بهترین دستگاه جوجه کشی برای پرندگان زینتی

معرفی دستگاه جوجه کشی برای پرندگان زینتی

بسیاری از کاربران برای خرید دستگاه جوجه کشی خوب نیازمند اطلاعات کاملی هستند تا بتوانند در شرایط ایده آل به جوجه کشی از پرندگان مختلف زینتی و ماکیان بپردازند، جالب است بدانید فروشگاه اینترنتی چیکن هچ اقدام به معرفی یکی از این دستگاه ها به نام ماشین جوجه کشی ایزی باتور 6 نموده که به صورت حرفه ای و هوشمند در ایران طراحی و ساخته شده است. ابن دستگاه با توجه به خصوصیات فوق العاده و راندمان بالا در جوجه کشی، پاسخگوی نیاز کاربران حرفه ای خواهد بود.

دستگاه های جوجه کشی آرکام و ایزی باتور 6 دو رقیب هم در بحث جوجه کشی از انواع پرندگان زینتی میباشند. اگر شما هم جز کسانی هستید که به پرورش و جوجه گیری از انواع پرندگان زینتی و گران قیمت میپردازید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. شما در این صفحه از فروشگاه چیکن هچ محاسن و معایب دستگاه های جوجه کشی ارکام و 12 تایی حرفه ای را مطالعه خواهید نمود. قبل از خرید هر محصولی توصیه میشود صفحه دستگاه جوجه کشی اسکندری را بررسی نمایید.

دستگاه 24 تایی آرکام و 12 تایی حرفه ای به صورت تمام اتوماتیک طراحی شده اند و می توانند تنظیم دما و رطوبت را به صورت تخصصی به کمک پمپ آب و پد سلولزی انجام دهند. در سیستم رطوبت رسانی این محصولات میزان آب دریافتی به سادگی به داخل دستگاه پمپاژ میشود تا رطوبت مورد نیاز برای جوجه کشی فراهم گردد. همچنین پد سلولزی موجود در این دستگاه ها مطابق با آخرین متدهای فناوری نانو ساخته شده که همانند ابری لطیف، تمام آب را جذب خود نموده و از هدر رفت بی رویه ی آب به مقدار قابل توجهی جلوگیری می نماید.

دستگاه جوجه کشی آرکام 24 تایی
» دارای راندمان بسیار بالا در جوجه کشی از تخم نطفه دار پرندگان کم یاب و گران قیمت
» دارای سیستم گردش دائمی و اصولی هوا
» امکان تامین دما و رطوبت بصورت کاملا اتوماتیک
قیمت : 24,000,000تومان

دستگاه مخصوص جوجه کشی از پرندگان زینتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟ 

با توجه به اینکه تخم طیور زینتی اندازه ی کوچکی داشته و از سویی دیگر به دلیل ارزش بالای مالی ، ارزشمند نیز محصوب میشوند، داشتن دقت بالا در اندازه گیری دما و رطوبت و اعمال تغییرات آن همراه با چرخش تخم مناسب از مهمترین نیاز های دستگاه های جوجه کشی می باشد.

از مهمترین این موارد می توان به این گزینه ها اشاره کرد :

