دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6

ظرفیت برای مرغ : 12 ، طوطی : 36
سنسور SHT سوئیسی بسیار دقیق
سیستم رطوبت رسانی اتوماتیک
برد با قابلیت نمایش دما و رطوبت

4,650,000تومان
دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 1

ظرفیت 48 تخم مرغ ، 20 بوقلمون
سنسور SHT نسل چهار
چرخش کاملا اتوماتیک
قابل اتصال به باطری

4,950,000تومان
دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 5

ظرفیت 12 تخم مرغ ، 36 بلدرچین
سیستم تامین گرما اتوماتیک
چرخش 360 درجه اتوماتیک
بدنه محکم و نشکن

3,300,000تومان
دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 3

ظرفیت 40 تخم مرغ ، 16 تخم غاز
چرخش 360 درجه تخم ها با شانه دوار
بدنه ABS صنعتی با کیفیت بسیار بالا
سنسور داخلی SHT نسل سوم

5,100,000تومان
دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 2

ظرفیت 96 تخم مرغ ، 40 اردک
سنسور سوئیسی دما و رطوبت
دارای سیستم سترهچر همزمان
اتصال مستقیم به باطری خودرو

6,700,000تومان

دستگاه جوجه کشی مام کاکس

ظرفیت 28 تخم مرغ و 14 اردک
بدنه پی وی سی
چرخش اتوماتیک
المنت تنظیم دما

تماس بگیرید
دستگاه جوجه کشی گلدن کاکس

ظرفیت 42 تخم مرغ و 48 کبک
شانه یونیورسال برای جوجه کشی
بدنه از PVC فشرده
کنترلر با عملکرد دقیق و آسان
برق مصرفی 220 ولت شهری

3,000,000تومان
دستگاه جوجه کشی تویین کاکس

ظرفیت 84 تخم مرغ و 40 اردک
بدنه از پلاستیک مقاوم
دارای دو شانه جوجه کشی
امکان سفارش با موتور یا بدون موتور

3,850,000تومان
دستگاه جوجه کشی مینی کاکس

ظرفیت 10 تخم مرغ 5 اردک
درب از جنس طلق
المنت سیلیکونی
دارای سه مدل شانه

2,500,000تومان
دستگاه جوجه کشی دیجیتال کاکس

ظرفیت 48 تخم مرغ 20 اردک
بدنه پلاستیکی
سنسور چینی
چرخش 45 درجه

2,300,000تومان

دستگاه جوجه کشی برینسا مینی ، 7 تایی |  Brinsea mini II

ظرفیت 7 تخم مرغ و 12 تخم ماکائو
دارای سنسور بسیار دقیق
دارای پمپ آب مخصوص
سیستم اخطار دما و رطوبت

17,500,000تومان
دستگاه جوجه کشی آرکام مینی PX-03

ظرفیت 3 تخم مرغ و 7 تخم بلدرچین
نمایشگر LCD مخصوص
سنسور سوئیسی بسیار دقیق
کانال تهویه خروج و ورود هوا

17,500,000تومان
دستگاه جوجه کشی آرکام 50 تایی

ظرفیت 48 تخم مرغ و 24 بوقلمون
دارای سنسور SHT ساخت سوئیس
چرخش 360 درجه درجا
سیستم رطوبت رسانی مدرن و دقیق

34,000,000تومان
دستگاه جوجه کشی آرکام 24 تایی

ظرفیت 24 تخم مرغ و 60 تخم طوطی
بدنه از جنس ABS صنعتی
سنسور SHT ساخت سوئیس
چرخش گهواره ای 90 درجه

24,000,000تومان

انواع دستگاه جوجه کشی خانگی در فروشگاه چیکن هچ :

فروشگاه چیکن هچ در این صفحه تمامی دستگاه های جوجه کشی خانگی خارجی و ایرانی که در ابعاد و ظرفیت های متفاوت طراحی و تولید میشوند را به شما معرفی میکند و به بررسی تک تک ویژگی های آنها میپردازد. دستگاه جوجه کشی خانگی در ایران توسط شرکت ایزی باتور و کاکس تولید میشوند که میتوانید مشخصات هر کدام را در صفحات توضیحات شرکت های مربوطه مطالعه کنید. از تولیدکنندگان خارجی دستگاه های خانگی نیز میتوان به شرکت آرکام کره جنوبی اشاره کرد که امکان خرید مستقیم و بدون واسطه ی دستگاه های جوجه کشی آرکام از طریق چیکن هچ فراهم شده است.

