دستگاه جوجه کشی سیمرغ جنوب

چیکن هچ به عنوان بزرگ ترین وب سایت فعال در زمینه معرفی انواع برندهای دستگاه جوجه کشی می باشد. وب سایت نام برده در این بخش قصد دارد دستگاه جوجه کشی سیمرغ جنوب را به صورت کامل و بدون کم و کاستی مورد توضیح قرار دهد. تمامی اطلاعات و مطالب ذکر شده در این وب سایت بر پایه تحقیقات گسترده انجام شده توسط تیم تحقیقاتی چیکن هچ می باشد. از این رو مطلب به طور خالص و بدون کم کاستی در اختیار کاربر قرار داده می شود تا وی به هنگام خرید دستگاه جوجه کشی تمامی اطلاعات لازم را داشته باشد.

ماشین جوجه کشی ساخت شرکت سیمرغ جنوب

در همین ابتدا به بررسی تجربه کاری این شرکت می پردازیم. در قسمت ” درباره ما ” وب سایت رسمی سیمرغ جنوب بیان شده که این شرکت از سال 1375 در زمینه تولید تجهیزات جوجه کشی فعالیت می کند و همچنین در برخی از قسمت های وب سایت ذکر شده که این برند به مدت نیم قرن است که وارد این عرضه شده است.

مورد دیگری که زیره ذره بین کارشناسان چیکن هچ قرار گرفت، تنوع محصولات این شرکت می باشد. شرکت سیمرغ جنوب محصولات مختلف اعم از دستگاه جوجه کشی نیمه صنعتی، صنعتی و شترمرغی تولید میکند. کم ظرفیت ترین محصول این شرکت، دستگاه جوجه کشی 84 تایی و بزرگترین دستگاه جوجه کشی این شرکت ظرفیت 4032 عدد تخم نطفه دار مرغ را دارا می باشد.

در وب سایت این شرکت در رابطه با دستگاه های سیمرغ جنوب به این موارد اشاره شده: مقاومت بالا، امکان استفاده در محیط های محدود، مصرف پایین و راندمان بالا . اساساً فاکتور تعیین کیفیت و راندمان دستگاه، تجهیزات و سیستم های بکار رفته در آن می باشد. برای نمونه سنسور دما و رطوبت، نوع شانه ها، موتور، سیستم تامین رطوبت، سیستم چرخش تخم نطفه دار، سیستم تامین دما و جنس بدنه از جمله فاکتور هایی هستند که کاربر می تواند با توجه به آنها از کیفیت دستگاه اطمینان حاصل کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید نماید.

شرکت سیرمرغ جنوب در ساخت دستگاه های خود از بدنه فلزی استفاده میکند. برای مقاومت بدنه دستگاه ها نیز با رنگ کوره ای پوشش داده میشوند. در محصولات این شرکت قطعات داخلی دستگاه نیز همانند راک از جنس گالوانیزه گرم ساخته شده اند.

دستگاه جوجه کشی سیمرغ جنوب - چیکن هچ

یکی دیگر از ویژگی های دستگاه جوجه کشی سیمرغ جنوب، کنترلر دستگاه می باشد که به صورت تخصصی توسط این شرکت طراحی شده است. کنترلرهای این شرکت دارای نمایشگر سون سگمنت بوده و دما و رطوبت داخل دستگاه را به صورت آنی نمایش می دهند. شرکت سیمرغ جنوب برد دستگاه های خود را بسیار ساده طراحی نموده است و کار کاردن با آنها آسان می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های دستگاه جوجه کشی سیمرغ جنوب شانه های هر دستگاه می باشد. این شرکت نیز همانند برخی از شرکت ها از شانه های حفره ای و سنتی بهره برده است. بدین معنی که برای هر پرنده باید شانه متناسب با تخم آن پرنده بر روی دستگاه نصب شود.

سیستم چرخشی دستگاه های این شرکت نیز به یک موتور گیربکس دار مجهز می باشند. اما نکته جالب اینکه موتور گردشی دستگاه در بیرون از آن قرار گرفته که بر روی بدنه بیرونی دستگاه نصب شده است.

