دستگاه جوجه کشی درنا

سری دستگاه های جوجه کشی درنا

ماشین جوجه کشی درنا – دستگاه جوجه کشی حرفه ای 

فروشگاه چیکن هچ در این قسمت قصد دارد نسل جدیدی از دستگاه جوجه کشی و یا به عبارتی بهترین دستگاه جوجه کشی صنعتی خاورمیانه را به شما معرفی کند. دستگاه جوجه کشی درنا شبیه سازی شده از دستگاه های جوجه کشی صنعتی آرکام کره میباشد و حتی در بسیاری از ویژگی ها از محصولات آرکام نیز بهترند.
از مهمترین ویژگی های این دستگاه می توان به سیستم رطوبت رسانی جدید ، برد جوجه کشی فوق هوشمند JDR970 ، نسل سوم سنسور های جوجه کشی SHT ، سنسور نگهبان و … اشاره کرد.

 

 

 

مشخصات فنی دستگاه های جوجه کشی حرفه ای درنا

مشخصات فنی دستگاه های جوجه کشی حرفه ای درنا - چیکن هچ

ساختار و طراحی دستگاه های جوجه کشی درنا یکسان می باشد و از این رو در زیر به بررسی مشخصات قطعات دستگاه پرداخته ایم :

بدنه دستگاه های جوجه کشی درنا :

از جمله ویژگی های این دستگاه بدنه ی مقاوم و کاملا ضد زنگ می باشد. این دستگاه ها دارای بدنه ی PVC سه لایه هستند. بدنه ی PVC سه لایه ، در بین دو لایه رویی صفحه ای ، یک لایه متخلخل میانی دارد. لایه ی میانی به گونه ای طراحی شده است که عایق کاری سیستم نیز با استفاده از آن صورت می گیرد.

 

استفاده از این نوع بدنه سبب میشود که دستگاه کاملا در مقابل زنگ زدگی ایمن باشد و از سویی دیگر در کاهش وزن دستگاه نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.

استفاده از شاسی آلومینیومی :

یکی از ویژگی های خاص این دستگاه شاسی آلومینیومی بسیار محکم آن می باشد. با استفاده از این نوع از شاسی استحکام دستگاه به میزان قابل توجهی افزایش پیدا میکند و در نتیجه طول عمر دستگاه نیز افزایش پیدا میکند. از این رو میتوان گفت که این نوع از بدنه بهترین بدنه برای دستگاه های جوجه کشی می باشد.

شاسی مورد استفاده در این دستگاه با روش های مخصوص و استاندارد آنادایز شده است. آنادایز شدن آلومینیوم سبب افزایش مقاومت آن در مقابل رطوبت و … می شود.

راک های آلومینیومی :

راک های آلومینیومی درنا - چیکن هچ

سری دستگاه های درنا اولین نسل از دستگاه های جوجه کشی در ایران هستند که مجهز به راک های آلومینیومی آنادایز شده می باشند. استفاده از راکهای آلومینیومی در وحله ی اول طول عمر دستگاه را بالا می برد چرا که مقاومت راک ها به میزان قابل توجهی افزایش پیدا میکند. از سویی دیگر در عملکرد بهینه دستگاه به دلیل افزایش تحمل وزن تاثیر مثبتی خواهد داشت.

همچنین این راک ها به صورت کامل آنادایز شده و مقاومت آنها در برابر رطوبت افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.

شانه های جوجه کشی :

در سری دستگاه های جوجه کشی درنا از شانه های همه کاره کره ای استفاده شده است. این شانه ها که در دستگاه های جوجه کشی صنعتی آرکام نیز از آنها استفاده میشود، امکان جوجه کشی از تخم پرنده های مختلف را با استفاده از یک شانه فراهم میکند.

شانه های جوجه کشی درنا - چیکن هچ

شانه دارای شیارها و جداکننده هایی می باشد که شرایط را برای قرار دادن یک سری تخم مشابه در یک ردیف فراهم میکند.

کنترلر جوجه کشی :

کنترلر جوجه کشی درنا - چیکن هچ

کنترلر از جمله مهمترین بخش ها در دستگاه های جوجه کشی می باشد که فاکتورهای زیر در آن بسیار مهم است :

  • – سرعت پردازش بالا
  • – عدم نویز پذیری
  • – رابط کاربرپسند با کاربری آسان

کنترلر مورد استفاده در سری دستگاه جوجه کشی درنا از نوع JDR970 میباشد. این سری امکان اتصال دو عدد سنسور را دارا می باشد که یک سنسور ، SHT نسل سوم و یک سنسور LM35 دمایی می باشد. سنسور LM35 در کنار سنسور اصلی SHT 3x در داخل دستگاه قرار میگیرد و اگر به هر دلیلی سنسور اصلی دچار اختلال شد این سنسور کنترل دما و رطوبت را برعهده خواهد گرفت.

