لوازم جانبی دستگاه جوجه کشی

لوازم جانبی جوجه کشی

لوازم ساخت دستگاه جوجه کشی

در این قسمت از فروشگاه چیکن هچ محصولات و لوازم ساخت دستگاه جوجه کشی را مشاهده خواهید نمود. قطعات یدکی و لازم برای ساخت دستگاه جوجه کشی همچون شانه جوجه کشی، برد دستگاه جوجه کشی، موتور ماشین جوجه کشی و … در این فروشگاه قابل سفارش و خرید می باشند.

ترنر جوجه کشی

450,000تومان950,000تومان خرید و توضیحات

از جمله تجهیزات ارائه شده در فروشگاه چیکن هچ میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

موتور جوجه کشی :

موتورهای جوجه کشی به منظور چرخاندن تخم ها مورد استفاده قرار میگیرند. انواع موتور جوجه کشی در فروشگاه چیکن هچ موجود می باشد که نمونه های آرام گرد نیاز به کنترلر ندارند و به صورت خودکار چرخش ارام را انجام می دهند. از این رو موتور ارامگرد برای افرادی که قصد ساخت دستگاه جوجه کشی دارند بهترین انتخاب می باشد.

موتورهای جوجه کشی - چیکن هچ

تمامی موتورهای جوجه کشی عرضه شده در این فروشگاه اینترنتی، مخصوص دستگاه جوجه کشی تولید شده اند و به دلیل بهره مندی از چرخ دنده های فولادی ، هیچگونه تقه و تکانه ای در زمان چرخش به تخم ها وارد نمیکنند.

شانه جوجه کشی :

شانه های جوجه کشی در مدل ها و ابعاد مختلف در سایت چیکن هچ موجود می باشد. این شانه ها شامل شانه های همه کاره ، شانه های معمولی حفره ای ، شانه های شاخک دار و … می باشد.

فروش شانه جوجه کشی - چیکن هچ

همچنین ترنز جوجه کشی متشکل از شانه شاخک دار و موتور آرامگرد نیز در داخل وبسایت قابل تهیه می باشد. ترنر بخصوص در دستگاه های جوجه کشی دست ساز به دلیل اینکه دستگاه را بی نیاز از سیستم چرخش مجزا میکند بسیار مفید می باشد.

کنترلر :

کنترلر جوجه کشی - چیکن هچ

کنترلر جوجه کشی فرایند کنترل قسمت های مختلف را به صورت اتوماتیک و سیستماتیک مهیا میکند. کنترلرها انواع مختلفی شامل کنترلرهای خانگی و صنعتی دارند :

– خانگی / دست ساز : کنترلرهای خانگی ساختار ساده تری دارند و برای استفاده در دستگاه های جوجه کشی خانگی و دست ساز مورد استفاده قرار میگیرند.

– صنعتی : کنترلرهای صنعتی بیشتر برای دستگاه های صنعتی و بزرگ مناسب هستند.

هر دو مدل کنترلر تولیدی گروه صنعتی اسکندری با استفاده از ربات های SMD عمل مونتاژ را انجام میدهند و از این رو راندمان کاری آنها بالا می باشد و به نوعی میتوان گفت ضدنویز هستند.

سنسور جوجه کشی :

سنسور جوجه کشی - چیکن هچ

سنسور جوجه کشی وظیفه ی تشخیص میزان دما و رطوبت داخل دستگاه را دارد. از این رو بسیار مهم است که سنسور دارای کیفیت بالا ، دقت بالا و همینطور خطای کم باشد. سنسورهای جوجه کشی عرضه شده در چیکن هچ در مدل های مختلفی از جمله SHT نسل های 2 تا 4 ، LM35 و NTC می باشند. ذکر این نکته ضروری است که در دستگاه های جوجه کشی کارخانه ای ، نیاز به استفاده از پروگرمر برای ساین کردن سنسور و کنترلر خواهید داشت.

ترموستات :

از ترموستات ها میتوان برای کنترل دمای دستگاه های جوجه کشی دست ساز استفاده کرد. دقت ترموستات متناسب با سنسور مورد استفاده در آن می باشد و از این رو استفاده از ترموستات های باکیفیت می تواند فرایند تشخیص دما و اعمال مقدار مناسب آن را فراهم کند.

فن دستگاه جوجه کشی :

گردش هوا در دستگاه های جوجه کشی اهمیت بسیاری دارد و از این رو توجه به انتخاب فن مناسب برای گردش هوا میتواند فرایند چرخش دما و رطوبت داخل دستگاه را بهبود بخشد. فن های جوجه کشی در دو مدل فن دستگاه های خانگی با ابعاد 6 تا 12 سانتیمتر و فن دستگاه های صنعتی تا 24 سانتیمتر قابل عرضه می باشند.

فن های جوجه کشی زیر 12 سانتیمتر چیکن هچ ، به سفارش گروه صنعتی اسکندری در مالزی طراحی و تولید شده است.