دستگاه جوجه کشی کاکس ماشین

خرید دستگاه جوجه کشی کاکس

خرید دستگاه جوجه کشی کاکس در چیکن هچ 

شرکت کاکس ماشین یکی از شرکت های مطرح در عرصه ی تولید دستگاه جوجه کشی است. این واحد تولیدی یکی از صادر کنندگان دستگاه جوجه آوری خانگی و صنعتی به کشور های اطراف میباشد. ماشین های جوجه کشی تولید شده توسط این شرکت دارای یک سال گارانتی و 5 سال تضمین خدمات پس از فروش میباشند.

توجه : با توجه به اینکه چیکن هچ تولید کننده ی محصولات کاکس نمی باشد و فقط اقدام به ارائه ی محصولات این تولیدی کرده است ، لذا امکان اختلاف بین داده های ارائه شده در چیکن هچ و داده های تولید کننده وجود دارد.


شرکت کاکس ماشین

شرکت کاکس ماشین در ایران یکی از عرضه کنندگان انواع دستگاه جوجه کشی در ظرفیت های خانگی و صنعتی میباشد که ماشین های جوجه آوری خود را از طریق دفتر کاری که در دبی واقع شده به کشور های اطراف صادر میکند. از این رو اکثر افراد انواع ماشین های جوجه آوری این شرکت را با نام هلندی میشناسند. تنوع دستگاه های این شرکت بالا بوده، بطوریکه دستگاه های جوجه کشی شرکت کاکس در ظرفیت های 10 تا 2000 عددی ارائه میگردد. هرکدام از این دستگاه ها به دو شکل دیجیتال و آنالوگ ارائه میشوند که تفاوت های جزئی داشته و عمده ترین تفاوت آنها در قیمت نهایی دستگاه میباشد. در واقع شرکت کاکس با راه اندازی این سبک از دستگاه ها توانسته محصولات خود را با دو قیمت ارزان و گران ارائه دهد.

ماشین جوجه کشی کاکس چه مدل هایی دارد ؟

ماشین جوجه کشی کاکس در انواع مدل های خانگی و صنعتی عرضه می شود که دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت آن نمونه مینی کاکس می باشد .

بزرگترین دستگاه جوجه گیری کاکس، یونی کاکس میباشد که ظرفیت بالغ بر 2 هزار تخم متوسط (مانند تخم نطفه دار مرغ ) را داراست و برای کاربران حرفه ای در صنعت جوجه آوری بکار میرود.

بهتر است بدانید خرید دستگاه جوجه کشی اصل کره نیز از چیکن هچ امکان پذیر است.

ویژگی های دستگاه جوجه کشی کاکس ماشین - چیکن هچ

⭐ قیمت دستگاه جوجه کشی کاکس ماشین چقدر است ؟

قیمت دستگاه های جوجه کشی کاکس موجود در فروشگاه چیکن هچ به قیمت کارخانه و با درصدی تخفیف می باشد .

آیا شرکت کاکس ماشین قابل اعتماد است ؟

شرکت کاکس ماشین یکی از تولیدکنندگان قدیمی دستگاه جوجه کشی خانگی است که بعدها مدل های صنعتی دستگاه جوجه کشی نیز به تیراژ تولیدات خود افزود. این شرکت در اکثر کشورهای خارجی همچون عراق، پاکستان و برخی شهرهای آفریقایی و استان تهران نمایندگی فروش دارد. در واقع کاکس ماشین به دلیل سابقه فعالیت طولانی و ثباتی که داشته از جمله تولید کننده های قابل اعتماد می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه جوجه کشی کاکس ماشین :

محصولات شرکت کاکس ماشین با 12 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش به کاربران ارائه میگردد. این شرکت بیشتر قطعات دستگاه های خود را به صورت سوکت طراحی نموده و در کنار محصولات خویش برخی قطعات یدکی همچون ترموستات اضطراری نیز ارسال میکند. شرکت کاکس ماشین واحد مستقل خدمات پس از فروش ندارد.

برای تعمیر خرابی های فنی و مشکلات دیگر که نیاز به تخصص دارند، باید به نمایندگی فروش این شرکت مراجعه شود. پیشنهاد میکنیم قبل از خرید دستگاه جوجه کشی خانگی را نیز بررسی نمایید.