مونتاژ برد و تمامی قطعات روی آن در این کنترلر از نوع SMD می باشد که کاملا رباتیک انجام میشود و در نتیجه به دلیل کیفیت بالای مونتاژ ، کنترلر را ضد نویز می کند. ضدنویز بودن کنترلر در افزایش کارایی و همینطور بهبود عملکرد کلی دستگاه تاثیر بسزایی دارد.

استفاده از سنسور SHT نسل سوم :

یکی از مهمترین موارد درباره این دستگاه استفاده از سنسور بسیار دقیق و سریع SHT می باشد. سنسور SHT که از جمله بهترین سنسورهای مورد استفاده در دستگاه های جوجه کشی می باشد و بزرگترین تولید کنندگان دستگاه های جوجه کشی خارجی نیز از این سنسورها استفاده میکنند، امکان مخابره ی دما و رطوبت را با سرعت بسیار بالا و خطای بسیار کم دارا می باشند.

با گزارش تغییرات دمایی و رطوبتی دقیق توسط این سنسور دیجیتالی، کنترلر اقدام به تغییر در دما ، رطوبت و تهویه داخل کابین خواهد کرد .

استفاده از سیستم رطوبت رسانی مدرن داخل دستگاه :

برای اولین بار در ایران سری دستگاه های جوجه کشی درنا دارای سیستم رطوبت رسانی مخصوص در داخل دستگاه می باشند. این سیستم شامل فلوتر ، کاسه ، سنسورهای تشخیص میزان آب، پمپ و … می باشند.

نوع رطوبت رسانی در دستگاه های درنا از بالا به پایین می باشد. مجموعه سیستم رطوبت رسانی در سقف دستگاه قرار دارد و رطوبت از قسمت بالا به سمت پایین ارسال میشود تا توازنی کامل در میزان رطوبت رسانی در کل کابین ایجاد شود. این مورد بخصوص با توجه به چگالی بخار آب و حرکت رو به پایین در حالت طبیعی ، بهترین انتخاب برای توازن اصولی و صحیح داخل کابین می باشد.

سیستم رطوبت رسانی دارای یک پمپ می باشد که هر وقت کاسه ی رطوبت رسان آبش کم شد ، پمپ به صورت اتوماتیک اقدام به پرکردن مخزن کند. بدین ترتیب تمام فرایند رطوبت رسانی اتوماتیک انجام میگیرد.

همچنین فن های تهویه نیز در قسمت فوقانی دستگاه قرار داده شده اند.

موتور جوجه کشی :

موتور جوجه کشی درنا - چیکن هچ

موتور جوجه کشی به صورت مستقیمی با تخم های نطفه دار در ارتباط است و تخم های روی شانه را می چرخاند. اگر موتور در هین چرخش به تخم ها ضربه وارد کند و یا تقه به آن بزند، سبب اسیب جدی به تخم ها خواهد شد و راندمان به شدت کاهش پیدا میکند.

از این رو در سری دستگاه های درنا از موتورهای گیربکس دار استفاده شده است که کاملا در بهبود چرخش نرم شانه ها و عدم ایجاد ضربه و تقه در شانه ها تاثیر گذار می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش :

دستگاه های جوجه کشی درنا دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش معتبر می باشند. گروه صنعتی اسکندری تولید کننده ی این سری از دستگاه های جوجه کشی نزدیک به 3 دهه در عرصه تولید تجهیزات مرغداری و دستگاه های جوجه کشی فعالیت دارد و با خدمات پس از فروش 10 ساله ، سرویس دهی و تامین قطعات دستگاه را تا 10 سال تضمین میکند. در نتیجه اگر در این مدت نیازمند استفاده از قطعه ای خاص باشید میتوانید به راحتی اقدام به تهیه و خرید آن کنید.

قیمت دستگاه جوجه کشی درنا :

قیمت سری دستگاه های جوجه کشی با توجه به ظرفیت آنها متفاوت است. فاکتورهایی همچون بدنه باکیفیت و زنگ، استفاده از سنسورهای نسل جدید SHT ، شانه های همه کاره و … همه در قیمت تمام شده ی محصول تاثیر گذار می باشند.

مشاوره پیش از خرید با چیکن هچ :

چیکن هچ به منظور راهنمایی کامل مشتریان عزیز امکان مشاوره رایگان را فراهم کرده است. بدین منظور میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا علاوه بر تشریح مشخصات دستگاه های مدنظر شما ، بهترین دستگاه جوجه کشی متناسب با نیاز شما را معرفی کنند. فرایند مشاوره کاملا رایگان می باشد.