دستگاه جوجه کشی اسکندری - چیکن هچ

دستگاه جوجه کشی اسکندری - چیکن هچ

دستگاه جوجه کشی اسکندری در فروشگاه چیکن هچ

در این قسمت از فروشگاه چیکن هچ به معرفی و نقد و بررسی دستگاه جوجه کشی اسکندری و یا همان گروه صنعتی اسکندری میپردازیم. گروه صنعتی اسکندری یکی از قدیمی ترین کارخانجات تولید دستگاه جوجه کشی است. همچنین این واحد تولیدی بزرگترین تولیدکننده دستگاه جوجه کشی در خاورمیانه میباشد و تنها کارخانه تولید دستگاه جوجه کشی است که دارای واحد های مستقل تولید، فروش، تبلیغات، کنترل کیفی، تحقیق و توسعه، خدمات پس از فروش و گارانتی میباشد. همانطور که میدانید گروه صنعتی اسکندری بارها به عنوان واحد تولیدی نمونه برگزیده شده است.

در صورت تمایل به خرید مستقیم از کارخانه اسکندری میتوانید بصورت آنلاین، تماس تلفنی و یا حضوری اقدام به خرید نمایید . لازم به ذکر است که فروشگاه چیکن هچ در تمام شهرهای و اکثر شهرستان های ایران دارای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش میباشد. اگر به دنبال دستگاه جوجه کشی خانگی هستید کلیک کنید.


دستگاه جوجه کشی درنا اسکندری
دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند

انواع دستگاه جوجه کشی اسکندری

گروه صنعتی اسکندری دستگاه های جوجه کشی خود را در 5 دسته بندی ، دستگاه جوجه کشی خانگی ، صنعتی (سوپرمینیاتور) ، هواباتور ، درنا و شترمرغی به بازار عرضه کرده است.

انواع دستگاه جوجه کشی اسکندری - چیکن هچ

بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا از جمله مهمترین شاخص های دستگاه های جوجه کشی اسکندری می باشد که سبب شده است این شرکت به بزرگترین و معتبرترین تولید کننده ی دستگاه های جوجه کشی در داخل کشور تبدیل شود.

کیفیت بالای محصولات تولیدی این واحد صنعتی موجبات صادرات گستره ی محصولات جوجه کشی به کشورهای عربی ، ترکیه و کشورهای همسایه همچون افغانستان ، ترکمنستان و تاجیکستان را فراهم کرده است.

دستگاه های جوجه کشی خانگی :

این دستگاه ها شامل سری دستگاه های جوجه کشی ایزی باتور می باشند که در 4 مدل ایزی باتور 1 ، 2 ، 5 و 6 در بازار موجود هستند.

دستگاه های جوجه کشی صنعتی سوپرمینیاتور :

این سری شامل دستگاه هایی با ظرفیت 126 تا 2016 می باشند که به صورت مستمری در حال ارتقا و بروزرسانی هستند. سری سوپرمینیاتور قابل حمل بوده و بدنه ای کاملا ضدزنگ دارد. کنترلر این سری JDR950+  یا JDR950++ می باشد.

کوچکترین دستگاه جوجه کشی صنعتی اسکندری محصول 126 تایی این شرکت می باشد. برای مطالعه جزئیات این محصول به صفحه دستگاه جوجه کشی 126 تایی مراجعه نمایید.

دستگاه های جوجه کشی صنعتی هواباتور :

این سری مدرن ترین دستگاه های جوجه کشی تولیدی در ایران را شامل می شوند که سیستم رطوبت رسانی در داخل دستگاه قرار دارد و از کنترلرهای فوق هوشمند JDR970+ در آنها استفاده شده است.

دستگاه های جوجه کشی صنعتی درنا :

این سری نیز به دلیل ساختار مدرن از جمله بهترین دستگاه های جوجه کشی صنعتی و نیمه صنعتی ساخت داخل کشور می باشد که شباهت بسیاری با دستگاه های جوجه کشی صنعتی تولیدی آرکام دارد.

دستگاه های جوجه کشی شترمرغی :

این دستگاه ها دارای سیستم تهویه مدرن و متفاوتی از دستگاه های معمولی می باشند و از این رو مختص جوجه کشی از شترمرغ طراحی و تولید شده اند. دستگاه های جوجه کشی شترمرغی گروه صنعتی اسکندری با ابعاد 16 تا 64 تخم نطفه دار تولید شده اند.

مهمترین ویژگی های دستگاه های جوجه کشی اسکندری

مهمترین ویژگی های دستگاه های جوجه کشی اسکندری - چیکن هچ

از جمله مهمترین ویژگی های دستگاه های جوجه کشی صنعتی تولیدی گروه صنعتی اسکندری می توان به موارد زیر اشاره کرد :

استفاده از کنترلر هوشمند :

در دستگاه های جوجه کشی صنعتی اسکندری ، از کنترلر های هوشمند کاملا ضدنویز استفاده میشود. این کنترلر با دستگاه های مونتاژ SMD سرهمبندی میشوند و از این رو کاملا در مقابل هرگونه نویز و پارازیت مقاوم هستند.

بسته به مدل انتخابی JDR950 ، JDR950+ و یا JDR950++ ممکن است از سنسورهای SHT نسل سوم و یا چهارم در دستگاه استفاده شده باشد که در صفحه محصول به صورت دقیقی قابل مشاهده خواهد بود.

