دستگاه جوجه کشی زاگرس | شرکت طیور ماشین ابزار

دستگاه جوجه کشی روستا و  زاگرس شرکت طیور ماشین ابزار 

امروزه در ایران صنعت جوجه کشی محبوبیت خاصی پیدا کرده است و همین امر باعث شده تا شرکت ها و کمپانی های متعددی در زمینه ساخت و تولید انواع دستگاه جوجه کشی و تجهیزات مربوط وارد عرصه فعالیت شوند . در این بین وب سایت بزرگ چیکن هچ با بیش از چند سال تجربه و با اتکا بر تیم مجرب ، تمامی شرکت هایی را که فروش قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند و به عنوان یک برند محبوب شناخته می شوند را به صورت کاملاً حرفه ای و بدون کوچک ترین چشم داشتی زیر ذره بین قرار داده و به طور کامل بررسی می نماید . در واقع مطالبی که در وب سایت چیکن هچ قرار داده شده تمامی اطلاعات لازم را برای افرادی که قصد خرید دستگاه جوجه کشی را دارند را تامین می نماید تا آنها بتوانند از میان برندهای متعدد بهترین گزینه را انتخاب کنند .

در این مقاله شرکت طیور ماشین ابزار و دستگاه جوجه کشی زاگرس را به عنوان یکی دیگر از برند های موفق تولید کننده انواع دستگاه جوجه کشی معرفی می کنیم. با ما همراه باشید …

دستگاه جوجه کشی زاگرسس- فروشگاه چیکن هچ

شرکت طیور ماشین ابزار با نزدیک به 30 سال تجربه به عنوان یکی از تولیدکننده های انواع دستگاه جوجه کشی در ایران شناخته می شود . محصولات عرضه شده توسط این شرکت در دو گروه زاگرس و روستا جای می گیرند که به همراه گارانتی و خدمات پس ار فروش معتبر به کاربران ارائه می شود و کاربر با استفاده از آن می تواند از انواع پرنده های اهلی مانند مرغ ، کبک ، بلدرچین ، بوقلمون ، اردک و … به جوجه کشی بپردازد . در واقع دستگاه های شرکت طیور ماشین ابزار به نام دستگاه جوجه کشی زاگرس و دستگاه جوجه کشی روستا معروف است .

انواع دستگاه جوجه کشی زاگرس کدامند ؟

دستگاه های تولیدی این شرکت در دو مدل خانگی با نام روستا و صنعتی با نام زاگرس تولید و عرضه شده اند.

محصولاتی که توسط این برند ارائه می شود در انواع ظرفیت خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی می باشد که کاربر می تواند با توجه به محیط مورد نظر و سرمایه خود دستگاه مناسب را انتخاب نماید . 

شرکت نام برده با توجه به شرایط بازار برای جلب توجه و رضایت مشتری از مواد اولیه و تجهیزات با کیفیت در تولید و ساخت محصولات خود بهره گیری کرده است . این شرکت علاوه بر طراحی و ساخت محصولات خود نمایندگی گروه صنعتی اسکندری ، بلدرچین دماوند و کاکس را نیز دارا می باشد از این رو شما می توانید محصولات دیگر برند ها را نیز از این شرکت به عنوان نماینده فروش ، خریداری نماید . 

ماشین جوجه کشی زاگرس - چیکن هچدر کنار دستگاه جوجه کشی زاگرس مدل روستا ، این شرکت انواع محصولات مرتبط صنعت جوجه کشی مانند نطفه سنج (برای نوربینی) ، اینورتر (تبدیل کننده) ، لامپ مادر مصنوعی ، مواد مخصوص برای ضد عفونی ، هواکش برای مرغداری و سالن پرورش پرنده ، موتور برای ماشین جوجه کشی ، المنت (تامین کننده گرما) ، برد کنترلر و … را تولید و عرضه می کند .

انواع دانخوری ها و آبخوری ها در سایز های مختلف از دیگر محصولات ارائه شده توسط این شرکت می باشد . باید به این نکته توجه داشت که این محصولات با اتکا بر آخرین تکنولوژی روز دنیا و با الگو برداری از نمونه های مطرح طراحی و ساخته شده است . البته هر یک از دانخوری ها یا آبخوری ها با توجه به نوع جوجه و اندازه آن متفاوت می باشد . 

شرکت طیور ماشین ابزار به عنوان تولید کننده دستگاه جوجه کشی زاگرس و روستا در راستای تامین تمامی نیازهای مراجعه کننده تمامی تمهیدات لازم را در نظر گرفته است . قیمت دستگاه جوجه کشی زاگرس را در صفحه قیمت دستگاه جوجه کشی مورد بررسی قرار خواهیم داد .

دستگاه جوجه کشی روستا 

با استناد بر بررسی های انجام شده دستگاه جوجه کشی روستا برای مصارف خانگی در نظر گرفته شده است و کاربر برای بهره گیری از آن نیازی به دانش قبلی یا تخصص خاص ندارد . با استفاده از این گروه از محصولات کاربر می تواند به جوجه کشی از انواع پرنده های اهلی و همچنین زینتی بپردازد . در واقع می توان گفت بهره گیری از این نوع محصولات بیشتر جنبه تفریحی ، تحقیقاتی دارد و برای افرادی که از نظر محیط با محدودیت مواجه هستند بیشتر توصیه می شود . 

