دستگاه جوجه کشی صنعتی شرکت های مختلف

ماشین جوجه کشی صنعتی و حرفه ای

خرید انواع دستگاه جوجه کشی صنعتی با مناسب ترین قیمت 

در این قسمت از وب سایت چیکن هچ انواع ماشین جوجه کشی صنعتی را در ابعاد 80 تا 6 هزار عددی مشاهده میکنید. علاوه بر ماشین های جوجه کشی صنعتی ایرانی شما در این قسمت میتوانید انواع ماشین جوجه آوری صنعتی خارجی نیز مشاهده کنید و در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید. لازم به ذکر است که علاوه بر این دستگاه ها امکان ثبت سفارش و طراحی دستگاه جوجه کشی بزرگ با هر ابعاد و ظرفیتی وجود دارد و در صورت تمایل میتوانید با کارشناسان فروش چیکن هچ تماس حاصل فرمایید. برای کسب اطلاعات کامل درباره قیمت دستگاه جوجه کشی صنعتی میتوانید با مراجعه به صفحه مربوطه قیمت تمام دستگاه های جوجه کشی را طی یک جدول مشاهده نمایید.

دستگاه جوجه کشی هواباتور

دستگاه های جوجه کشی هواباتور نسل جدید انکوباتورهای نیمه صنعتی می باشند که دارای سیستم رطوبت سازی فوق پیشرفته ، کنترلر مدرن JDR970+ ، دو عدد سنسور SHT نسل سوم، راک های آلومینیومی و … می باشد.

دستگاه جوجه کشی اسکندری

یکی از معروف ترین و قدیمی ترین تولید کنندگان دستگاه جوجه کشی صنعتی، گروه صنعتی اسکندری میباشد. این شرکت نزدیک به سی سال در امر تولید دستگاه جوجه کشی تجربه داشته و اولین تولیدکننده دستگاه جوجه کشی در ایران است. محصولات این شرکت به سبب راندمان بالا و خدمات پس از فروش همه جانبه و پیگیرانه، مورد استقبال تمامی خریداران دستگاه جوجه کشی میباشد.

لازم به ذکر است که این کارخانه واحد کنترل کیفی مستقلی داشته و هر دستگاه قبل از ارسال توسط بخش کنترل کیفی بصورت دقیق مورد بررسی قرار میگیرد و دستگاه پس از مهر تایید مهندسین واحد کنترل کیفی برای مشتری ارسال میگردد. این عمل سبب میشود که هیچکدام از دستگاه های جوجه آوری صنعتی کارخانه اسکندری در حین تحویل به مشتری، دچار خرابی نباشند.  همچنین دستگاه جوجه کشی اسکندری به دلیل سهولت کاربری برای تمامی افراد قابل استفاده می باشند و می توان توسط این دستگاه ها در ابعاد وسیع از تمامی پرندگان، ماکیان و خزندگان جوجه کشی انجام داد.

دستگاه جوجه کشی درنا

بروز ترین ماشین جوجه کشی صنعتی در خاورمیانه محصولات سری درنا میباشند که پاییز سال 98 رونمایی شد. این محصولات صنعتی دارای سنسور SHT3 ساخت کشور سوئیس ، شانه های همه کاره نسل جدید، کنترلر فوق هوشمند  JDR970، رطوبت رسانی فوق اتوماتیک ( از طریق ارتعاشات مولکولی )، بدنه PVC فشرده و یکپارچه و  . . .  میباشد. در نظر داشته باشید که هر 4 دستگاه جوجه کشی درنا جز ماشین های جوجه کشی صنعتی بوده و نسخه خانگی ندارند. برای کسب اطلاعات کامل درباره بروزترین ماشین جوجه کشی وارد صفحه درنا در فروشگاه چیکن هچ شوید.

 دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند

شرکت بلدرچین دماوند یکی از تولیدکنندگان قدیمی دستگاه جوجه کشی میباشد. تمامی محصولات این شرکت صنعتی بوده و راندمان مناسبی دارند. بدنه فلزی، کنترلر هوشمند، سنسور  NTC و شانه های اختصاصی از ویژگی های معروف دستگاه جوجه کشی صنعتی دماوند میباشد. تمامی ماشین های جوجه آوری شرکت دماوند دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش 5 ساله هستند. با ورود به صفحه ماشین جوجه کشی دماوند و مطالعه این بخش میتوانید هر آنچه که لازم است درباره این شرکت و ماشین های جوجه آوری صنعتی آن بدانید، به دست آورید. در صورت نیاز به مشاوره تلفنی و یا حضوری با کارشناسان فروش چیکن هچ تماس حاصل فرمایید.

دستگاه جوجه کشی کاکس

دستگاه جوجه کشی صنعتی شرکت کاکس ماشین یکی از محصولات ایرانی است که در ابعاد وسیع به کشور های همسایه صادر میگردد. جالب است بدانید محصولات کاکس ماشین در خارج از ایران معروفیت و محبوبیت بیشتری داشته و فروش بالایی دارند. تنوع محصولات کاکس ماشین یک نقطه قوت بزرگ برای این شرکت به حساب می آید. زیرا به مشتریان خود حق انتخاب وسیع تری میدهد. یکی از خلاقیت های شرکت کاکس ماشین راه اندازی دو نسخه  از هر ماشین جوجه گیری صنعتی و خانگی است، در واقع هر نوع دستگاه این شرکت در دو نسخه آنالوگ و دیجیتال قابل عرضه می باشد و کاربر بر اساس نیاز می تواند یکی از آنها را انتخاب کند. برای کسب اطلاعات جامع تر و اطلاع از مشخصات فنی شرکت کاکس ماشین به صفحه مربوطه  این شرکت مراجعه نمایید.

دستگاه جوجه کشی صنعتی چیست ؟

دستگاه های جوجه کشی صنعتی و نیمه صنعتی به دستگاه هایی گفته میشوند که ظرفیتی بالاتر از 100 تخم نطفه دار دارند. به بیانی دقیق تر دستگاه جوجه کشی نیمه صنعتی ظرفیت بین 100 تا 2000 هزار تخم نطفه دار مرغ را دارد و دستگاه جوجه کشی صنعتی ظرفیتی بالاتر از 2000 تخم را شامل می شود.

بهترین تولید کنندگان دستگاه های جوجه کشی صنعتی کدام است ؟

از جمله تولیدکنندگان داخلی دستگاه های جوجه کشی صنعتی می توان به گروه صنعتی اسکندری، بلدرچین دماوند ، کاکس و … اشاره کرد. گروه صنعتی اسکندری در این بین به عنوان بزرگترین تولید کنندگان دستگاه های جوجه کشی در ایران و خاورمیانه شناخته میشود و دستگاه های جوجه کشی صنعتی خود را در چندین برند به بازار عرضه کرده است.

بهترین تولید کنندگان دستگاه های جوجه کشی صنعتی کدام است ؟ - چیکن هچ

در بین تولید کنندگان خارجی نیز میتوان به شرکت هایی همچون آرکام کره جنوبی ، برین سی بریتانیا، چیموکا ترکیه و … اشاره کرد. ذکر این نکته ضروری است که دستگاه های تولید کشورهای خارجی به دلیل قیمت بالا و همینطور محدودیت در واردات قطعات جانبی ، کمتر مورد استقبال کاربران ایرانی قرار میگیرند.

تجهیزات دستگاه های جوجه کشی صنعتی :

از نظر تجهیزات مورد استفاده در دستگاه های جوجه کشی یک سری استاندارد وجود دارد که در این بخش به بررسی برخی از قطعات استاندارد موجود بر روی دستگاه های جوجه کشی می پردازیم :

بدنه :

بدنه در دستگاه های جوجه کشی صنعتی اهمیت بسیار بالایی دارد چراکه از یک سو در طول عمر دستگاه تاثیر مستقیم دارد و از سویی دیگر در جلوگیری از کاهش راندمان بسیار مهم می باشد.

