امروز 6 نوع دستگاه متفاوت و با ظرفیت های مختلف ثبت و تولید نموده است. این دستگاه ها شامل ایزی باتور 1، ایزی باتور 2 و … و ایزی باتور 6 می باشند. ارزان ترین و کم ظرفیت ترین محصول این گروه ایزی باتور 5 نام دارد. هر کدام از این محصولات دارای مزایای منحصر به فرد می باشند.

از بین تمامی محصولات ایزی باتور فقط دستگاه جوجه کشی 48 تایی و 96 تایی با ولتاژ 12 ولت کار میکنند. نبود این امکان در دیگر محصولات ایزی باتور شاید نقطه ضعفی برای این دستگاه ها تلقی نشود، اما می توانست برای کاربران بسیار کاربردی باشد.

یا اینکه بهتر بود سایر محصولات دارای سیستم سوئیچینگ خودکار برق بودند. سیستم سوئیچینگ، سیستمی است که در صورت قطع شدن برق اصلی به صورت خودکار برق مصرفی دستگاه را از باتری تأمین میکند. البته برای عملکرد این سیستم باید باتری به دستگاه وصل باشد.

نقاط ضعف دستگاه جوجه کشی ایزی باتور

در محصولات ایزی باتور، سیستم رطوبت رسانی برخی از دستگاه ها شامل پمپ آب و پد سلولزی است که به صورت تمام اتوماتیک عمل میکند. در برخی مدل ها نیز رطوبت از طریق ظرف آبگیر داخل دستگاه تأمین میشود. برای راحتی کار با دستگاه ها بهتر بود که تمامی دستگاه ها از پمپ اتوماتیک آب بهره می برند.

همچنین در دستگاه های جوجه کشی ایزی باتور از انواع شانه های شاخکی، غلطکی و یا کره ای استفاده شده است. سیستم چرخشی هر دستگاه نیز با توجه به نوع شانه یا 360 درجه بوده و یا 90 درجه می باشد. در جوجه کشی بهترین وضعیت برای قرار گیری تخم نطفه دار، حالت افقی با زاویه چرخشی 360 درجه است. از این رو در دستگاه هایی که این امکان وجود دارد معمولا راندمان های بسیار بهتری می توان به دست آورد. حتی این نوع دستگاه ها برای جوجه کشی از طوطی سانان و پرنده های گران قیمت نیز بسیار مناسب هستند.

در ایزی باتور 1 و 2 سیستم چرخشی به صورت گهواره ای با زاویه چرخشی 90 درجه ای طراحی شده است. بنابراین هنوز جای پیشرفت در سیستم چرخشی این دستگاه ها وجود دارد و بهتر است همانند دیگر نسخه های ایزی باتور از چرخش 360 درجه بهره مند شوند. البته ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که فعلا در بازار داخلی ایران تنها دستگاه های ایزی باتور سیستم چرخش 360 درجه ای دارند. اغلب دستگاه های موجود در بازار دارای سیستم چرخشی 90 درجه می باشند.

آیا تمامی دستگاه های گروه صنعتی اسکندری با برق 12 ولت کار میکنند ؟

خیر . در بین دستگاه های تولیدی این گروه صنعتی ، دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 1 و 2 امکان کار با برق 12 ولت را به صورت مستقیم دارند و سایر دستگاه ها با برق 220 ولت کار میکنند.

نقاط ضعف دستگاه های جوجه کشی خانگی اسکندری چیست ؟

در برخی محصولات خانگی گروه صنعتی اسکندری  رطوبت رسانی از طریق ظرف آب تامین میشود که میتواند یکی دیگر نقاط ضعف  آن به شمار آید.

بررسی نقاط ضعف دستگاه جوجه کشی اسکندری

گروه صنعتی اسکندری، 8 نوع دستگاه جوجه کشی صنعتی و اتوماتیک با نام تجاری سوپر مینیاتور تولید میکند. این دستگاه های مزیت های زیادی نسبت به نمونه های مشابه دیگر دارند.

