دستگاه جوجه کشی جهان بین

بررسی دستگاه جوجه کشی جهان بین

وب سایت بزرگ چیکن هچ به عنوان تنها تحلیل کننده و معرفی کننده انواع دستگاه جوجه کشی در ایران شناخته می شود. این وب سایت با توجه به تیم بزرگی که در اختیار دارد، انواع دستگاه جوجه کشی تولید شده توسط شرکت های مختلف را به صورت دقیق زیر ذره بین قرار داده و به توضیح آنها می پردازد. از این رو پیشنهاد می شود افرادی که قصد خرید دستگاه جوجه کشی دارند قبل از صرف هزینه برای خرید محصول به وب سایت چیکن هچ مراجعه کنند و مطالب مندرج در صفحات دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی (داخلی و خارجی ) را به دقت مطالعه نمایند. در این حالت می توانید با توجه به میزان سرمایه خود از میان گزینه های مختلف ایده آل ترین محصول را انتخاب کنید.

باید به این نکته توجه داشت که تمامی مطالب گردآوری شده بدون هیچ کم و کاستی یا اغراق و بزرگ نمایی در وی سایت قرار داده می شود و به هیچ عنوان جنبه تبلیغاتی ندارد. برای کسب اطلاعات کافی در باره دستگاه جوجه کشی جهان بین تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

معرفی دستگاه های جوجه کشی شرکت جهان بین

جهانبین نام شرکتی می باشد که به تازگی پا در عرصه تولید انواع دستگاه جوجه کشی گذاشته است. این شرکت با وجود نوپا بودن با مدیریت اصولی و با الگوبرداری از نمونه های برتر ایرانی و خارجی،  توانسته محصولات با کیفیت در کارنامه کار خود ثبت کند.

با استناد بر تحلیل های صورت گرفته برخی از سیستم های بکار رفته در دستگاه جوجه کشی جهانبین همانند آرکام بوده و همین امر، دلیلی بر رونق گرفتن فروش محصولات این برند می باشد.

با وجود موارد ذکر شده در زمان نگارش این مطلب، شرکت جهان بین یک وب سایت برای معرفی محصولات خود نوز ایجاد نکرده است. با توجه به اینکه در زمان حال بیشتر کارها به صورت اینترنتی انجام می شود، خرید اینترنتی می توانست سطح فروش محصولات این شرکت را به طرز قابل توجهی افزایش دهد. با مراجعه به سایت های آنلاین، کاربر برای بررسی محصولات هر شرکت، اطلاع از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش و یا جهت خرید آنلاین آن ها می تواند اقدام کند. نبود وب سایت می تواند فرایند خرید محصول را برای افرادی که در شهر یا شهرستان ها دیگر زندگی می کنند کمی سخت کند.

البته راه اندازی یک وب سایت و بالا آوردن از میان رقبای با تجربه نیازمند هزینه های بالایی می باشد که تامین آن برای یک شرکت نوپا مقرون به صرفه نیست. از این رو می توان گفت که جهانبین در ابتدای راه است و تا رسیدن به برخی استانداردها به زمان و تجربه بیشتری نیاز دارد. محصولات تولید شده توسط شرکت جهان بین به دو گروه تورنادو و سرنا تقسیم می شوند که در طراحی هر کدام با توجه به نیاز های کار تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

بدنه دستگاه جوجه کشی جهانبین

بدنه یکی از مهمترین مواردی است که در طول عمر مفید این محصول تاثیر بسزایی دارد. در واقع بدنه همانند محفظه، تمامی قطعات و همچنین تخم های نطفه دار را در خود جای میدهد. از این رو شرکت جهانبین از بدنه ای منحصر به فرد که تا حد قابل توجهی به بدنه ساندویچ پانل شبیه می باشد بهره برده است.

بدنه محصول نام برده از 3 لایه فلز، فوم و PVC می باشد که هر کدام ویژگی خاصی را ایجاد می کند. برای نمونه PVC استفاده شده با توجه به ویژگی های ساختاری که دارد یک حالت عایق بسیار قوی ایجاد کرده است و این امر داخل دستگاه را از تغییرات ناگهانی دمایی مصون نگه می دارد. استفاده از فلز هایی که هیچ پوشش ضد زنگ نداشته باشد برای بدنه دستگاه جوجه کشی مناسب نخواهد بود. چرا که درون دستگاه جوجه کشی رطوبت بالا می باشد و زنگ زدگی می تواند خطر جدی برای سلامت تخم های نطفه دار ایجاد کند.

