بهترین دستگاه جوجه کشی برای افراد مبتدی

معرفی دستگاه جوجه کشی برای افراد مبتدی

آیا شما هم جزو علاقمندان به جوجه کشی از پرندگان مختلف هستید، ولی تاکنون عمل جوجه کشی را به وسیله ی یک دستگاه جوجه کشی، انجام نداده اید؟

پس به شما پیشنهاد می کنیم اقدام به خرید دستگاهی نمایید که به راحتی قابلیت جوجه کشی از پرنده ی مورد نظرتان را داشته باشد.

اگر نگاهی به بازار خرید و فروش دستگاه های جوجه کشی بیندازید، متوجه خواهید شده که؛ انواع مختلفی از ماشین های جوجه کشی از نوع بدون فن و غیر اتوماتیک گرفته تا نمونه های پیشرفته و تمام اتوماتیک و … با برندهای متفاوتی از بازار چین عرضه شده اند که خرید چنین محصولاتی که هیچ تضمینی برای عملکرد مثبت شان وجود ندارد، کمی با ریسک زیادی همراه است.

البته ما در فروشگاه چیکن هچ به شما عزیزان که مبتدی هستید و تخصص کافی در این زمینه ندارید دو نوع ماشین جوجه کشی قدرتمند را معرفی خواهیم نمود که با کمی مطالعه و یادگیری قادر به استفاده ی درست از آن ها خواهید بود.

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 1
» دارای قابلیت جوجه کشی اتوماتیک از تخم نطفه دار طیور بومی
» برخورداری از بدنه ی ABS سبک و قابل حمل
» مناسب برای افراد مبتدی و عدم نیاز به دانش فنی
قیمت : 4,950,000تومان

نقد و بررسی دستگاه های جوجه کشی مناسب برای افراد مبتدی و حرفه ای

  • دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 1 :

در حقیقت دستگاه جوجه کشی 48 تایی ایزی باتور یک، ماشین قدرتمندی است که توانایی جوجه گیری از همه نوع تخم نطفه دار پرندگان را دارا می باشد، همچنین به خاطر ظرفیت مناسبی که دارد می تواند در منزل هم به راحتی مورد استفاده کاربر قرار بگیرد.

ماشین جوجه کشی 48 تایی و 96 تایی - چیکن هچجالب است بدانید این دستگاه ها به صورت حرفه ای و اتوماتیک طراحی شده اند و دارای ویژگی های منحصر به فردی چون؛ سیستم هوشمند انتخاب نوع پرنده، مجهز به حسگر سوئیسی SHT از کارخانه سنسورین سوئیس برای کنترل دما و رطوبت داخل دستگاه، چرخش کاملا اتوماتیک راک ها بدون دخالت کاربر، بدنه ی abs که در طولانی مدت دچار زنگ زدگی و سائیدگی نمی شوند و چندین مزیت مهم دیگر هستند.

این دستگاه ظرفیت جوجه کشی از 48 عدد تخم نطفه دار با سایز متوسط، 120 عدد تخم ریز و 20 عدد تخم درشت را دارا می باشند.

زمانیکه تخم های نطفه دار را با کمک سیستم هوشمند درون دستگاه قرار می دهید، بدون داشتن هیچ گونه اطلاعات فنی در رابطه با میزان دما، رطوبت و اکسیژن پرنده ی مورده نظر، فقط با زدن یک دکمه می توانید به راحتی از پرنده ی مورد دلخواهتان جوجه کشی نمایید، چرا که سنسور سوئیسی فوق العاده ای که درون دستگاه تعبیه شده است به صورت کاملا حرفه ای شروع به تنظیم نمودن دما و رطوبت دستگاه می کند و می تواند به سرعت کوچک ترین تغییرات دما و رطوبت را سنجیده و به برد اصلی دستگاه اطلاع رسانی کند. از آنجایی که برد این دستگاه کاملا هوشمند است، به محض دریافت اطلاعات و هشدارها، به صورت اتوماتیک و تخصصی، بهترین عملکرد را برای جوجه کشی فراهم می نماید.

بهترین دستگاه جوجه کشی برای افراد مبتدی - چیکن هچاین دستگاه به خاطر بدنه abs خود قادر هستند در برابر بسیاری از ضربات سنگین مقاومت داشته باشند و در برابر رطوبت دچار خوردگی یا زنگ زدگی نشوند.

با این وجود، هنوز هم در بسیاری از مناطق به علت اشکالات برقی، ممکن است در هنگام جوجه کشی برق منطقه قطع شود و مرگ نطفه ها اتفاق بیفتد، اما نگران نباشید زیرا کارخانه ایزی باتور برای حل این مشکل و جلوگیری از مرگ و میر نطفه های داخل تخم، در دستگاه جوجه کشی 48 تایی، قابلیت اتصال به باطری را تعبیه کرده است که می تواند به هر باتری 12 ولتی در موارد اضطراری اتصال یابد.