بدنه فلزی دستگاه جوجه کشی - چیکن هچ

در سال های دور از دستگاه هایی با بدنه ی فلزی استفاده میشد که به دلیل عدم مقاومت در برابر رطوبت و همینطور عبور سردی/گرمی مشکلات بسیاری را برای دستگاه ایجاد میکرد. از این رو بدنه ی PVC سه لایه کم کم جایگزین بدنه های فلزی شد.

بدنه دستگاه جوجه کشی صنعتی - چیکن هچ

این نوع از بدنه به صورت کامل در مقابل زنگ زدگی ایمن است، از سویی دیگر به دلیل وجود یک لایه ی پفکی در قسمت میانی ، در مقابل تغییرات دمایی نیز مقاوم بوده و عایق بندی بسیاری خوبی را برای دستگاه فراهم خواهد کرد.

گروه صنعتی اسکندری در تمامی دستگاه های صنعتی خود از بدنه ای با جنس PVC سه لایه استفاده کرده است. همچنین دستگاه های صنعتی تولیدی کاکس ماشین نیز بدنه ای از جنس PVC دارند و بدنه ی دستگاه های تولیدی بلدرچین دماوند از جنس فلز با رنگ کوره ای می باشد.

کنترلر :

کنترلر یا برد یکی از قسمت های بسیار مهم در دستگاه های جوجه کشی می باشد. کاربر باید دما و رطوبت مورد نیاز تخم هایی که در داخل دستگاه قرار دارد را در کنترلر وارد کند. سپس کنترلر این موارد را با اعدادی که از داخل دستگاه و توسط سنسورها ارسال شده است مقایسه میکند و در صورت عدم تطابق با اعمال تغییر در سیستم های گرمایشی و رطوبتی، مقادیر اختلاف را کاسته و در نتیجه دما و رطوبت داخل دستگاه را متناسب با نیاز کاربر میکند.

از جمله موارد بسیار مهم در عملکرد صحیح کنترلر ، نوع مونتاژ می باشد. گروه صنعتی اسکندری از مونتاژ SMD برای کنترلرهای خود استفاده میکند. این نوع از مونتاژ رباتیک از یک سو در افزایش دقت مونتاژ قطعات موثر است و از سویی دیگر قطعاتی که با SMD مونتاژ می شوند نویز نخواهند داشت.

زمانی که کنترلرهای معمولی در مجاورت امواج همچون گوشی تلفن همراه قرار میگیرند دچار نویز شده و در نتیجه فرایند جوجه کشی مختلف میشود. اما کنترلرهایی که با سیستم SMD مونتاژ می شوند مشکلی در مواجهه با امواج ندارند و در نتیجه اختلالی نیز در آنها رخ نخواهد داد.

سنسور :

سنسور از جمله مهمترین قطعات در دستگاه های جوجه کشی است. این قطعه وظیفه ی گزارش دما و رطوبت داخل دستگاه را به کنترلر دارد. از این رو سرعت پردازش و همینطور دقت بالا و خطای کم خصوصیاتی ضروری در سنسورها می باشد.

سنسور دستگاه های جوجه کشی - چیکن هچ

سنسور SHT که تولید کارخانه سنسورین می باشد ، از جمله سنسورهایی است که چنین قابلیت دارد. این سنسور دیجیتال دما و رطوبت را به صورت همزمان و با سرعتی بالا مخابره میکند و در نتیجه سبب افزایش راندمان جوجه کشی خواهد شد.

در برخی از دستگاه های جوجه کشی صنعتی از سنسورهای NTC و LM35 نیز استفاده میشود که جزو سنسورهای آنالوگ محسوب میشوند و فقط دما را به کنترلر گزارش میکنند.

موتور :

چرخش در تخم های نطفه دار حداقل هر 4 ساعت یکبار باید اتفاق بیفتد. این چرخش توسط موتور صورت می گیرد. موتور راک ها را که شانه روی آن قرار دارد به آرامی چرخانده و در نتیجه تخم ها حرکت داده میشوند.