سیستم رطوبت رسانی نیز در دستگاه جوجه کشی سیمرغ جنوب به دو صورت میباشد. در واقع محصولات این شرکت با دو نوع سیستم رطوبت رسانی آنالوگ و دستی و یا سیستم رطوبت رسانی التراسونیک به فروش می رسند. در نوع آنالوگ معمولا از یک مخزن داخلی برای ایجاد رطوبت جوجه کشی استفاده میشود. در نوع التراسونیک نیز رطوبت از طریق دستگاه التراسونیک و با امواج فراصوتی و به صورت کاملا اتوماتیک ایجاد میگردد. طبیعی است که قیمت دستگاه با رطوبت ساز التراسونیک کمی بیشتر از دستگاه جوجه کشی با رطوبت ساز آنالوگ می باشد.

همچنین سیستم تهویه هوا و سیرکوله هر دستگاه سیمرغ جنوب نیز با توجه به ظرفیت دستگاه دارای چندین فن تهویه میباشد. فن اضطراری تهویه نیز در محصولات سیمرغ جنوب طراحی شده است. دریچه های تهویه نیز به صورت ثابت می باشند که در اکسیژن گیری و خروج هوای آلوده از داخل دستگاه کاربرد دارند.

خرید ماشین جوجه کشی سیمرغ جنوب

در قسمت آموزش سایت تعدادی پادکست برای آموزش و راهنمایی کاربر قرار داده شده است که با کلیک بر روی آن اطلاعاتی در راستای آموزش جوجه کشی و یا نحوه استفاده ماشین جوجه کشی سیمرغ جنوب به دست خواهید آورد.

یکی دیگر از مواردی که مورد بررسی قرار گرفت شبکه های اجتماعی متعلق به مجموعه سیمرغ جنوب می باشد. همانطور که میدانید در شبکه های اجتماعی تصاویر و فیلم های محصولات هستند که کاربرد دارند. شرکت سیمرغ جنوب در برخی از شبکه های اجتماعی نیز صفحه ویژه برای معرفی محصولات و ذکر نکات جوجه کشی ایجاد نموده است.

یکی دیگر از فاکتور های بسیار مهمی که در خرید دستگاه جوجه کشی یا هر محصولی دیگری در راس توجهات قرار می گیرد، گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. دستگاه جوجه کشی سیمرغ جنوب به همراه 12 ماه خدمات پس از فروش به کاربر ارائه می شود. از این رو تا 1 سال در صورت بروز خرابی و یا هرگونه نقص در محصول خریداری شده، شرکت موظف است به صورت رایگان دستگاه را از خریدار تحویل بگیرد و به تعمیر آن بپردازد. (توجه داشته باشید که شرکت های بزرگ مانند گروه صنعتی اسکندری و شرکت بلدرچین دماوند، کاکس ماشین، فاخته و … 5 الی 10 سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی بی قید و شرط را برای رفاه حال خریداران در نظر گرفته اند.

لازم به ذکر است که محصولات شرکت سیمرغ جنوبی دارای خدمات پشتیبانی نیز میباشند. این شرکت دستورالعمل های لازم برای شروع جوجه کشی و نحوه کار با کنترلرهای دستگاه های خود را به همراه دستگاه ارسال می نماید.

در حالت کلی می توان گفت افرادی که در زمینه جوجه کشی از انواع پرنده های اهلی و زینتی با تجربه بوده و به مدت طولانی فعالیت کرده اند، به خوبی می داند که برای خرید دستگاه جوجه کشی باید به فاکتور های متعددی از جمله برند دستگاه توجه شود.

نتیجه گیری

اساساً دستگاه شرکت های بزرگی مانند دستگاه جوجه کشی اسکندری و بلدرچین دماوند، گروه طیوران فاخته، کاکس ماشین و … با تجربه طولانی به عنوان برترین برندهای ایرانی شناخته می شوند که تمامی اطلاعات لازم را به صورت شفاف در اختیار کاربر قرار می دهند تا آنها با آگاهی کامل اقدام به خرید کنند.

توصیه می شود کاربران قبل از خرید دستگاه های جوجه کشی تولید شده توسط شرکت های مختلف را در وب سایت چیکن هچ به خوبی مورد مطالعه قرار دهند و سپس دست به خرید موفق بزنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