البته این دستگاه ها خالی از ایراد هم نیستند که یکی از مهمترین اشکالات آن، یکباره قرار دادن و خالی کردن تمامی تخم ها از درون دستگاه است و امکان قرار دادن تخم ها به صورت تعداد کم در فواصل مختلف زمانی را عهده دار نمی باشد، یعنی عملیات هچر و ستر را به صورت همزمان اجرا نمی کند. همچنین برای قرار دادن تخم های متعدد باید مدام شانه ها را تعویض نمود.

تا این قسمت مقاله شما کاربران گرامی را با مزایای به کارگیری ایزی باتور 1 آشنا نمودیم، حال می خواهیم دستگاه دیگری را به شما معرفی نماییم که نسبت به ایزی باتور 1 دارای خصوصیات بهتری می باشد.

  • ایزی باتور 2 :

ایزی باتور 2 و یا دستگاه جوجه کشی 96 تایی از لحاظ ظرفیت نسبت به دستگاه جوجه کشی ایزی باتور1 دارای ظرفیت بیشتری می باشد و بهینه شده است.

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 2
» دارای عملکرد اسان و راندمان بالا
» امکان تامین حرارت و طوبت بصورت اتوماتیک
» برخورداری از سیستم ستر و هچر همزمان
قیمت : 6,700,000تومان

مقایسه ایزی باتور 1 و 2 - چیکن هچاین دستگاه ها می توانند بر خلاف ایزی باتور 1 عملیات ستر و هچر را به صورت همزمان انجام دهند یعنی شما می توانید به راحتی بعد از طی کردن زمان ستر برای هچ کردن، از طبقه پایین دستگاه برای دوران هچر استفاده نمایید.

همچنین این دستگاه می تواند به صورت اتوماتیک رطوبت دستگاه را تامین نماید و دیگر نیازی به پر کردن شیارهای آب ندارد که با این کار، راندمان جوجه کشی را به میزان قابل توجهی افزایش خواهند داد.

جالب است بدانید بدنه ای که در این دستگاه طراحی شده از نوع ABS براق است که در برابر رطوبت، حرارت و صدمات وارده بسیار مقاوم می باشد، همچنین در هنگام حمل و نقل دچار شکستگی نمی گردد.

این دستگاه ها مجهز به شانه های شاخکی هستند و در سه سایز مختلف به همراه دستگاه فرستاده میشوند. ظرفیت قرار گیری تخم های متوسط در دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 2 به میزان 96 عدد تخم متوسط ( مرغ)، تخم های ریز( بلدرچین و کبک) 240 عدد و تخم های درشت( غاز و بوقلمون) به میزان 40 عدد می باشد.

سنسوری که در این دستگاه ها به کار گرفته شده همانند ایزی باتور 1 از نوع SHT است که بسیار دقیق بوده و راندمان جوجه دهی دستگاه بسته به سلامت تخم نطفه دار بیش از 90 درصد افزایش یافته یعنی از هر 10 عدد تخم، 9 عدد آن تبدیل به جوجه می شود.

بهترین دستگاه جوجه کشی برای افراد تازه کار - چیکن هچفراموش نکنید که این ماشین ها قابلیت تنظیم خودکار دما و رطوبت بر روی پرنده مورد نظر را دارا می باشند و شما می توانید از طریق برد دستگاه، پرنده ی مورد نظر را انتخاب کنید و ادامه ی کار را به دستگاه جوجه کشی واگذار نمایید.

ایزی باتور 2 در هنگام قطعی برق برای جلوگیری از مرگ نطفه ها، همانند ایزی باتور 1 قابلیت اتصال به هر نوع باتری 12 ولت را دارا می باشد.

لازم است بدانید در صفحه دستگاه جوجه کشی خانگی بهترین محصولات خانگی و در صفحه دستگاه جوجه کشی اسکندری تعدادی از ماشین های جوجه گیری صنعتی عرضه میشود.

حرف آخر:

هر دو دستگاه جوجه کشی ( ایزی باتور یک و ایزی باتور دو) از گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله برخوردار بوده و هر دو دارای مزیت سیستم انتخاب پرنده و قابلیت اتصال به باتری 12 ولت می باشند. بنابراین بهترین انتخاب برای شما کاربران مبتدی و حرفه ای خواهند بود تا تجربه ای موفقیت آمیز در امر جوجه کشی را به کارنامه کاری خود اضافه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت دستگاه جوجه کشی کلیک کنید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام و خسته نباشید؛خواستم یه تشکر ویژه کنم بابت اطلاعات مفیدتون.دستمریزاد دارین?

  2. سلام.
    خسته نباشید.
    من توی دستگاه جوجه کشی ده تایی هفت تا تخم قرقاول گذاشتم بعد از شش روز سه تا تخم دیگه رو اضافه کردم. اونارم گذاشتم توی دستگاه.با توجه به اینکه ستر و هچر دستگاه جدا نیست و با شروع دوره هچر باید همه تخم ها را با هم روی هچر قرار بدم آیا امکانش هست که اون سه تا تخم هم از توشون جوجه در بیاد؟با تشکر فراوان از سایت فوق العادتون.

    1. سلام
      نه
      باید دوره به طور کامل گذرانده بشه ، در دستگاه هایی که ستر هچر همزمان نیست نباید چنین اقدامی رو انجام بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