موتور دستگاه جوجه کشی صنعتی - چیکن هچ

در دستگاه های صنعتی چرخش عموما به صورت 90 درجه یعنی 45 درجه راست و 45 درجه چپ می باشد.

نکته مهم در موتور دستگاه جوجه کشی عدم وارد کردن شوک های ناگهانی به تخم می باشد. از این رو باید از موتورهایی استفاده شود که دارای گیربکس هستند.

راک و سیستم چرخش :

همانطور که اشاره شد ، چرخش در تخم های نطفه دار امری ضروری است. از این رو موتورهای اتوماتیک گیربکس دار برای چرخش تخم ها مورد استفاده قرار میگیرند. موتور به صورت مستقیم به قطعه ای به نام راک متصل است و راک نیز شانه ها را در خود نگه میدارد.

گروه صنعتی اسکندری اولین سازنده ی دستگاه های جوجه کشی با راک های آلومینیومی در ایران می باشد. استفاده از این قطعه علاوه بر افزایش قابل توجه طول عمر راک ، در جلوگیری از ایجاد آلودگی ناشی از زنگ زدگی توسط راک های فلزی نیز موثر می باشد.

شانه :

دیگر قطعه مهم در دستگاه های جوجه کشی صنعتی شانه می باشد. شانه های جوجه کشی مورد استفاده در این دستگاه ها به دو دسته شانه های همه کاره و شانه های اختصاصی تقسیم بندی میشوند.

شانه های اختصاصی فقط امکان قرار گرفتن یک نوع تخم را دارند. برای مثال در شانه های مرغی ، فقط میتوان تخم مرغ با اندازه ی استاندارد قرار داد. اگر تخم کوچک یا بزرگ باشد امکان قرار دادن در شانه را نخواهید داشت. بدین ترتیب اگر گله های کوچک از پرنده های مختلف مثل مرغ و غاز و بلدرچین و بوقلمون و … دارید باید برای هر کدام شانه ی مخصوص به خود را تهیه کنید.

شانه دستگاه های جوجه کشی صنعتی - چیکن هچ

شانه های همه کاره که با نام شانه های سایزیک یا شانه های کره ای شناخته میشوند متداول ترین نوع شانه در دستگاه های جوجه کشی برند جهانی می باشند. در بین تولید کنندگان ایرانی نیز گروه صنعتی اسکندری اولین کارخانه ای می باشد که از شانه های همه کاره در دستگاه های جوجه کشی خود استفاده کرده است.

شانه های همه کاره دارای یک جدا کننده می باشند و در هر ردیف میتوان تخم هایی با سایز های یکسان قرار داد. برای مثال میتوانید در یک ردیف تخم مرغ ، در یک ردیف تخم بوقلمون و … قرار داد. استفاده از این نوع شانه ها سبب میشود که نیازی به خرید شانه های اختصاصی برای هر پرنده نداشته باشید.

جنس مورد استفاده در شانه های جوجه کشی نیز اهمیت دارد. بهتر است از شانه هایی استفاده کنید که جنس مورد استفاده در آن ABS مرغوب باشد. برخی از شانه ها که از پلاستیک های نامرغوب در آنها استفاده شده است ، سبب ایجاد بخاری خطرناک در داخل دستگاه میشود که در نتیجه راندمان جوجه کشی را کاهش میدهد.

فاکتورهای مهم در خرید دستگاه جوجه کشی صنعتی :

در خرید دستگاه های جوجه کشی صنعتی علاوه بر آشنایی با قطعات و کاربردهای آنها ، توجه به برخی نکات نیز ضروری است که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم :

برند :

برند یا کارخانه سازنده ی دستگاه جوجه کشی اهمیت بسیاری دارد. برندهایی که از تولد آنها زمان کوتاهی سپری شده است باید با دقت بالاتری انتخاب شوند. مهمترین مشکل در چنین برندهایی عدم ثبات در تولید محصول برای سالهای آینده می باشد چراکه در صورت تعطیلی کارگاه تولید کننده ، خریدار خدمات پس از فروشی نخواهد داشت.

