دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند اتوماتیک

فروش دستگاه جوجه کشی دماوند در فروشگاه چیکن هچ-چیکن هچ

دستگاه جوجه کشی دماوند:

شرکت بلدرچین دماوند یکی از شرکت های قدیمی تولید ماشین جوجه آوری میباشد که از سال 88 بصورت کارگاهی به تولید ماشین جوجه کشی میپردازد. قدمت این شرکت به بیش از 9 سال میرسد که نشان از تجربه و ثبات این کارگاه میباشد. این شرکت، فقط دستگاه های نیمه صنعتی و صنعتی طراحی میکند و هنوز دستگاه جوجه آوری خانگی تولید نکرده است! یعنی شرکت دماوند پس از چندین سال فعالیت در صنعت جوجه کشی و تولید انواع دستگاه جوجه کشی صنعتی هفت نوع محصول در ظرفیت های مختلف برای کاربران تولید نموده است. پیشنهاد میکنیم قبل از خرید، دستگاه جوجه کشی خانگی و دستگاه جوجه کشی آرکام را نیز مشاهده نمایید.

توجه : با توجه به اینکه چیکن هچ تولید کننده ی محصولات بلدرچین دماوند نمی باشد و فقط اقدام به ارائه ی محصولات این تولیدی کرده است ، لذا امکان اختلاف بین داده های ارائه شده در چیکن هچ و داده های تولید کننده وجود دارد.

خلاقیت در طراحی و تولید دستگاه جوجه کشی

شرکت بلدرچین دماوند از سال 1385 شروع به تولید انواع دستگاه جوجه کشی صنعتی کرده است. علاوه بر تولید دستگاه جوجه کشی، مهندسین بلدرچین دماوند در راه اندازی مزرعه پرورش پرندگان از جمله  پرنده بلدرچین نیز تخصص بالایی دارند. این شرکت با تولید ماشین های جوجه آوری با کیفیت و با قیمتی مناسب، جهشی عظیم در صنعت جوجه کشی کشور ایجاد کرده است.

گروه صنعتی بلدرچین دماوند - چیکن هچ

استفاده از میکرو کنترلر صنعتی، بدنه تمام فلزی، عایق سازی بدنه دستگاه، سنسور تر و خشک و محاسبه رطوبت از طریق جدول استوکیومتری، کنترل از راه دور دستگاه جوجه کشی بلدرچین از طریق موبایل و  . . . از خلاقیت های این شرکت در تولید ماشین آلات جوجه کشی میباشد. این شرکت با به کارگیری قطعاتی ارزان قیمت و در دسترس، توانسته است از دو جهت رضایت مشتریان را جلب نماید که مهم ترین آنها قیمت دستگاه جوجه کشی دماوند میباشد.

دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند چه ویژگی هایی دارد ؟

این دستگاه ها دارای بدنه ی فلزی یا همان بدنه یخچالی بوده و از سنسوردمای NTC بهره می برند . همینطور سیستم رطوبت رسانی این دستگاه ها التراسونیک می باشد.

قیمت دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند چقدر است ؟

دستگاه های جوجه کشی بلدرچین دماوند در نمونه های صنعتی موجود می باشند که دارای قیمت های متغیری می باشند . برای مشاهده ی قیمت می توانید به صفحه ی قیمت دستگاه جوجه کشی در سایت چیکن هچ مراجعه نمایید .

ویژگی های دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند - چیکن هچ

خصوصیات دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند

تنوع دستگاه های جوجه کشی بلدرچین دماوند

شرکت بلدرچین دماوند دارای 7 محصول صنعتی است و انواع دستگاه جوجه کشی در ظرفیت 84 تایی،  126 تایی، 210 تایی، 420 تایی، 588 تایی، 926 تایی و 1850 تایی طراحی و تولید میکند. (ظرفیت ها برای پرندگانی با تخم متوسط همانند مرغ در نظر گرفته شده است.)

