دستگاه جوجه کشی جویبار

دستگاه جوجه کشی جویبار | ماشین طیور جویبار

وب سایت چیکن هچ بزرگ ترین مرجع معرفی کننده انواع دستگاه جوجه کشی در ایران می باشد. این وب سایت تمامی برند های معروف و حتی نوپا را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهد تا افرادی که قصد خرید دستگاه جوجه کشی دارند بتوانند با آگاهی و شناخت کامل بهترین گزینه را انتخاب کنند. در این بخش از وب سایت چیکن هچ قصد داریم دستگاه جوجه کشی طیور جویبار را توضیح دهیم.

دستگاه جوجه کشی جویبار - چیکن هچتوجه داشته باشید که تمامی بررسی های انجام شده در این وب سایت بدون هیچ چشم داشت و تنها برای تامین اطلاعات برای کاربر می باشد. شرکت ماشین طیور جویبار توسط شخصی به نام محسن معصومی خواه جویباری در سال 1373 تاسیس شد. این مجموعه در زمینه طراحی و تولید انواع دستگاه جوجه کشی صنعتی فعالیت می نماید و تا به حال موفق به تولید انواع دستگاه های جوجه کشی با کیفیت و پربازده شده است. همین امر باعث شده تا در صنعت جوجه کشی افراد زیادی با این نام آشنا باشند. اقای محسن معصومی خواه جویباری بیان کرده اند که هدف این مجموعه تامین نیازهای کشور و به صفر رساندن واردات دستگاه جوجه کشی به ایران می باشد. بر اساس آخرین بررسی انجام شده شرکت ماشین طیور جویبار از سال تاسیس تا سال 1392 موفق به تولید و عرضه حدوداً 500 عدد دستگاه جوجه کشی  صنعتی به بازار ایران و برخی کشور های خارجی اطراف شده است. شایان ذکر است که محصولات این شرکت در طی چند سال اخیر به کشورهای زیادی از جمله تاجیکستان، عراق و آذربایجان صادر شده که همه بیان گر کیفیت بالای محصولات می باشد.

جنس بدنه ی دستگاه های جوجه کشی جویبار چیست ؟

جنس بدنه ی دستگاه های تولیدی ماشین طیور جویبار با توجه به کاربرد کاملا صنعتی آن از ساندویچ پنل سه لایه تولید شده است که خود این بدنه از دو لایه پی وی سی و یک لایه عایق آکاسیف تشکیل میشود.

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند در تعیین کیفیت ماشین جوجه کشی نقش قابل توجهی را به خود اختصاص می دهد جنس بدنه می باشد. با استناد بر آخرین بررسی های انجام شده بدنه بکار رفته در دستگاه جوجه کشی جویبار از ساندویچ پانل شامل دو لایه PVC و یک لایه آکاسیف ساخته شده است. بهره گیری از این نوع بدنه باعث شده تا دستگاه در برابر عوامل خارجی، ضربه و یا برخورد مقاومت بالایی داشته باشد و تخم های نطفه دار را از گزند آسیب محفوظ نگه دارد.

توجه داشته باشید که لایه میانی بدنه از جنس آکاسیف بوده و به عنوان عایق شرایط داخل دستگاه را در حالت پایدار نگه می دارد. البته گفتن این نکته خالی از لطف نیست که در اصل ساندیچ پانل از دو لایه فلزی مانند آلومینیوم می باشد و این شرکت بجای فلز از PVC بهره برده است که در پایین آوردن وزن نهایی دستگاه نقش قابل توجهی داشته و این خود یک امتیاز مثبت تلقی می شود.

راک ها و شانه ها

راک های استفاده شده در دستگاه جوجه کشی ماشین طیور جویبار به شکل کاملاً خودکار توسط موتورهای گیربکس دار تخم های نطفه دار را به چرخش در می آورد. این امر باعث شده تا نیازی به حضور کاربر جهت چرخش تخم ها وجود نداشته باشد. شایان ذکر است که این راک ها از جنس گالوانیزه بوده و به مدت طولانی در برابر آب یا رطوبت با زنگ زدگی مواجه نمی شود.