بعنوان مثال بدنه این دستگاه ها با متریال بسیار با کیفیت و ضد زنگ طراحی میشود؛ سنسورهای SHT سوئیس در سیستم تنظیم دما و رطوبت این دستگاه ها به کار میرود؛ به جای شیشه ساده از پلی کربنات دوجداره در ساخت درب این دستگاه ها استفاده میشود؛ در این دستگاه ها، شانه های سایزیک و کره ای بکار می رود که برای تمامی پرنده ها قابل استفاده می باشند و …

اما نقطه ضعف هایی نیز در این دستگاه ها وجود دارد. بعنوان مثال کابین داخلی این دستگاه ها فاقد روشنایی داخلی می باشد. بهتر بود که داخل دستگاه از لامپ های LED برای روشنایی و دید بهتر داخل دستگاه استفاده میشد.

پیشنهادات برای عملکرد بهتر دستگاه جوجه کشی اسکندری

کنترلر محصولات سوپر مینیاتور گروه صنعتی اسکندری دارای 3 سنسور مجزا می باشد. سنسور SHT موجود در این دستگاه های جوجه کشی، نسل جدید و بسیار دقیق سنسورهای سوئیسی است. این سنسور دقت بی نظیری در سنجش دما و رطوبت دارد و مهمترین مزیت آن عدم نیاز به کالیبراسیون می باشد.

علاوه بر سنسور SHT ، دو سنسور دیگر نیز در طراحی دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی اسکندری به کار رفته اند. گروه صنعتی اسکندری با افزودن این سنسورها به محصولات خود، ریسک جوجه کشی با دستگاه های این شرکت را به حداقل رسانده است. اما این دو سنسور کیفیت همسان با سنسور sht را ندارند.

به نظر می رسد که گروه صنعتی اسکندری با در نظر گرفتن قدرت خرید مشتری، سنسورهای محیطی و یدکی دستگاه را از نوع ارزان قیمت انتخاب کرده است. ناگفته نماند که سنسور SHT قیمت بالایی دارد. لذا اگر تمامی سنسورهای دستگاه از نوع SHT باشند، به طبع قیمت نهایی دستگاه ها نیز برای مصرف کننده گران تر تمام خواهد شد.

شانه های همه کاره نیز یکی دیگر از مزیت های فوق العاده دستگاه های سوپر مینیاتور می باشند. زیرا این نوع شانه ها برای تمامی پرندگان قابل استفاده بوده و تخم به حالت افقی می تواند در داخل آن جای بگیرد.

بنابراین کاربران این دستگاه ها نیازی به خرید شانه اضافی نخواهند داشت. اما شانه های همه کاره ممکن است در برخی موارد، مشکل ایجاد کنند. بعنوان مثال ظرفیت این شانه ها ثابت نیست و ممکن است بیشتر و یا کمتر از ظرفیت استاندارد باشد.

البته در دستگاه های جوجه کشی اسکندری امکان نصب شانه های سنتی نیز وجود دارد. بنابراین کاربر به انتخاب خویش می تواند نوع شانه را سفارش دهد.

سیستم تغذیه برق در این دستگاه نیز فاقد مدار سوئیچینگ می باشد. بهتر بود که دستگاه به همراه اینورتر و باتری 12 ولت ارائه میگردد. به طوریکه اگر برق اصلی قطع می شد، برق مصرفی دستگاه به صورت خودکار از باتری تأمین میگردید. البته در دستگاه های جوجه کشی صنعتی و نیمه صنعتی طراحی دستگاه با برق 12 ولت مقرون به صرفه نیست و باتری های 12 ولت پاسخگوی نیاز این نوع دستگاه ها نمی باشند. چرا که در این دستگاه ها سیستم های به کار رفته از ظرفیت بیشتری برخوردار بوده و برق مصرفی آنها نیز بیشتر می باشد. بنابراین کاربر باید تعداد باتری بیشتری به کار گیرد تا بتواند برق مصرفی دستگاه را تأمین کند.