  • سنسور دما و رطوبت : سنسور دمایی و رطوبتی انکوباتور های جوجه کشی باید دقت بالا و خطای کمی داشته باشد. با توجه به حساسیت بسیار بالا پیشنهاد میشود از دستگاه هایی استفاده شود که سنسور های شرکت سوئیسی SHT را استفاده میکنند. دلیل این مورد دقت بالا و خطای کم این سنسور ها می باشد. همچنین این نوع از سنسورها توانایی ارسال اطلاعات دما و رطوبت را به صورت همزمان دارا می باشند.
  • چرخش تخم 360 درجه : چرخش در تخم های نطفه دار باید به صورت بسیار ارام و مداومی صورت بگیرید. همواره پیشنهاد میشود که میزان این چرخش بالا باشد. دلیل بالا بودن این میزان چرخش حساسیت بالای تخم های نطفه دار طیور زینتی می باشند که بدین ترتیب راندمان را افزایش می دهد. در مدل های قدیمی حداکثر از چرخش 90 درجه استفاده میشد که تخم 45 درجه به سمت چپ و 45 درجه به سمت راست چرخش داده میشد. در دستگاه های مدرن ، تخم نطفه دار به صورت کامل در هر سیکل گردشی ، به دور خود میچرخد تا خطر چسپندگی نطفه به دیواره بیشتر از پیش کاهش یابد.
  • رطوبت رسانی : رطوبت رسانی از دیگر موارد بسیار مهم در دستگاه های جوجه کشی می باشد که بخصوص در دستگاه های جوجه کشی مخصوص پرنده های زینتی اهمیت آن دوچندان است. اگر این ماشین رطوبت ساز اتوماتیک باشد راندمان آن بهتر نیز خواهد شد.
دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6
» مناسب برای جوجه کشی حرفه ای پرندگان زینتی و گران قیمت
» برخورداری از سنسور SHT نسل 4
» امکان چرخش اتوماتیک و یکنواخت تخم ها
قیمت : 4,650,000تومان

مشخصات منحصر به فرد ایزی باتور 6

یکی دیگر از ویژگی هایی که در این دستگاه به وضوح دیده می شود و بیشتر برای پرورش پرندگان زینتی توصیه می گردد، طراحی سیستم چرخش 360 درجه ای برای تخم های نطفه دار می باشد. این سیستم چرخشی همانند مرغ مادر عمل چرخش تخم ها را انجام می دهد و درصد تبدیل تخم به جوجه را به سرعت بالا می برد. همینطور فراموش نکنید بدنه ای که در این دستگاه تعبیه شده است، ضد ضربه و نشکن بوده و توانسته با دفع صدمات وارده ماشین جوجه کشی خانگی کوچک برای پرندگان زینتی - چیکن هچموجب عمر طولانی مدت دستگاه گردد. شیشه بکار رفته در ساخت درب دستگاه نیز از جنس کریستال نشکن با روکش دودی رنگ می باشد. یکی از مزیت های این درب، فیلتر کردن تابش مضر نور آفتاب به داخل دستگاه بوده که سلامت تخم های نطفه دار را در برابر اشعه uv تضمین مینماید.

قابل ذکر است که دستگاه جوجه کشی 12 تایی (ایزی باتور 6) مجهز به سنسور سوئیسی SHT می باشد که با حسگر دقیق خود می تواند کوچگ ترین تغییرات دما و رطوبت را به راحتی بسنجد و در اختیار کاربر قرار دهد.

همچنین کنترلر این دستگاه ها مجهز به روز شمار جوجه کشی است که می تواند اطلاعات دقیق آغاز و اتمام جوجه کشی را به راحتی نمایش دهد. بهتر است بدانید جوجه کشی از این دستگاه کار آسانی بوده و نیاز به صرف وقت و تخصص خاصی ندارد.

در حالت کلی ماشین ایزی باتور 12 تایی مخصوص افرادی است که به صورت کاملا حرفه ای به فرایند جوجه کشی می پردازند. البته افراد آماتور نیز می توانند از این دستگاه بهره ببرند. اگر به دنبال دستگاه جوجه کشی ارزان و یا دستگاه جوجه کشی صنعتی مناسب قیمت هستید کلیک کنید.

مشخصات آرکام 24 تایی

دستگاه جوجه کشی 24 تایی آرکام | کمپانی بزرگ ارکام کره، شروع به تولید ماشین جوجه کشی 24 تایی نموده که با کیفیت فوق العاده خود، راندمان جوجه آوری از پرندگان مختلف زینتی و گوشتی را به بالای 98 درصد رسانده و در ظرف مدتی اندک، تبدیل به یکی از پرفروش ترین ماشین های خارجی در بین مصرف کنندگان گردیده است.

دستگاه ارکام 24 تایی با بدنه ی ABC خود در برابر تمام صدمات به خوبی عایق بندی شده و در بروز هرگونه مشکل حمل و نقلی و یا قطعی برق می تواند دما و رطوبت داخل دستگاه را به مدت چند ساعت ثابت نگه داشته و از خرابی یا مرگ نطفه ها جلوگیری به عمل آورد.

