دستگاه جوجه کشی صبا | شرکت صبا صنعت پرشیا

در این بخش وب سایت چیکن هچ به بررسی شرکت صبا صنعت پرشیا می پردازیم. این شرکت فعالیت خود در زمینه طراحی و تولید انواع تجهیزات مرغداری به صورت جدی از سال 1383 آغاز نموده است. از جمله محصولاتی پرفروش عرضه شده به بازار با برند صبا صنعت پرشیا می توان انواع قفس های خودکار با سیستم جمع آوری تخم را نام برد.

شایان ذکر است که آقای ابراهیم بزله به عنوان مدیر این مجموعه قبل از وارد شدن به این زمینه به مدت 40 سال در صنعت طیور مشغول به کار بوده است. این امر باعث شده تا آقای ابراهیم بزله بتواند تمامی نیاز های کاربر برای نگهداری و پرورش پرنده هایی مانند بلدرچین و مرغ را شناسایی کرده و در راستای طراحی و تولید آنها گام های مؤثری بردارد. این شرکت که در زمینه تولید تجهیزات مرغداری و راه اندازی واحد های گوشتی و تخم گذار سابقه درخشانی دارد، در لیست محصولات تولیدی اش، دستگاه جوجه کشی نیز طراحی میکند. در این مقاله به توضیح دستگاه جوجه کشی ساخت شرکت صبا صنعت پرشیا پرداخته ایم. لطفاً برای آگاهی کامل از بروزترین اطلاعات مرتبط با صنعت جوجه کشی با وب سایت چیکن هچ همراه باشید.

اطلاعات کافی درباره ماشین های جوجه کشی صبا

قبل از هر چیزی قصد دارم به چند نکته درباره فعالیت های این شرکت در فضای وب اشاره کنم. لازم به ذکر است که در صورت تمایل به خرید دستگاه جوجه کشی صبا میتوانید با کارشناسان فروش ما ( از طریق بخش تماس با ما ) تماس گرفته و اقدام به خرید دستگاه جوجه کشی صبا نمایید.

با توجه به بالا رفتن سطح آگاهی مردم و سهولت خریدهای اینترنتی بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای خرید دستگاه جوجه کشی و یا هر محصول دیگه ای به وب سایت شرکت مربوطه مراجعه کنند و اطلاعات کامل از ویژگی ها، تمامی سیستم ها و تجهیزات بکار رفته در محصول را به راحتی مورد مطالعه و ارزیابی قرار دهند. از این رو در گام اول به توضیح وب سایت رسمی این مجموعه می پردازیم.

دستگاه جوجه کشی صبا -چیکن هچ

شرکت صبا صنعت پرشیا به عنوان مجموعه ای که از سال 1383 در صنعت مرغداری و جوجه کشی فعالیت می کند از یک وب سایت معمولی برخوردار می باشد. در زمان نگارش این مقاله هنوز امکان خرید آنلاین محصول از طریق وب سایت رسمی این شرکت فعال نشده بود. اما خریداران محصولات شرکت صبا صنعت می توانند از طریق شماره های درج شده در وب سایت این شرکت سفارش خود را ثبت کنند. لازم به ذکر است که محل شرکت صبا صنعت واقع در شهر تهران می باشد.

قطعات بکار رفته در دستگاه جوجه کشی صبا صنعت پرشیا

افرادی که در زمینه جوجه کشی فعالیت کرده اند به خوبی می دانند که فرایند جوجه کشی از حساسیت بالایی برخوردار است. از این رو بروز هرگونه اختلال می تواند باعث از دست رفتن تمامی تخم های نطفه دار شده و کاربر را متحمل ضرر مالی قابل توجهی نماید.

این موضوع کاملاً شفاف است که عامل تعیین کننده کیفیت و راندمان دستگاه جوجه کشی تجهیزات بکار رفته در آن می باشد. لذا خریداران باید از محتوای داخلی یک دستگاه مانند سنسور های بکار رفته برای ارزیابی دما و رطوبت، سیستم تامین رطوبت، سیتم تهویه، نوع فن ها ، نوع شانه ها و … اطلاع داشته باشند.

قیمت دستگاه جوجه کشی صبا - چیکن هچمورد بعدی که می توان به بررسی آن پرداخت، گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. امروزه در تمامی کشور ها گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر ارائه شده به همراه دستگاه اهمیت بالایی را به خود اختصاص داده است. چرا که که این امکان را برای کاربر ایجاد می کند تا با خیالی راحت محصول را خریداری کرده و بدون نگرانی از آن بهره ببرد. با توجه به اینکه شرکت صبا صنعت پرشیا در زمینه راه اندازی مرغداری های گوشتی و تخم گذار سابقه دار است، محصولات تولیدی این واحد صنعتی نیز از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار می باشند.

خریداران محصولات شرکت صبا صنعت پرشیا با مراجعه به وب سایت این شرکت و تماس با بخش فروش می توانند جزئیات بیشتری از محصولات این شرکت دریافت کنند. در وب سایت این شرکت صفحه هر محصول توضیح خاصی ندارد.

نوشته های مشابه

یکی دیگر از ویژگی های شرکت صبا صنعت پرشیا، فصلی بودن تولیدات این شرکت می باشد. یعنی با اتمام فصل جوجه کشی این شرکت تولید دستگاه جوجه کشی را کنار گذاشته و محصول دیگری مانند قفس تمام اتوماتیک که فروش بالایی دارد را جایگزین آن می کند. البته شایان ذکر است که قفس تمام اتوماتیک صبا صنعت پرشیا فروش نسبتاً بالایی را به خود اختصاص داده است و این امر می تواند نشان دهنده عزم راسخ این شرکت در راستای جلب رضایت مشتری و همچنین بالا بردن کیفیت محصولات باشد.

اگر به دنبال دستگاه جوجه کشی خانگی و یا صنعتی هستید علاوه بر شرکت صبا صنعت، میتوانید از شرکت هایی همچون اسکندری، بلدرچین دماوند، کاکس ماشین، ایزی باتور، فاخته و … خرید کنید. در خصوص دستگاه جوجه کشی خدمات پس از فروش و گارانتی، راندمان، قطعات اولیه به کار رفته در محصولات این شرکت ها اطلاعات جامعی در دسترس می باشد که پاسخگوی نیازهای شما عزیزان خواهد بود.

در حالت کلی شرکت صبا پرشیا در زمینه تجهیزات سالن مرغداری به خصوص قفس های اتوماتیک و مجهز نمودن سالن های پرورش طیور فعالیت میکند. مهمترین تولیدات این شرکت، قفس های اتوماتیک برای مرغداری های گوشتی و یا تخم گذار می باشند که بر اساس استانداردهای این صنعت و از قطعات با کیفیت ساخته شده اند.

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. لامپ و دمای این دستگاه رو چطور کنترل کنم والا بالای ۲۷درجه رفت لامپ اش قطع کنم یا خودش قطع میکنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋
دستگاه جوجه کشی 72 تایی آژاکس