نقاط ضعف دستگاه های جوجه کشی صنعتی اسکندری چیست ؟

کابین داخلی این دستگاه ها فاقد روشنایی داخلی میباشد بهتر بود که در داخل دستگاه ها از لامپ LED استفاده شود .

نتیجه گیری

در این مقاله از سایت چیکن هچ ، به ارائه ی پیشنهاد هایی برای عملکرد هر چه بهتر دستگاه های جوجه کشی ساخت گروه صنعتی اسکندری پرداختیم . گروه صنعتی اسکندری را می توان موفق ترین تولید کننده داخلی دستگاه های جوجه کشی در ایران نامید. این گروه با ارتقاء کیفیت دستگاه های خود و شبیه سازی حداکثری آنها با نمونه های استاندارد خارجی، توانسته محصولات با کیفیت و با بازدهی بالایی تولید کند.

این گروه تولیدی دائما در حال تحقیق و خلق محصولات جدید و با کیفیت می باشد. بعنوان مثال دستگاه جوجه کشی درنا جدیدترین محصول این کارخانه بوده که به لحاظ کیفیت با برندهای معتبر همچون آرکام و برینسا هم تراز می باشد.  در این مقاله به نقاط ضعف موجود در برخی از محصولات این کارخانه اشاره شد. با این حال باز هم نمی توان از کیفیت بالای محصولات این کارخانه چشم پوشی کرد. این گروه از ابتدای فعالیتش تا به امروز توانسته بسیاری از نقاط ضعف دستگاه های خود را رفع کند.

بعنوان مثال حذف بدنه و شاسی گالوانیزه ای، حذف رطوبت ساز التراسونیک، جایگزینی نسل سوم سنسورهای sht با نسل های قدیمی در محصولات خود، استفاده از نسل جدید شانه های همه کاره، مجهز نمودن دستگاه ها به سنسور یدکی و … از مهمترین تغییرات انجام گرفته در محصولات تولیدی این کارخانه می باشند.

نوشته های مشابه

‫47 دیدگاه ها

  1. سلام
    بهترین دستگاه جوجه کشی 672 تایی یا 1008 تایی برای بوقلمون چیه قیمتش مهم نیست
    و اینکه توضیحات کامل راجب هواباتور 1008 تایی بدید لطفا که سنسور هایی که داره چه کاری انجام میدن

  2. سلام میخاستم از بین دستگاه های اسکندریبا گنجایش ۱۰۰ به بالا فرق هواباتور با بقیه دستگاه اسکندری چیه وچه دستگاهی با گنجایش ۱۰۰ تا ۲۰۰ عدد پیشنهاد میکنید که وقتی تخم مرغ در دوران هچر هست بشه تخم مرغ دوباره اضافه کرد به دستگاه

    1. سلام وقت شما بخیر . دستگاه های سری هواباتور سری جدید هستند . میتونید با بخش فروش مجموعه تماس بگیرید تا تمام تفاوت ها و شباهت های دو دستگاه رو براتون شرح بدهند. با شماره زیر تماس بگیرید :
      حنیفه : 09144473924

      علیزاده : 09144485590

      محمودی : 09125326682
      دستگاه جوجه کشی 168 عددی به نظر گزینه مناسبی هست . به لینک زیر مراجعه فرمایید :

      قیمت دستگاه جوجه کشی 168 عددی

  3. سلام بنده یه ایزی باتور 6 دارم ولی اون قطعه ای که وصل موتور میشه و تخم ها رو میگردونه گم شده. چجوری میتونم تهیه کنم. ممنون میشم پاسخ بدین.