یکی از مواردی که باید زیر ذره بین قرار داده شود، شانه های بکار رفته در دستگاه جوجه کشی جویبار می باشد. شانه هایی بکار رفته در این محصول تنها برای جوجه کشی از یک نوع تخم نطفه دار بوده و بر همین اساس به راک ها اتصال پیدا کرده اند. از این رو کاربر در هنگام خرید دستگاه باید نوع تخم های نطفه دار پرنده مد نظر را تعیین کند تا شرکت با توجه به سفارش وی اقدام به ارائه شانه متناسب با دستگاه نماید. اگر بعد از خرید دستگاه و استفاده از آن کاربر قصد جوجه کشی از تخم نطفه دار پرنده دیگری مانند بلدرچین را داشته باشد، لازم است که کاربر از شانه های مخصوص تخم بلدرچین استفاده کند. در واقع دستگاه جوجه کشی جویبار در این زمینه انعطاف پذیری ندارد و برای جوجه کشی از هر پرنده، شانه مخصوصآن پرنده باید تهیه شود.

سیستم رطوبت دستگاه های جوجه کشی جویبار چیست ؟

سیستم رطوبت دستگاه های جوجه کشی صنعتی تولیدی ماشین طیور جویبار از طریق نازل اسپری آب تامین میشود .

یکی از مواردی که در تعیین کیفیت دستگاه می تواند نقش قابل توجهی را به خود ارائه دهد سیستم رطوبت رسانی دستگاه می باشد. چرا که دو فاکتور دما و رطوبت تعیین کننده سرنوشت فرایند جوجه کشی هستند. در دستگاه جوجه کشی ماشین طیور جویبار با توجه به ظرفیت بالای دستگاه، از نازل اسپری آب برای تامین رطوبت محیط داخلی دستگاه بهره گیری شده است. کارکرد این روش به شکلی است که به هنگام پایین آمدن میزان رطوبت، سیستم کنترل، فرمان لازم به شیر برقی را می دهد و در نتیجه آب از نازل اسپری به داخل دستگاه پخش می شود.

در دستگاه های جوجه کشی صنعتی روش های مختلفی برای تأمین رطوبت به کار گرفته میشود. از جمله رطوبت به روش تبخیری، التراسونیک و … که هر یک مزیت خاصی دارد. بهترین سیستم تأمین رطوبت برای دستگاه جوجه کشی سیستمی است که رطوبتی هم دما با داخل دستگاه ایجاد کند تا هیچ نوع شوک دمایی به تخم های نطفه دار وارد نشود. همچنین رطوبت جوجه کشی نباید باعث ایجاد آهکی شدن سطح پوسته تخم ها و یا آهکی شدن قطعات مهم دستگاه شود.

انواع دستگاه های تولیدی شرکت جویبار کدام است ؟

شرکت ماشین طیور جویبار تنها در بخش تولید دستگاه های صنعتی با ظرفیت بیشتر از 2000 تخم نطفه دار فعالیت دارد و هیچگونه دستگاه خانگی و یا نیم صنعتی تولید نمیکند.

بررسی وب سایت ماشین طیور جویبار و دستگاه های جوجه کشی این شرکت:

امروزه با پیشرفت تکنولوژی مردم گرایش خود را به سمت خریدهای اینترنتی تغییر داده اند؛ چرا که در این حالت علاوه بر جلوگیری از اتلاف هزینه، از هدر شدن زمان نیز جلوگیری می شود. همچنین به هنگام خرید دستگاه شما می توانید به وب سایت شرکت مد نظر خویش مراجعه نمایید و محصول مورد نظرتان را به راحتی مورد بررسی قرار دهید. علاوه بر این شما با خرید از وب سایت های رسمی اینترنتی می توانید دستگاه را در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرید و در این حالت دیگر لازم نیست شما به شهر دیگر و به مکان کارخانه مورد نظر مراجعه نمایید.

وب سایت ماشین طیور جویبار مورد دیگری است که به توضیح آن می پردازیم. با استناد بر آخرین بررسی های انجام شده توسط تیم کارشناسی وب سایت شرکت طیور جویبار هنوز در حال آپدیت و تکمیل شدن می باشد و بخشی مختلفی از آن هنوز ناقص می باشند. با این حال در وب سایت این شرکت می توان اطلاعات مهم شرکت طیور جویبار از جمله ادرس شرکت و شماره تماس های ارتباطی و انواع محصولات ساخت این گروه صنعتی را به دست آورد.

شرکت طیور جویبار یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید دستگاه های جوجه کشی صنعتی می باشد که تاکنون گام های موثری در راستای پیشرفت صنعت مرغداری کشور برداشته است. امید است که تمامی شرکت های فعال در حوزه تولید دستگاه های جوجه کشی با بهره گیری از فناوری روز و مواد اولیه مرغوب، محصولاتی درخور کیفیت و شایسته نام ایرانی به تولید برسانند.

برای آگاهی از آخرین اطلاعات دستگاه های جوجه کشی برند های مختلف داخلی و خارجی به صفحه دستگاه جوجه کشی در چیکن هچ مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