بدنه دستگاه جوجه کشی کاکس

شرکت کاکس ماشین نیز مانند کارخانه ایزی باتور، در بدنه محصولات خانگی خود از ABS استفاده میکند. لازم است بدانید که ای بی اس، با توجه به قیمت و کیفیت انواع مختلفی دارد. بهترین نوع ABS موجود در بازار جهانی از نوع گرید 10733 میباشد که با ویژگی های برجسته خود، هر آنچه که از یک بدنه با کیفیت برای ماشین جوجه کشی انتظار دارید برای شما برآورده میکند. مواد ABS استفاده شده در دستگاه جوجه کشی کاکس، معمولا کیفیت قابل قبولی دارند.

انواع دستگاه جوجه کشی کاکس ماشین - چیکن هچ

عایق بندی بدنه دستگاه های جوجه کشی خانگی کاکس ماشین ( به جز مینی کاکس ده تایی) از نوع یونولیت می باشد. دستگاه های صنعتی این شرکت نیز با بدنه دوجداره و با عایق فوم تزریقی (همانند بدنه یخچال) طراحی میشوند. همانطور که میدانید شرکت کاکس ماشین سالهاست که انواع دستگاه های جوجه کشی صنعتی ( در ابعاد و ظرفیت های مختلف ) را به تولیدات خود افزوده است. این شرکت از PVC برای بدنه این دسته از تولیداتش استفاده میکند و تنها سازنده ماشین جوجه کشی با بدنه پی وی سی نیمه صنعتی میباشد. PVC نیز همانند ABS هیچ گازی از خود ساطع نکرده و با ویژگی عایق بودن خود مانع از اتلاف بی رویه انرژی میشود.

سنسور دستگاه جوجه کشی کاکس ماشین

سنسور ntc - چیکن هچ

دستگاه جوجه کشی کاکس برای سنجش دما مجهز به سنسور NTC میباشد که یک نوع سنسور ارزان قیمت و با کیفیت است. این سنسور برای محاسبه دما میباشند. در برخی محصولات این شرکت از رطوبت سنج عقربه ای و در برخی از مدل ها نیز از سنسور دیجیتالی برای سنجش رطوبت استفاده شده است.

مقایسه حسگر ها - چیکن هچسنسور NTC با وجود اینکه ارزان قیمت میباشد، ولی دقت مناسبی دارد و عمر مفید آن نیز طولانی است. اما این نوع سنسورها نیاز به کالیبره دارند و باید به صورت دوره ای سنسورهای دستگاه را با ابزار دقیق کالیبره نمود. چرا که در پی خارج شدن سنسور از کالیبراسیون، دما و رطوبت دستگاه به اشتباه تنظیم خواهند شد.

قابلیت اتصال به باتری در ماشین جوجه گیری کاکس

بسیاری از محصولات کاکس ماشین به صورت کارکرد با برق 12 ولت طراحی شده اند. این امکان در دستگاه جوجه کشی مزیت مهمی برای دستگاه به شمار می آید و از این طریق میتوان در شرایط اضطراری برق مصرفی دستگاه را با برق باتری 12 ولت خودرو تأمین نمود.

شانه های ماشین های جوجه گیری شرکت کاکس ماشین :

این شرکت نیز همانند اغلب شرکت های موجود در ایران از شانه های ساده و قدیمی برای دستگاه جوجه کشی کاکس استفاده میکند. این شانه ها متناسب با سایز تخم هر پرنده تنظیم نمیشوند و در سه سایز معمول برای تخم نطفه دار مرغ، بلدرچین و غاز طراحی شده اند. البته شرکت کاکس ماشین علاوه بر شانه های سنتی، شانه یونیورسال نیز برای دستگاه های خود در نظر گرفته است که در این صورت ظرفیت دستگاه کمی فرق میکند.

مکانیزم چرخش تخم نیز در دستگاه کاکس ماشین به صورت گهواره ای (زاویه 90 درجه) است و هر ترنر به یک موتور جداگانه مجهز می باشد. همچنین در دستگاه های جوجه کشی کاکس ماشین، چرخش شانه ها به صورت اتوماتیک انجام میگیرد و سیستم چرخشی هر طبقه مجزا است.555