  4. سلام. من یه دستگاه جوجه کشی 96 دارم که تعداد روزهای اون تغیر نمیکنه و هر چی دکمه set هم فشار میدم کار نمیکنه و دستگاه روی عدد 44 برای تعداد روزها باقی مونده لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام ویدیوی آموزشی دستگاه رو تماشا کنید کامل توضیح داده . اشتباه دارید تنظیم میکنید. با واحد خدمات تماس بگیرید تا راهنماییتون کنن

  5. سلام
    من یکدستگاه ایزی باتور 6 خرید کردم دو سه روزی هست برای تست گذاشتم که کار کنه و دما و رطوبت را تنظیم کردم ولی اعداد دما و روبت رو صفر نشون میده و دما بالا نمیره فقط پمپ آب و سنسور محیطی کار میکنه لطفا پاسخ میدهید . ممنون

  6. سلام وقت بخیر من یه دستگاه ایزی باتور ۴میخوام بخرم برا جوجه کشی پرنده اهلی وزینتی وطوطی سانان دستگاه دوستم داره نوپلم هس میشه لطف بفرماید نظر بدید بصورت کامل ایا دستگاهخوبیه و راندمانش بالا هس یا نه بهم ایزی باتور ۶پیشنهاد دادن ولی حجم جا گیریش کمه ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام
      خوب فرق داره با ایزی باتور 6
      هم قیمتش بالاتره و هم اینکه ظرفیتش بیشتره
      اگه با فاکتور قیمت مشکلی ندارید دستگاه بسیار مناسبی هست و هچ بالایی هم داره

      دو دستگاهی که گفتید :
      – هر دو 360 درجه هستن
      – هر دو سنسور اس اچ تی 3 دارن
      – هر دو پمپ آب دارن
      دستگاه ایزی باتور 4 قابلیت سترهچر همزمان داره که 6 نداره

  7. سلام
    من دستگاه 168تایی اسکندری خریداری کردم

    سوالم اینه چطور چرخش تخم ها قطع میشه
    چون من کل دستگاه رو با هم تخم گذاشتم
    آیا امکان قطع چرخش وجود دارد

    سوال دوم اینکه چرا نظر مشتری رو در مورد اینکه چه نوع سبدی که تخم ها رو میزارم نمیپرسن
    آخه سبدهای همه کاره کره ای تخم غاز که میزارم چون ارتفاع شون کمه چند مرتبه افتاده و شکسته
    حداقل ارتفاعشون ای کاش زیاد بود
    سبدهاش دقیقا مثل سبد های هیچ ایزی باتور دو هست دستگاه به این گرونی خرید کردیم بعد سبدهاش اینه!
    شما مگه چطور حساب کردید
    تخم غاز سه تا سبدش با هم ۶۳ تا میگیره
    ایزی باتور دو ۹۶تا وقتی میگید ۹۶تا تخم جا میگیره
    تخم غاز بزرگه من تو هر سبد بیش از ۲۱ نتونستم بزارم چطور میگید که ۱۰۰تا تخم غاز ظرفیت داره
    مگه تخم غاز با تخم بوقلمون فرق نمیکنه
    چطوره که ۱۰۰تا تخم بوقلمون ظرفیت داره
    اگه بخواهید براتون عکس میفرستم که تخم غاز با بوقلمون فرق دارد
    سوال بعدی اینکه وقتی چرخش داره به یک جایی که میرسه چرخش بعدیش خیلی زیاده طوری که تخم ها میفته
    چرا مثل چرخش های دیگه نیست که نرمال هست
    یهو می‌چرخه

    1. سلام
      باید اموزش های دستگاه 168 تایی رو کامل مشاهده کنید ، لینک زیر تولید کننده ی دستگاه اموزش رو منتشر کرده تو چند قسمت ، کامل مشاهده کنید سوالاتتون جواب میده : https://chicken-device.ir/eig73/359/

      استفاده از سبد همه کاره الان تو همه ی دستگاه های روز دنیا انجام میگیره ! بیشتر دلیل مشکلاتی که شما دارید عدم اطلاع از قابلیت های دستگاه هست ! برای تخم غاز نباید تخم رو به صورت عمودی بزارید و باید افقی بزارید ! افقی هم بزارید راحت جا میشه و نمیفته ! اندازه و فاصله ها باید مشخص باشه ، اگه جای خالی بین اخرین تخم و بدنه شانه بود باید فاصله رو پر کنید همنجوری ولش نکنید ! اگه همینجوری ول باشن تخم ها صدردصد میفتن ! اینا کامل در فیلم های اموزشی شرکت تولید کننده که لینکش رو براتون گذاشتم توضیح داده شده .