 دستگاه جوجه کشی ایزی باتور

گروه ایزی باتور به صورت تخصصی فقط به تولید محصولات خانگی پرداخته است. شما میتوانید با محصولات شرکت ایزی باتور به جوجه گیری از همه نوع پرنده ( زینتی، بومی و اهلی ) بپردازید و جوجه گیری بسیار موفقی داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ماشین های جوجه گیری خانگی ایزی باتور وارد صفحه محصولات این شرکت شوید.

به روزترین ترین دستگاه جوجه کشی خانگی کدام است؟

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 جدیدترین محصولات خانگی میباشد که مطابق با متدهای روز دنیا طراحی و تولید شده است. راندمان بالا و قیمت مناسب مهم ترین ویژگی این محصول میباشد.

دستگاه جوجه کشی خارجی

ماشین های جوجه کشی خانگی خارجی را در این قسمت از وبسایت چیکن هچ میتوانید مشاهده کنید. شرکت آرکام یکی از تولیدکنندگان به نام ماشین جوجه آوری است، در فروشگاه چیکن هچ هم به صورت آنلاین و هم به صورت تلفنی می توانید محصولات آرکام را خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

دستگاه جوجه کشی کاکس

شرکت کاکس ماشین علاوه بر محصولات صنعتی انواع دستگاه جوجه کشی خانگی نیز تولید و به بازار عرضه می نماید. این شرکت یکی از صادر کنندگان ماشین جوجه آوری میباشد و اکثر دستگاه های آن با نام ماشین جوجه گیری هلندی معروف اند. ماشین های جوجه کشی ایرانی شرکت کاکس ماشین در عین شکیل بودن دارای کیفیت مناسب نیز میباشند. برای کسب اطلاعات کامل درباره محصولات این شرکت وارد صفحه مربوطه شوید.

دستگاه جوجه کشی خانگی چیست ؟

دستگاه جوجه کشی خانگی ابعاد کوچکی دارد ، قیمت آن نسبت به نمونه های صنعتی پایین تر است و به راحتی امکان جابجایی آن وجود دارد. این دستگاه به دلیل طراحی و ابعادی که دارد ، بخصوص در جوجه کشی از طیور زینتی همچون طوطی ها و یا مرغ های زینتی و … بسیار کاربردی و مفید می باشد.

انواع برندهای دستگاه جوجه کشی خانگی :

برندها و کارخانه های بسیاری اقدام به ارائه ی دستگاه های جوجه کشی کرده اند که از آنجمله می توان به گروه صنعتی اسکندری و کاکس در ایران و همینطور کارخانجات بزرگی همچون آرکام کره جنوبی و برین سی بریتانیا اشاره کرد.

– برندهای ایرانی :

از جمله برندهای داخلی تولید کننده ی دستگاه های جوجه کشی در داخل کشور میتوان به گروه صنعتی اسکندری و همینطور کاکس ماشین اشاره کرد. گروه صنعتی اسکندری دستگاه های جوجه کشی خانگی خود را با برند ایزی باتور به بازار عرضه کرده است که در چندین نمونه قابل تهیه می باشند.

دستگاه جوجه کشی خانگی برندهای ایرانی - چیکن هچ

توجه به کیفیت بدنه + استفاده از قطعاتی با کیفیت همچون سنسورهای SHT از جمله ویژگی های خاص دستگاه های تولیدی این واحد صنعتی می باشد که سبب شده است علاوه بر در داخل کشور ، فروش خارج کشور بسیاری خوبی نیز برای دستگاه های ایزی باتور ایجاد شود. در بالا به معرفی برندهای مطرح و محصولات آنها پرداخته ایم.