صفحه لمسی از دیگر ویژگی هایی میباشد که در نسل جدید JDR950++ به کنترلر اضافه شده است.

بدنه تماما PVC :

در دستگاه های جوجه کشی سوپرمینیاتور اسکندی ، بدنه دستگاه تماما از جنس PVC و کاملا ضدزنگ است. PVC مورد استفاده سه لایه بوده و از این رو عایق بندی کاملی را برای دستگاه فراهم میکند.

استفاده از شاسی و راک های آلومینیومی :

استفاده از شاسی و راک های آلومینیومی - چیکن هچ

شاسی این سری از دستگاه های جوجه کشی اسکندری از آلومینیوم آنادایز شده تولید شده است. همچنین راک های دستگاه نیز از آلومینیوم آنادایز شده می باشد که به صورت کامل در مقابل رطوبت مقاوم است.

رطوبت ساز گرم :

در سری دستگاه های جوجه کشی سوپرمینیاتور اسکندری از رطوبت ساز گرم اتومایزر استفاده شده است. این رطوبت ساز به جای رطوبت سرد، رطوبت گرم را وارد دستگاه می کند و از این رو مانع از وارد شدن شک حرارتی به تخم ها خواهد شد.

سنسور دما/رطوبت سوئیسی :

سنسور مورد استفاده در این دستگاه ها از نوع سنسورهای SHT می باشد. این سنسورها که نسل سوم SHT است دقت بسیار بالا ، خطای بسیار کم و همینطور طول عمر بالایی دارند. 2 عدد سنسور در هر کدام از دستگاه های جوجه کشی سوپرمینیاتور اسکندری موجود است که یک سنسور در داخل دستگاه و یک سنسور به عنوان سنسور محیطی روی کنترلر قرار دارد که کاربر در صورت نیاز و در مواقع اضطراری میتواند سنسور اصلی و سنسور محیطی را تغییر دهد.

استفاده از شانه های همه کاره کره ای :

شانه های همه کاره که برای اولین بار توسط گروه صنعتی اسکندری وارد ایران شد، با نام شانه های سایزیک و یا کره ای شناخته میشوند. این شانه ها که در مدرن ترین دستگاه های روز دنیا همچون دستگاه های جوجه کشی تولیدی آرکام ، برین سی و … نیز مورد استفاده قرار میگیرد ، امکان قرار گیری همه نوع تخم نطفه دار (بجز شترمرغ) را دارا می باشد.

استفاده از شانه های همه کاره کره ای - چیکن هچ

در این شانه ها یک جدا کننده وجود دارد که در قسمت مورد نظر قرار گرفته و ردیف ها را از یکدیگر جدا میکند. با توجه به اینکه امکان جداسازی ردیف ها در اندازه های دلخواه وجود دارد ،اپراتور میتواند انواع تخم های نطفه دار با ابعاد مختلف را در ردیف های داخل یک شانه قرار دهد.

برای مثال یک ردیف تخم مرغ ، یک ردیف تخم قرقاول ، یک ردیف تخم بلدرچین و … . ذکر این نکته ضروری است که برای جوجه کشی اصولی باید شرایط دما و رطوبت در هر کدام از تخم ها متفاوت یکسان باشد.

قیمت دستگاه جوجه کشی اسکندری چقدر است ؟

قیمت دستگاه جوجه کشی اسکندری با توجه به نوع دستگاه و قطعات به کار رفته در آن متفاوت می باشد .

چرا گروه صنعتی اسکندری قابل اعتماد است ؟

این واحد تولیدی از اوایل دهه ی 70 شمسی به صورت مستمر در صنعت مرغداری فعال است . توجه به نیاز کاربران و واردات تکنولوژی های تولید محصولات مدرن جهانی، سبب شده است که این واحد صنعتی علاوه بر تولید محصولات مورد نیاز خریداران ایرانی، محصولات خود را به کشورهای دیگر نیز صادر کند. این واحد صنعتی مفتخر به کسب عنوان واحد نمونه صنعتی شمال غرب کشور در سال 1394 نیز می باشد.

کارخانه مرکزی گروه صنعتی اسکندری در شهرک صنعتی فاز 2 توسعه ارومیه قرار دارد. دفتر مرکزی فروش این واحد صنعتی در شهر تهران واقع شده است.

گارانتی و خدمات پس از فروش :

یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برای تمامی دستگاه های جوجه کشی سوپرمینیاتور گروه صنعتی اسکندری پیش بینی شده است. خدمات پس از فروش طولانی مدت امکان تولید قطعات جانبی و اصلی دستگاه را در سال های بسیاری پس از خرید توسط مشتری فراهم میکند و از این رو مشتری به راحتی می تواند اقدام به تهیه اقلام مورد نیاز خود کند.

همراه دستگاه جوجه کشی اسکندری چه اقلامی ارسال می شود ؟

همراه با دستگاه جوجه کشی اسکندری ، دیسک آموزشی 5 ساعته کار با دستگاه و اصول مهم در جوجه کشی، دفترچه راهنمای کامل ، شانه نسبت به نوع دستگاه و نطفه سنج ارسال می شود .

راندمان دستگاه های جوجه کشی اسکندری چقدر است ؟

برای اطمینان از میزان بازده دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی اسکندری صفحه ” راندمان جوجه کشی ” را بررسی نمایید .