      این نوع سبد همانطور که گفتم استاندارد هست ! ارتفاع و … مشخص هست ربطی نداره که دستگاه شما 5 تومنی باشه یا 3 تومنی ! اگه دستگاه 20 تومنی هم بخری شانه شانست ! فرقی نداره ! تو هیچ دستگاهی این مورد فرق نداره ! حالا شما برید ارکام 300 دلاری هم بخری سبدش همینه، ارکام 1000 دلاری هم بخری دقیقا همینه !

      باید بیشتر در مورد جوجه کشی مطالعه کنید ! وقتی بیان میشه که دستگاهی ظرفیتش 100 تایی هست ، منظور 100 تا تخم مرغ هست ، باقی موارد به نسبت اندازه تخم مرغ تعیین میشه .

      یه مورد هم که حتما توجه نکردید ، ظرفیت ستری و هچری دستگاه هست ! وقتی میگن دستگاه 168 تایی ، همانطور که تو جدول مشخصاتش هم عنوان کردن ، 126 تخم برای ستر هست و 42 تخم برای هچر ، اینو باید برای پرنده های دیگه هم خودتون تبدیل کنید ! یعنی 3 تا شانه هست ، هر شانه 21 تخم به گفته ی خودتون جا میگیره ، میشه 63 تخم در بخش ستر ، یک شانه هم هچر هست ، میشه 84 تخم ظرفیت غاز . میتونید زمان سفارش دستگاه رو تماما ستر هم سفارش بدید که در این صورت ظرفیت با توجه با ندازه ی تخم های شما میشه 84 تا تخم غاز

      اختلاف بین 100 تا غاز گفته شده تولید کننده با 84 تایی هم که شما داخل سبد ها قرار دادید ، برمیگیرده به استاندارد اندازه ی تخم غار ، که بر اساس متوسط اندازه ی نژادهای مختلفش در نظر گرفته میشه . متوسط اندازه ی تخم نژاد های مختلف غاز 3 اینچ هست که در این صورت 100 تا جا میگیره ! حالا ممکنه یه تخم 4 اینچ باشه که در نتیجه 3 تاشو بزاری تو یه ردیف ، یدونه کم میاد که تو کل دستگاه اختلاف رو زیاد میکنه و شما فکر میکنید که ظرفیت رو اشتباه نوشتن !

      بله اندازه ی تخم بوقلمون هم با غاز فرق داره ، این مقدار به صورت متوسط نژادهای مختلف نوشته شده ، متوسط اندازه ی تخم بوقلمون 2.7 اینچ هست که با متوسط 3 اینچی غاز زیاد اختلاف نداره . ولی بازم من با شما موافقم باید در مورد غاز و بوقلمون دقیقتر بنویسن . البته تولید کننده حتما بیشتر از من و شما تخم غاز و اردک و … دیدن و با توجه به تجربه ای که دارن این مورد رو مینویسنن !

      میزان چرخش هم استاندارد هست ، یعنی موتورهای جوجه کشی درجه چرخش مشخصی دارن در این دستگاه 45 درجه به راست و 45 درجه به چپ ، بیشتر از اون مقدار اصلا امکان پذیر نیست ! و قادر به چرخش نیستن ! اگه لقی در سبد وجود داره ، همانطور که در بالا گفتم پرش کنید تا تخم ها چفت هم بشن و نیفتن . تو فیلم اموزشی این مورد رو گفتن

      یه مورد رو هم توجه کنید ، اگر دستگاه رو دسته دوم تهیه کردید ، یا تنظیمات کنترلر رو بدون آشنایی به اون دستکاری کردید ، امکان بروز مشکل بسیار بالاست . دستگاه های دسته دوم که باید کامل بررسی بشه و سرویس بشه و بررسی بشه که قطعه ای عوض شده یا خیر . دستگاه هایی که کنترلرش هم دستکاری شده باید به حالت اولیه برگرده تا مشکلاتش رفع بشه .

