دستگاه جوجه کشی پرگال صنعت

بررسی دستگاه جوجه کشی پرگال صنعت

شرکت فنی مهندسی پرگال صنعت یکی از تولید کننده های انواع دستگاه جوجه کشی در ایران می باشد که در این مقاله به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت. اکنون چند دهه می شود که صنعت جوجه کشی رونق قابل توجهی پیدا کرده و همین امر باعث شده تا افراد و شرکت های مختلفی وارد زمینه طراحی و تولید انواع دستگاه جوجه کشی شوند. باید به این نکته توجه داشت که برخی از شرکت های فعال در این زمینه با اتکا بر تجربه بالا و با الگوبرداری از نمونه های مطرح خارجی دست به تولید محصولات با کیفیت زده اند که برخی از آنها حتی با بسیاری از نمونه های خارجی برابری می کنند.

وب سایت چیکن هچ به صورت دقیق با اتکا بر تیم مجربی که دارد انواع دستگاه جوجه کشی متعلق به شرکت های داخلی و برخی از شرکت های خارجی را مورد بررسی قرار می دهد. تمامی بررسی ها و مطالب قرار داده شده در این وب سایت بدون در نظر گرفتن کوچک ترین چشم داشتی، کم رنگ کردن و یا اغراق نوشته شده است.  شما می توانید با مراجعه به وب سایت چیکن تمامی محصولات قرار داده شده در آن را به طور تخصصی و دقیق مورد بررسی قرار دهید.

با استناد بر بررسی های انجام شده شرکت فنی مهندسی پرگال صنعت تنها دستگاه جوجه کشی شتر مرغ طراحی و تولید می کند و همین امر می تواند یک نقطه قوت و در عین حال نقطه ضعف باشد. جنبه مثبت این مهم را می توان به این شکل تعریف کرد که تولید دستگاه شترمرغی باعث شده تا تمامی تمرکز این شرکت به صورت تخصصی بر روی این دسته از محصولات قرار داده شود. اما در عین حال همین فاکتور را می توان به عنوان یک کمبود یا کاستی در نظر گرفت چرا که گزینه های  موجود برای کاربر محدود می باشد و او نمی تواند با استفاده از محصولات این شرکت به غیر از شتر مرغ از پرنده دیگری جوجه کشی بپردازد.

در گام بعدی با تحلیل وب سایت پرگال صنعت کاشف به عمل آمد که متاسفانه اطلاعات خاصی در آن قرار داده نشده و این خود می تواند بیانگر تجربه پایین این شرکت باشد. در واقع وب سایت رسمی پرگال صنعت ناقص بوده و از خیلی از نظر ها نمی تواند نیاز کاربر را رفع کرده و یا اطلاعات کافی در اختیار وی قرار دهد.

توجه داشته باشید که وب سایت شرکت نام برده فاقد آی نماد (نماد اعتماد الکترونیکی) بوده و به همین دلیل هیچ اعتباری ندارد. علاوه بر این با مراجعه به آن خواهید دید که هیچ بخشی به عنوان درباره ما در نظر گرفته نشده تا کاربر بتواند اطلاعات کافی درباره شرکت، تولید کننده و یا کارآفرین کسب کند. علاوه بر این در قسمت “درباره ما” درباره خود شرکت و قدمت آن نوشته می شود تا اعتماد سازی لازم را برای خرید های بزرگ در رنج قیمت بالا برای کاربر به انجام برسد.

در یک نگاه دقیق تر خواهید دید که در قسمت محصولات این وب سایت به هیچ عنوان محصولی برای فروش قرار داده نشده از این رو کاربر نمی تواند به راحتی به سایت مراجعه کرده و از میان گزینه های متعدد بررسی های لازم را انجام دهد و با توجه به سرمایه و محیطی که در اختیار دارد بهترین دستگاه را انتخاب نماید. نمی شود این حقیقت را کتمان کرد که حتی کاربر از شکل دستگاهی که می خواهد خریداری کند هیچ اطلاعی ندارد و این امر می تواند برای افرادی که با محدودیت مکان مواجه هستند مشکل ساز باشد.

در ادامه محصولات این شرکت فنی و مهندسی پرگال صنعت مورد بررسی قرار داده می شود تا نقاط قوت و ضعف آنها  برای کاربر و خریدار مشخص شود با ما همراه باشید …

در قسمت محصولات این وب سایت پرگال صنعت متاسفانه هیچ عکسی از محصولات قرار داده نشده تا شکل ظاهری آن زیر ذره بین قرار داده شود و تنها عکسی که می توان دید از قسمت نورگیر یکی از دستگاه است که اطلاعات چندانی نمی توان از آن به دست آورد.