از سویی دیگر برندهایی که شناخته شده تر هستند، همواره در صدد افزایش اعتبار می باشند و از این رو علاوه بر محصول باکیفیت در افزایش خدمات پس از فروش خود نیز کوشاتر می باشند.

خدمات پس از فروش :

خدمات پس از فروش فاکتوری بسیار مهم در دستگاه های جوجه کشی می باشد. این خدمات شامل سرویس دهی دستگاه و بررسی قطعات معیوب و رفع ایراد آنها هستند. همچنین تداوم در تولید قطعات مصرفی دستگاه در سال های بعد نیز بسیار مهم می باشد.

بحث برند و خدمات پس از فروش زمانی اهمیت پیدا میکند که یک شرکت با سابقه ی 2 ساله ،وعده ی خدمات پس از فروش 10 ساله می دهد. خریدار باید در چنین مواردی به سرمایه گذاری های شرکت تولید کننده ی محصول و امکانات آنها توجه کرده و سپس اقدام به خرید دستگاه نماید.

ظرفیت :

ظرفیت دستگاه های صنعتی متغیر است. هر چقدر که گله بزرگتر باشد نیاز به دستگاهی با ظرفیت بالاست که بالطبع چنین دستگاهی قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. پیشنهاد چیکن هچ به خریداران این است که دستگاهی متناسب با نیاز خود خریداری کنید. زمانی که گله ای کوچک دارید نیازی به خرید دستگاه 1000 تایی نیست و دستگاه 200 تایی نیز پاسخ نیاز شما را خواهد داد.

دستگاه های بزرگ هزینه برق مصرفی بالایی دارند و از سویی دیگر خالی بودن بخش اعظمی از دستگاه در زمان جوجه کشی می تواند در کاهش راندمان دستگاه موثر باشد.

تجهیزات باکیفیت :

هر چقدر که تجهیزات مورد استفاده در دستگاه های جوجه کشی کیفیت بالاتری داشته باشند و از تجهیزات مدرن انتخاب شده باشند ، قیمت محصول افزایش پیدا میکند. در مقابل چنین شرایطی میتواند سبب افزایش قابل توجه راندمان دستگاه نیز شود.

امکان تولید دستگاه جوجه کشی با ظرفیت بالا :

علاوه بر دستگاه های جوجه کشی ارائه شده توسط چیکن هچ ، این فروشگاه امکان ثبت سفارش برای دستگاه هایی با ظرفیت بالاتر را نیز دارد. بدین منظور میتوانید با مشاوران چیکن هچ در تماس باشید …

مشاوره پیش از خرید :

همانطور که پیش تر گفتیم برای انتخاب دستگاه جوجه کشی متناسب با نیاز خود، باید با اصطلاحات این حوزه اشنایی کافی داشته باشید. از سویی دیگر مشورت گرفتن از افراد با تجربه در جوجه کشی میتواند دسترسی شما به یک دستگاه مناسب با راندمان بالا را تضمین کند.

فروشگاه چیکن هچ امکان مشاوره کاملا رایگان برای خرید و سفارش دستگاه های جوجه کشی صنعتی را فراهم کرده است. این مشاوره توسط کارشناسانی با بیش از 1 دهه تجربه در راهنمایی کسب و کارهای مختلف صورت میگیرد که علاوه بر بیان ویژگی های دستگاه های مختلف، بهترین دستگاه متناسب با نیاز شما را نیز معرفی خواهند کرد.

آیا دستگاه های جوجه کشی صنعتی چیکن هچ دارای گارانتی می باشند ؟

بله ، تمامی دستگاه های جوجه کشی صنعتی عرضه شده در چیکن هچ دارای 1 سال گارانتی و 5 تا 10 سال خدمات پس از فروش معتبر می باشند .برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با گارانتی و خدمات پس از فروش کلیک کنید.