– برندهای خارجی :

برندهای خارجی معتبر بسیاری وجود دارد که دستگاه های جوجه کشی خانگی تولید میکند. از جمله این برندها می توان به آرکام ، برین سی ، GQF و … اشاره کرد.

دستگاه جوجه کشی برندهای خارجی - چیکن هچ

متاسفانه به دلیل قیمت بالای این محصولات در داخل کشور و همینطور مشکلاتی اعم از عدم امکان تهیه سریع قطعات جانبی ، استفاده از محصولات برندهای خارجی در داخل کشور محدود می باشد.

تجهیزات دستگاه های جوجه کشی خانگی :

دستگاه های جوجه کشی متشکل از بخش های مختلفی هستند که بسته به مدل و برند تولید کننده می توانند تفاوت هایی داشته باشند ، اما ماهیت کلی دستگاه ها یکسان است. در این بخش بخشی از تجهیزاتی که می توان در دستگاه های جوجه کشی خانگی از آنها استفاده کرد بیان شده اند :

– بدنه ماشین جوجه کشی خانگی :

بدنه چه در دستگاه های جوجه کشی خانگی و چه صنعتی و نیمه صنعتی یکی از مهمترین بخش های دستگاه می باشد. بدنه با کیفیت می تواند دستگاه را در مقابل اسیب هایی همچون زنگ زدگی و … ایمن نگه دارد و در نتیجه در افزایش طول عمر دستگاه تاثیر بسزایی بگذارد. در دستگاه های جوجه کشی خانگی اغلب از بدنه هایی با جنس ABS فشرده استفاده میشود و کمتر تولید کننده ای اقدام به تولید این دستگاه ها با بدنه ی فلزی میکند.

بدنه ماشین جوجه کشی خانگی - چیکن هچ

گروه صنعتی اسکندری تمامی دستگاه های جوجه کشی خانگی خود را همچون شرکت آرکام کره جنوبی از جنس ABS بسیار باکیفیتی تولید میکند . این بده به هیچ وجه دچار زنگ زدگی نمیشود ، به راحتی می توان آن را شست و به دلیل وزن سبک حمل و نقل آن نیست بسیار آسان می باشد.

– شانه جوجه کشی :

شانه جوجه کشی قسمتی است که به صورت مستقیم با تخم های نطفه دار در ارتباط است. از این رو کیفیت بالای این قسمت بسیار مهم می باشد. در دستگاه های جوجه کشی سری ایزی باتور از شانه هایی با جنس ABS فشرده استفاده شده است که هیچگوله آلودگی و یا بخار و دودی را در داخل دستگاه جوجه کشی ایجاد نمیکنند.

شانه ها بسته به نوع دستگاه می تواند متفاوت شکل و کارکرد متفاوتی داشته باشند. از جمله شانه های مورد استفاده در دستگاه های جوجه کشی میتوان به شانه های همه کاره ، شانه های شاخکی و شانه های دوار اشاره کرد.

شانه جوجه کشی - چیکن هچ

شانه های همه کاره در مدل های مختلفی موجود می باشند که در دستگاه های جوجه کشی خانگی گروه صنعتی اسکندری به صورت شانه های 360 درجه طراحی و تولید شده اند. فرایند چرخش در این نوع از شانه ها به گونه ای است که تخم در سیکل چرخشی 360 درجه میچرخد و در نتیجه راندمان بخصوص در طیور زینتی همچون طوطی ها بسیار افزایش پیدا میکند.

شانه های شاخگی نیز در دستگاه های جوجه کشی ایزی باتور 1 و 2 استفاده شده است که به صورت حفره ای بوده و شاخه هایی به منظور جلوگیری از افتادن تخم روی آن قرار گرفته است.

– برد یا کنترلر جوجه کشی :

کنترلر جوجه کشی قسمتی بسیار مهم در دستگاه های جوجه کشی می باشد چرا که تمامی فرایند های کنترلی و فرایندهای عملی توسط این قطعه اجرا میشوند. این قطعه به سنسورهای داخل و خارج دستگاه متصل است و دما و رطوبت را دریافت میکند. همچنین کنترلر دما و رطوبت را از کاربر نیز دریافت کرده و این دو مورد را با همدیگر بررسی میکند. اگر اختلافی وجود داشته باشد، اقدام به تغییر المان های مشکل دار میکند و در نتیجه دما و رطوبت در میزانی ثابت و استاندارد باقی می مانند.