در حالت کلی می توان گفت در ساخت بدنه دستگاه های جهان بین بر حفظ کیفیت و رعایت استانداردها سعی شده است و نقطه ضعف خاصی در آن دیده نمیشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع دستگاه جوجه کشی صنعتی ( که شامل دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند و گروه صنعتی اسکندری، فاخته، کاکس ماشین و … نیز هست ) به صفحه مربوطه در فروشگاه چیکن هچ مراجعه نمایید.

سیستم رطوبت رسانی دستگاه جوجه کشی جهان بین

رطوبت و دما فاکتورهای تعیین کننده در جوجه کشی می باشند، به طوری که تخم نطفه دار هر پرنده در بازه دمایی و رطوبتی خاص به جوجه تبدیل می شود. تامین رطوبت در دستگاه جوجه کشی جهانبین توسط مه ساز التراسونیک به صورت بخار خنک تامین می گردد. به طوری که مه ساز با توجه به داده های سنسور رطوبت و تنظیمات اعمال شده بر روی برد، فعال شده و در نهایت بخار یا همان رطوبت را به میزان لازم تولید و به داخل دستگاه انتقال می دهد.

این شیوه از تولید رطوبت تا حدودی استاندارد می باشد و در برخی برندهای دیگر دستگاه های جوجه کشی نیز دیده می شود. در این سیستم با توجه به این رطوبت به صورت خنک به محیط پخش می شود ممکن است تخم های نطفه دار در معرض شوک دمایی قرار گیرند.

البته همان طور که قبلاً اشاره شد محصولات این شرکت در دو نوع تورنادو و سرنا تولید می شوند. از این رو شرکت نام برده در محصولات نسل جدید خود همانند دیگر برندهای مطرح از رطوبت رسان اتومایز یا همان بخار ساز گرم استفاده کرده است که این خود می تواند نشان دهنده تلاش این شرکت برای بالا بردن کیفیت محصولاتش باشد. سیستم اتومایز همانند دیگر مدل ها با توجه به داده های سنسور و برد به هنگام نیاز، رطوبت را در محیط پخش می کند با این تفاوت که ابتدا بخار تا حد استاندارد گرم می شود و سپس به محیط منتقل می گردد. در این حالت تخم های نطفه دار از گزند شوک دمایی در امان می مانند و فرایند جوجه کشی با افت راندمان مواجه نمی شود.

تامین دما

دمای لازم برای محیط داخلی این محصول با استفاده از المنت میله ای تامین می شود که با توجه به اندازه دستگاه تعداد المنت ها متغیر است. المنت های نام برده به دلیل مصرف پایینی که دارند فشار چندان زیادی را به دستگاه وارد نمی کنند و همین امر باعث شده عمر مفید محصول تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کند.

سنسور دما و رطوبت

نقطه قوت اساسی دستگاه جوجه کشی جهان بین را می توان نوع سنسور استفاده برای تامین دما و رطوبت در نظر گرفت که از نوع SHT ساخت کشور سوئیس می باشد. این سنسور با توجه به دقت اندازه گیری بسیار بالا و کالیبراسیون یک باره (عدم نیاز به کالیبراسیون مجدد) به عنوان بهترین حسگر دما و رطوبت در دنیا شناخته می شود. باید به این نکته توجه داشت که سنسور SHT قادر است در کسری از ثانیه دما و رطوبت را اندازه گیری کند و به برد گزارش دهد که در این حالت کاربر به طور دائم از شرایط محیط داخل دستگاه آگاه خواهد بود.

گارانتی و خدمات پس از فروش محصول شرکت جهان بین

دستگاه جوجه کشی جهانبین مدل های تورنادو دارای 12 ماه گارانتی و مدل های سرنا دارای 6 ماه گارانتی می باشند. از این رو از لحظه خرید تا پایان بازه زمانی گارانتی، شرکت جهان بین خود را متعهد می داند که در صورت خراب شدن دستگاه به صورت رایگان اقدام به تعمیر و رفع ایراد آن نماید.

علاوه  بر این محصولات نام برده به همراه 2 سال خدمات پس از فروش به خریداران ارائه می گردد. یعنی تا 24 ماه شرکت موظف است قطعات و لوازم یدکی محصول را تولید کند تا کاربر در صورت نیاز بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به خرید قطعه مورد نیاز نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