      لینکی که دادم رو کامل مشاهده کنید ، اونجا کلی اموزش داره که میتونه خیلی کمکتون کنه .

      موفق باشید.

  8. سلام ،من یک دستگاه ایزی باتور ۲ خریدم ۴بار از این دستگاه استفاده شده و الان میخوام دوباره تخم مرغ
    بذاریم داخل سی دی آموزشی گفته شده که باید بعد از چند بار جوجه کشی فیلتر دستگاه را عوض کنیم ،دقیقا فیلتر کجای دستگاه جوجه کشی هست که عوض کنم.

    1. سلام دوست عزیز
      کجای اموزشش گفته شده دقیقا ؟ فیلتر ندیدم داخل این دستگاه ولی شما بگید کجای اموزش تا دقیقتر بررسی کنم

  9. با سلام و خسته نباشید من یه سوال داشتم الان من یه دستگاه ۹۶ تایی خریدم من میخوام تخم نطفه دار راس بزارم ولی از یه نفر شنیدم که نژاد راس تخم نمیزاره میخواستم بدونم شما میدونی اصلا نود درصد بخاطر جوجه کشی از راس دستگاه خریدم.

    1. سلام
      راس ؟ نه دوست عزیز ، این نژاد در راس نژاد های تجاری هست و اصلا مرغشم تخم بذاره به گونه ای دستکاری ژنتیکی شده که نطفه دار نمیشه و نطفه دارم بشه جوجه نمیده ، مگه اینکه تخم های نطفه دار راسی که به صورت غیر قانونی وارد میشه رو پیدا کنی که اونم احتمالش برای یک فرد معمولی (نه یک ارگان دولتی یا یک کارخانه جوجه کشی شناخته شده) زیر 1 درصد هست (گول اینایی که میگن راس نطفه دار راس دارن رو هم نخور! همش فیکه) .

  10. باسلام
    دستگاه 168تایی اسکندری ستر وهچر همزمان دارم
    طبقات این دست دستگاه پرشده تازه تخم گذاشتم
    60تا تخم هچری دارم یه سبد پایین گذاشتم کف دستگاه وتخم های هچری رو گذاشتم توش همه جانمیشه بقیه رو میتونم روی در سبد بزارم
    مشکلی پیش نمیاد؟؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام
      بهتره جوری قرار بدید که جوجه پس از خروج از تخم نپره تو آب و امکان برخورد با فن رو هم نداشته باشه
      این مورد رو در نظر بگیرید مشکلی پیش نمیاد

  11. سلام ببخشید من میخوام برای تخم فنچ سانان یه دستگاه تهیه کنم شما کدام گذینه رو پیشنهاد میدین ممنون میشم که راهنماییم کنید

    1. سلام
      لطفا با کارشناس ما در ارتباط باشید تا بهترین دستگاه رو نسبت به نیازتون بهتون پیشنهاد بدن :
      09125326682

      در تلگرام و واتس اپ هم پاسخ گو هستن

    1. سلام
      لطفا با کارشناس ما در این مورد مشورت کنید ، ایشون بهترین دستگاه با توجه به نیاز شما رو معرفی خواهند کرد :
      09125326682

      در تلگرام و واتس اپ هم پاسخگو هستن

    1. سلام
      بستگی به نوع کاربرد شما داره
      اگه برای پرنده ی زینتی مثل طوطی و امثالهم میخواید ایزی باتور 6 خوبه
      اگه برای اردک و غاز و بوقلمون و مرغ میخوای ایزی باتور 2

      درنا هم که بحثش جداست ، یه دستگاه حرفه ای و تمام فن حریفه ولی برای طوطی همون ایزی باتور مناسبه