برد یا کنترلر جوجه کشی - چیکن هچ

کنترلرهای دستگاه های جوجه کشی خانگی در چندین مدل حرفه ای و اماتور موجود می باشند .در برخی از مدل ها امکان تولید دستگاه با قابلیت انتخاب پرنده وجود دارد که بخصوص برای افراد کم تجربه و اماتور مناسب می باشد.

-سیستم گرمایشی :

سیستم گرمایشی دستگاه های جوجه کشی خانگی عموما از طریق المنت می ابشد. اندازه و توان المنت بسیتگی به ابعاد دستگاه جوجه کشی دارد. مهمترین نکته ای که باید توجه کرد ، کیفیت سنسور می باشد چرا که سنسور مشکل دار سبب ارسال اطلاعات اشتباه شده و در نتیجه ممکن است افزایش و کاهش اشتباه دما سبب شکست در جوجه کشی شود.

-سیستم رطوبت سازی :

سیستم رطوبت رسانی دستگاه های جوجه کشی نسبت به نمونه های صنعتی محدود تر می باشد. این سیستم در دستگاه های جوجه کشی خانگی موجود در بازار داخل شامل ظرف آب و یا پمپ آب می باشند.

سیستم رطوبت سازی - چیکن هچ

ظرف آب یا سینی آب در قسمت انتهایی دستگاه قرار میگیرد و دارای خانه ای می باشد. در این نوع از دستگاه ها باید با توجه به رطوبت محیط دستگاه اقدام به پر کردن قسمت هایی از سینی کنید. که با چندبار تست به صورت کامل میزان آب مصرفی را خواهید فهمید.

در نمونه های مدرن تر دستگاه های جوجه کشی از پمپ اب استفاده میشود و کافی از است دستگاه را در مکانی مشخص قرار داده و در نتیجه کنترلر زمانی که نیاز باشد به پمپ دستورات لازم را ارسال کرده و پمپ آب را به سمت سیستم رطوبا رسانی ارجاع میدهد.

– برق مصرفی :

آنچه که عامه ی خریداران دستگاه های جوجه کشی انتظار دارند، مصرف کم دستگاه های جوجه کشی خانگی نسبت به نمونه های صنعتی می باشد که در عمل نیز این اتفاق می افتد. دستگاه های خانگی مصرف انرژی کمی دارند و از این رو به راحتی می توان با برق خانگی از آنها استفاده کرد.

12 ولت :

نمونه های 12 ولتی دارای آداپتور می باشند که میتوان با استفاده از برق 220 ولت آنها را راه اندازی کرد. همچنین این دستگاه ها با بطاری خودرو هم روش میشوند.

220 ولت :

ایزی باتور 5 و 6 از برق 220 ولت شهری برای عملکرد مناسبل استفاده میکنند.

امکان استفاده از باطری :

دستگاه های جوجه کشی خانگی که با برق 12 ولت کار می کنند ، امکان کار با باطری خودرو یا موتور را نیز دارند. بدین منظور می توان با استفاده از مبدل هایی مخصوص که همراه این دستگاه ها ارائه میشود، آن ها را به باطری متصل و استفاده کرد.

– موتور و چرخش :

موتور وظیفه ی چرخاندن راک و شانه ی جوجه کشی را دارد. عدم چرخش مناسب تخم ها در جوجه کشی می توان سبب چسپیدن جوجه به دیواره ها و یا ایجاد بیماری هایی همچون عفونت ناف و … کرد . از این رو تخم های نطفه دار باید حداقل هر 4 تا 6 ساعت بچرخند تا مشکلات بیان شده ایجاد نشود.