بخش مقدمه توضیحات محصول به شکلی آغاز شده که محصولات متعلق به این برند به عنوان یکی از بهترین ها در کل دنیا می باشد و این در حالی است که دستگاه های تولید و عرضه شده توسط شرکت نام برده فاقد استاندارد CE اروپا و ISO می باشد.

یکی از ویژگی هایی که به عنوان نقطه قوت دستگاه جوجه کشی پرگال صنعت را از خیلی از نمونه های کم کیفیت متمایز می کند بدنه آن است که از جنس PVC و استیل یک پارچه می باشد. ویژگی های ساختاری این بدنه باعث شده تا دستگاه در برابر عواملی مانند رطوبت، آب و … به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی یا خوردگی نشود و همین امر تاثیر بسزایی در عمر مفید دستگاه دارد.

دما و رطوبت دو عامل بسیار مهم هستند که سرنوشت جوجه کشی را تعیین می کنند به طوری که اگر تنها در تامین یکی از آنها مشکلی رخ دهد بازده کار کاهش شدیدی پیدا می کند. بر اساس ادعای این شرکت سیستم رطوبت رسانی از نوع حرفه ای با دقت و عملکرد بالا می باشد که رطوبت را در بهترین حالت ممکن و با حداقل خطا تامین می کند. باید این نکته را متذکر شد که هیچ اطلاعاتی از اجزای تشکیل دهنده این سیستم داده نشده است و به همین دلیل مشخص نیست که تولید بخار و تامین رطوبت به چه شکلی صورت می گیرد.

در طراحی دستگاه جوجه کشی شترمرغ پرگال صنعت این مورد در نظر گرفته شده تا که خروجی ایده آل و استانداردی برای خروج گاز مونواکسید و رطوبت اضافی حاضر در دستگاه ایجاد شده است. علاوه بر این فن هایی در کابین داخلی تعبیه شده که با کارکرد خود گرما و رطوبت را به چرخش در آورده و یا به عبارت دیگر سیرکوله می کند، در این حالت تمامی بخش های داخل از نظر دما و رطوبت در حالت یکسان خواهد بود که این امر تاثیر بسزایی در بالا بردن درصد تبدیل تخم به جوجه دارد.

پرگال صنعت در عین تجربه پایینی که دارد از سیستم هشدار دهنده در دستگاه های خود استفاده کرده که یک ویژگی قابل توجه به شمار می رود. چرا که امکان بروز خطا را به حداقل میزان ممکن می رساند. آلارم هشدار دهنده به هنگام بالا و پایین شدن دما یا رطوبت و یا هر گونه فاکتور مشکل سازی وارد عمل شده و هشدار می دهد؛ در این حالت کاربر می تواند قبل پایین آمدن راندمان تمهیدات و اقدامات لازم جهت رفع ایراد را در نظر بگیرد.

 برد و مانیتور قرار داده شده در این دستگاه علاوه بر نمایش داده دما، رطوبت و سایر موارد، این قابلیت را دارد که اطلاعات را به صورت دقیق ثبت و نگهداری کند. در این حالت کاربر می تواند هر بار بعد از اتمام جوجه کشی با بررسی داده ها از دلیل شکست یا موفقیت آگاهی کامل پیدا کند و به شکلی کسب تجربه نماید.

در آخر باید این مهم را متذکر شد که شرکت فنی مهندسی پرگال صنعت هیچ گونه گارانتی و یا خدمات پس از فروشی به همراه محصولات خود به کاربر ارائه نمی دهد؛ از این رو اگر مشکل، نقص یا خرابی گربان گیر دستگاه شد فرایند تعمیر و تعویض قطعه باید با متحمل شدن هزینه توسط کاربر انجام بگیرد.

در حالت کلی می توان این استنباط را داشت که شرکت نام برده در ابتدای راه بوده و کم تجربه است. ولی با این حال گام های بلندی برای رسیدن به یک حالت ایده آل بر می دارند. در این مسیر شکست ها، پیروزی ها و آزمون و خطاها تنها می تواند این برند را به یک شرکت پرچمدار تبدیل کند.

برای بررسی انواع دستگاه های جدید ایرانی و خارجی و آگاهی از آخرین تغییرات اعمال شده در محصولات به وب سایت چیکن هچ مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به بخش مطالب مفید سایت مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