      برای دریافت مشاوره ی رایگان با کارشناس ما در ارتباط باشید : 09125326682

      1. مهندس جان من قبلا ایزی باتور۶خریدم الان مشکل دار شده میخوام یکی دیگه بخرم سوالم اینه ایا ایزی باتور۴ راندمانش با ایزی ۶برای طوطی یکیه؟یه دستگاه میخوام که هم بتونم باهاش هر تخمی جوجه بکشم ولی طوطی درجه اوله اگر ۶بهتره همون ۶میگیرم احساس میکنم فضای زیاد راندمانو پایین میاره و سوال بعد ایا در ایران فروشگاه معتبر تخم طوطی وجود داره؟ممنون

        1. سلام ایزی باتور 4 که دیگه تولید نمیشه و بهترین دستگاه برای هر تخم نطفه دار مخصوصا طوطی سانان ایزی باتور 6 هستش . متاسفانه در مورد فروشگاه برای خرید تخم اطلاعی ندارم

  12. سلام ببخشید چطوربدونم دستگاه ما الان روی ستر وهچر همزمان هست یا ستر خالی هست چون من می خوام ۹۶ تاتخم روکامل بزارم تودستگاه ایزی باتور ۲ باتشکر از شما .?

    1. سلام
      سترهچر هم زمان در این دستگاه زمانی اتفاق میفته که دکمه Down رو چند لحظه نگهدارید ، در این صورت روی نمایشگر off ظاهر میشه و فن تهویه خاموش میشه ، این لحظه سترهچر همزمان اتفاق میفته
      در غیر این صورت اگر در صفحه نمایش دما و … زده مشکلی نداره و به صورت عادی دستگاه در حال کار هست

  13. سلام من دستگاه ایزی باتور ۲ روخریداری کردم واشتباها آب ازدستم ریخت رو سنسور دستگاه البته خاموش کرده بود وخشکش هم کردم با سشوار والان روشن میشه ولی صفحه نمایشش بالا نمیاد

    1. سلام
      برای این مورد باید با بخش خدمات پس از فروش شرکت مربوطه تماس بگیرید

      به هیچ وجه خودتون دستگاه و متعلقات اون رو به قصد تعمیر باز نکنید :

      04433744932 خدمات پس از فروش گروه صنعتی اسکندری

  14. سلام ، ممنون از مطالب مفیدتون ، من یک دستگاه ایزی باتور ۲ ، ۹۶تائی خرید کردم و هدفم جوجه کشی بلدرچین است ، با چند نفر مشورت کردم همگی متفق القول میگن اصلا پلمپ جعبه رو باز نکن و همونطور آکبند بفروش و مدل درنا رو خرید کن ، من چون برای شروع کار و تعداد محدود میخواستم کار کنم این دستگاه رو خرید کردم ، میشه راهنمائی کنید ببینم ایزی باتور ۲ برای بلدرچین مناسبه یا نه

    1. سلام
      خوب ماهیت دستگاه ها تفاوتی زیادی با هم داره ! درنا دستگاه صنعتی هست و سیستم جدیدتری داره (جدیدترین سیستمه در اصل ) ، در مقابل 96 تایی دستگاه خانگی هستش که البته ظرفیت جوجه کشی بالایی برای جوجه کشی از بلدرچین داره .
      مقایسه ی این دستگاه ها مناسب نیست و تصمیم برای تغییر دستگاه بر میگیرده به شرایط نگهداری بعد از جوجه کشی ، امکان هزینه کرد و … بستگی داره
      پیشنهاد میکنم برای مشاوره ی بیشتر و حرفه ای تر با کارشناس ما تماس بگیرید تا بهتر راهنماییتون کنن
      09125326682 مشاوره رایگان هست

    1. سلام
      ورودی در این دستگاه برای این نوع رطوبت ساز وجود نداره باید ورودی مخصوص ایجاد بشه
      در صورت نیاز به توضیحات بیشتر و پرسش در مورد امکان تولید دستگاه سفارشی با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید :
      09125326682

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋
دستگاه جوجه کشی 72 تایی آژاکس