زمانیکه شما به عنوان مصرف کننده برای اولین بار از این دستگاه شروع به جوجه کشی می کنید، به خاطر دسترسی آسان به تنظیمات دستگاه می توانید بدون داشتن اطلاعات قبلی عملیات جوجه آوری را به نحو احسن انجام دهید.

جالب است بدانید شانه های آرکام از نوع همه کاره ABC می باشد که در طول دوره ی جوجه کشی هیچ گازی از خود تولید نکرده و سبب محافظت طولانی مدت نطفه ها می شوند، همچنین به خاطر داشتن سایزهای مختلف برای قرار گیری تخم پرندگان، نیاز مصرف کننده برای تهیه ی شانه های اضافی را به صفر می رساند و از هدر رفت وقت و هزینه به صورت قابل توجهی ممانعت می نماید.

ماشین جوجه کشی مناسب برای پرندگان کم یاب - چیکن هچ

سنسوری که در این دستگاه به کار رفته از نوع sht سوئیسی بوده که به علت دقت سنجش بالا، جزوه گران قیمت ترین سنسورهای جهانی شناخته میشود. این سنسور فقط یک بار در کارخانه کالیبره می شوند و به علت دوام بالایشان در سال های متعدد نیازی به کالیبراسیون مجدد ندارند.

به یاد داشته باشید سیستمی که در این ماشین ها به کار گرفته شده، قابلیت جوجه کشی از چند پرنده را به صورت همزمان دارا می باشد، به طوریکه شما می توانید به راحتی تخم پرنده ی مورده علاقه تان را در هر سایزی که باشد تبدیل به جوجه نمایید، علاوه بر این اندازه  مناسب شانه ها به گونه ایست که پس از به دنیا آمدن پاهای جوجه به راحتی در شانه جای گرفته و جوجه از آسیب های مختلف در امان می ماند.

این دستگاه های دیجیتالی مجهز به 4 فن قدرتمند می باشند که جریان هوا را به خوبی در داخل دستگاه پخش می نمایند، علاوه بر این رطوبت دستگاه به وسیله ی فن کوچکی تامین می شود ونیازی به باز کردن درب دستگاه نمی باشد. با این روش تهویه ی قسمت داخلی ماشین به سهولت کنترل می شود. توجه کنید انجام مراحل تهویه سازی با روش های ایمنی سرعت راندمان جوجه کشی را با سودآوری بالایی روبرو خواهد نمود.

همچنین چرخش تخم ها در داخل دستگاه با مکانیزم 90 درجه ای صورت می گیرد و به راحتی گرما و حرارت را در اختیار نطفه ها قرار می دهد. با این کار موجب افزایش سودآوری جوجه کشی خواهد شد اما نه به اندازه ای که ایزی باتور 6 رقم می زند. برای مشاهده تمام دستگاه های کره ای توصیه میشود دستگاه جوجه کشی آرکام را مشاهده نماید.

قیمت دستگاه جوجه کشی مخصوص پرندگان زینتی چقدر است ؟ 

قیمت دستگاه های جوجه کشی مخصوص طیور زینتی، بستگی به برند دستگاه ، ظرفیت و تکنولوژی های مورد استفاده در آن دارد. برای دریافت قیمت این دستگاه ها می توانید به صفحه قیمت دستگاه های جوجه کشی مراجعه کرده و قیمت انواع دستگاه جوجه کشی متناسب با نیاز خود را مشاهده کنید .

کدام دستگاه برای جوجه کشی از طوطی سانان مناسب است ؟

مناسب ترین دستگاه برای جوجه کشی از طوطی سانان دستگاهی می باشد که دقت بالایی داشته و چرخش کامل را ارائه دهد. دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 برای این مورد بسیار مناسب می باشد.

از کجا میتوانیم راندمان دستگاه های جوجه کشی طیور زینتی را مشاهده کنیم ؟ 

با کلیک بر روی لینک : ویدیوی جوجه کشی می توانید فیلم های جوجه کشی مشتریان ما از طیور مختلف همچون عروس هلندی و … را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