دستگاه جوجه کشی زاگرس 

دسته دیگری از محصولات تولید شده توسط شرکت طیور ماشین ابزار تحت عنوان دستگاه جوجه کشی زاگرس شناخته می شود . در این محصولات تمامی تمهیدات لازم در نظر گرفته شده تا کاربر بتواند از انواع تخم های نطفه دار پرند های زینتی و اهلی در هر سایزی که هستند با راندمان قابل توجهی به جوجه کشی بپردازد . در حالت کلی این دستگاه ها در زمره نیمه صنعتی و صنعتی قرار دارد از این رو کاربران می توانند از آن در محیط هایی مانند مرغداری ها یا سالن پرورش طیور بهره گیری کنند .   

بررسی برخی از ویژگی هایی محصولات شرکت طیور ماشین ابزار

بدنه دستگاه جوجه کشی زاگرس چیست ؟

جنس بدنه ی دستگاه های تولیدی این شرکت از نوع آلمینیوم می باشد که به طور کامل در مقابل هرگونه رطوبت و … مقاوم می باشد.

بدنه محصولاتی که در این شرکت طراحی و تولید می شود از جنس آلومینیوم بوده که در تماس با رطوبت یا آب تحت هیچ شرایطی با زنگ زدگی مواجه نمی شود . علاوه بر این بهره گیری از این بدنه باعث شده تا تخم های نطفه دار و تجهیزات بکار رفته در دستگاه از گزند برخورد ، ضربه و یا عوامل بیرونی در امان باشند . بدنه داخلی محصولات این شرکت نیز از پلی اتیلن صنعتی ساخته میشوند. در ادامه درباره تنظیمات دستگاه جوجه کشی زاگرس صحبت خواهیم کرد و نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش شرکت زاگرس را معرفی خواهیم نمود .

سیستم کاهنده ولتاژ : در دستگاه جوجه کشی زاگرس و روستا سیستمی تحت عنوان کاهنده ولتاژ در نظر گرفته شده است . این سیستم وظیفه دارد تا برق ورودی به دستگاه را دریافت کرده طی فرایندی استاندارد سازی کند و سپس در اختیار دستگاه قرار دهد . 

آلارم خطر : آلارم خطر یکی از کاربردی ترین تجهیزاتی است که می تواند کاربر از افت راندمان یا اختلال در فرایند جوجه کشی جوجه کشی به موقع آگاه سازد . در این حالت کاربر با توجه به ایراد رخ داده می تواند تمهیدات و اقدامات لازم را در نظر بگیرد و شرایط را به حالت استاندارد و پایدار بازگرداند .  

سنسور دستگاه های جوجه کشی زاگرس چیست ؟

به ادعای سازنده ، این دستگاه ها از سنسورهای هلندی برای سنجش دما و رطوبت استفاده میکنند. اطلاعات بیشتری در این رابطه در دسترس نیست.

سنسور یکی از مهم ترین فاکتور هایی است که می تواند در تعیین کیفیت دستگاه جوجه کشی نقش قابل توجهی را به خود اختصاص دهد . با توجه به بررسی های انجام شده شرکت طیور ماشین ابزار ادعا دارد که از سنسور هلندی در محصولات خود بهره گیری کرده است که می تواند دما و رطوبت محیط داخلی دستگاه در کمترین زمان ممکن ارزیابی کرده و به برد گزارش دهد.

سیستم جوجه کشی خودکار و حرفه ای ماشین جوجه کشی طیور ماشین ابزار : دستگاه جوجه کشی زاگرس و همچنین دستگاه جوجه کشی روستا در انواع مختلف و در ظرفیت های گوناگون طراحی و تولید می شود . این محصولات این امکان را برای کاربران ایجاد می کند تا به صورت دستی یا حرفه ای به جوجه شکی از انواع تخم های نطفه دار بپردازند . 

در جوجه کشی به صورت حرفه ای که بیشتر در دستگاه جوجه کشی زاگرس توصیه می شود کاربر می تواند تمامی تنظیمات لازم اعم از تنظیم دما ، رطوبت ، تهویه و … را به صورت دستی و با اتکا بر تجربه و دانش خود انجام دهد . همچنین باید به این نکته توجه داشت که سیستم حرفه ای این امکان را برای کاربران ایجاد می کند که در صورت داشتن اطلاعات کافی حتی از تخم های نطفه دار پرنده های کمیاب نیز جوجه کشی کند . 

نورگیر پلی کربنات 

نورگیری قرار داده شده بر روی درب دستگاه جوجه کشی زاگرس و روستا از جنس پلی کربنات می باشد . این نورگیر دید کامل را برای کاربر ایجاد می کند تا بتواند جوجه کشی را از نزدیک مشاهده کرده و مورد بررسی قرار دهد . البته باید به این نکته نیز توجه داشت که پلی کربنات با توجه به ویژگی های ساختاری آن تحت هیچ شرایطی نور خورشید و یا اشعه های مضری مانند فرابنفش را از خود عبور نمی دهد . 

گارانتی و خدمات پس ار فروش 

افرادی که قصد خرید دستگاه جوجه کشی زاگرس و روستا را دارند باید آگاه باشند که این محصولات به همراه 6 ماه ضمانت خرید و 10 سال خدمات پس از فروش به کاربران ارائه می شود . از این رو شرکت تا 6 ماهه در صورت نقص یا خرابی در دستگاه خود را متعهد می داند که آن را از کاربر تحویل گرفته و بدون در نظر گرفتن هزینه ای تعمیر نماید . همچنین خدمات پس ار فروش ارائه شده بر روی این محصول بدین معناست که تا 10 سال تمام قطعات و لوازم یدکی محصول توسط طیور ماشین ابزار تولید می شود . 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اطلاع از پاسخ به نظر خود، شماره همراه را در کادر زیر وارد کنید.

دکمه بازگشت به بالا
سوالی داری کلیک کن 👋