موتور و چرخش - چیکن هچ

برای چرخش مناسب باید از موتورهای جوجه کشی مناسب استفاده کرد. موتور نباید هیچ ضربه یا تکانه ای را به تخم ها وارد کند. استفاده از گیربکس در موتورهای جوجه کشی می تواند ضربه ها یا تکانه ها به صفر برساند. در دستگاه های جوجه کشی ایزی باتور از موتورهای گیربکس دار استفاده شده است که ضربه و تکانه را در حین چرخش به صفر می رساند.

بهترین دستگاه جوجه کشی خانگی :

بهترین دستگاه جوجه کشی خانگی دستگاهی است که هم از نظر ابعاد و هم از نظر قیمت و راندمان در شرایطی ایده آل باشد. از این رو انتخاب دستگاهی ایده آل بستگی به نیاز خریدار دارد. اگر نیازمند استفاده از دستگاه های جوجه کشی برای جوجه کشی از طیوری همچون طوطی ها هستید، باید دستگاه انتخاب کنید که رطوبت رسانی اتوماتیک داشته باشد، چرخش 360 درجه داشته باشد و از همه مهمتر از سنسورهای دقیق همچون SHT در آن استفاده شده باشد.

این مورد برای تخم های مرغ زینتی کمی تعدیل می شود و میتوان از دستگاه هایی با چرخش 90 درجه نیز در آنها استفاده کرد.

قیمت دستگاه جوجه کشی خانگی :

قیمت فاکتوری بسیار مهم در خرید دستگاه جوجه کشی می باشد. در مورد قیمت دستگاه جوجه کشی توجه ویژه ای به تناسب قیمت با کیفیت و عملکرد دستگاه داشته باشید. هر چقدر دستگاه کیفیت بالاتری داشته باشد، قطعات آن از نظر کیفی باکیفیت تر باشد و تجهیزات بکار رفته در آن مدرن تر باشد ، قیمت آن بالاتر خواهد رفت.

چرا از چیکن هچ خرید کنیم ؟

فروشگاه چیکن هچ یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه کننده ی دستگاه های جوجه کشی و تجهیزات مرتبط با آن در ایران می باشد که محصولات تولیدی شرکت های مختلف را برای فروش قرار داده است.

این فروشگاه امکان خرید اینترنتی از درگاه های بانکی داخل کشور را فراهم کرده است. همچنین نحوه ی سفارش گیری و ارسال به صورت کاملا مکانیزه انجام میگیرد.

همچنین این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکتریکی یا همان اینماد نیز می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش :

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه های جوجه کشی ارائه شده در فروشگاه چیکن هچ ، بسته به مدل دستگاه متفاوت می باشد. به طور کلی برای دستگاه های جوجه کشی یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش پیش بینی شده است.

دستگاه جوجه کشی دست دوم - چیکن هچ

خرید دستگاه جوجه کشی خانگی دست دوم

در این قسمت قصد داریم توصیه هایی درباره خرید ماشین جوجه کشی خانگی دست دوم داشته باشیم. اگر که شما جز افرادی هستید که مشتاق خرید دستگاه های دست دو میباشید به شما توصیه میکنم قبل از هرچیزی مقاله دستگاه جوجه کشی دست دوم را مطالعه نمایید در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چطور دستگاه جوجه کشی دست دوم خانگی با کیفیت را خریداری کنید. خرید کالای دست دوم با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و گران شدن کالاهای مصرفی به میزان قابل توجهی افزایش داشته است که تا حدودی امری طبیعی به شمار می آید، اما عدم اطمینان از این خرید میتواند سبب زیان بسیاری برای خریدار شود.
دستگاه جوجه کشی ارزان - چیکن هچ

دستگاه جوجه کشی خانگی ارزان

آیا به دنبال ماشین جوجه کشی خانگی با قیمت مناسب هستید؟ آیا قصد دارید دستگاه جوجه کشی زیر یک میلیون تومان خرید کنید؟ آیا دستگاه جوجه کشی خانگی ارزان یکی از متد های شما برای شروع کار با سرمایه پایین است؟ ما برای شما در فروشگاه چیکن هچ صفحه دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت را آماده کرده ایم.