انواع دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند - چیکن هچ

آیا شرکت بلدرچین دماوند قابل اعتماد است ؟

شرکت بلدرچین دماوند یکی از تولیدکنندگان قدیمی دستگاه جوجه کشی میباشد و نزدیک به ده سال است که به تولید انواع دستگاه جوجه کشی صنعتی و بزرگ و با ظرفیت های متفاوت میپردازد.

طبق آمارهای موجود این شرکت دومین تولیدکننده دستگاه جوجه کشی در ایران میباشد و از نظر تجربه و تیراژ و ظرفیت تولید و تعداد مشتریان در رتبه دوم جای میگیرد. در نتیجه شرکت بلدرچین دماوند شرکت نا مطمئنی نیست و میتوان به این شرکت اعتماد کرد و دستگاه های جوجه گیری آن را به عنوان کاندید خرید مناسب در نظر گرفت.

برای خرید دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند چگونه اقدام کنیم ؟

خرید تمامی دستگاه های جوجه کشی بلدرچین دماوند با قیمت نمایندگی و همراه با تخفیف در وبسایت چیکن هچ هم به صورت آنلاین و هم به صورت تلفنی امکان پذیر می باشد.

گارانتی دستگاه جوجه کشی دماوند چقدر است ؟

دستگاهای تولیدی بلدرچین دماوند دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشند. برای کسب اطلاعات کامل درباره نحوه گارانتی و خدمات پس از فروش کلیک کنید.
گارانتی محصولات شرکت دماوند بلدرچین در حد قابل قبولی میباشد. در واقع این شرکت واحد مستقلی به نام بخش گارانتی و خدمات پس از فروش ندارد و انجام امور خدمات پس از فروش را معمولا جناب اقای مهندس مصلحی مدیر تولید شرکت دماوند ( و یا یکی دیگر از پرسنل شرکت در کنار شغل اصلی خود) برعهده داشته و در صورت نیاز به شما کمک خواهند کرد.

بدنه دستگاه جوجه کشی دماوند بلدرچین

بدنه دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند dq170 - چیکن هچ

جنس بدنه دستگاه جوجه گیری بلدرچین دماوند فلزی بوده و از دو جداره گالوانیزه ساخته شده که مابین دوجداره نیز یونولیت ( به عنوان عایق ) قرار گرفته است. همانطور که میدانید بدنه فلزی در برابر ضربه مقاومت بالایی دارند. تولیدکنندگان مطرح دستگاه جوجه کشی در دنیا از جمله: شرکت آرکام، برینسا، پیترسام، جیمزوی، گروه صنعتی اسکندری و …  همگی از ABS و یا  PVC در طراحی دستگاه های جوجه کشی خود استفاده میکنند.

 

بدنه دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند dq150 - چیکن هچ

بدنه دستگاه جوجه کشی دماوند بلدرچین از یک طرف رنگ کوره ای خورده و کاملا ضد خش و زیباست. داخل دستگاه نیز به رنگ سفید طراحی شده است تا هر نوع آلودگی در داخل دستگاه قابل مشاهده باشد. لازم به ذکر است که راک داخل دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند همانند جنس بدنه از گالوانیزه گرم ساخته شده است. بدنه فلزی ممکن است وزن نهایی دستگاه را کمی افزایش دهد. همچنین با توجه به رطوبت بالا، امکان آسیب در بدنه های فلزی بعد از چند سال وجود دارد.

چرخ های استفاده شده برای دستگاه جوجه کشی دماوند معمولا از کیفیت خوبی برخوردار بوده و توان تحمل وزن دستگاه را دارند و دچار شکستکی و در رفتگی نمیشوند.

نتیجه : بطور کلی بدنه دستگاه جوجه کشی دماوند (دستگاه جوجه کشی صنعتی ) یکی از ویژگی های اصلی محصولات این شرکت است که البته سبب ارزان قیمت بودن دستگاه های جوجه کشی دماوند بلدرچین نیز میشود. قیمت یکی از فاکتورهای مهم در زمان خرید دستگاه جوجه کشی می باشد. اگر توان خرید دستگاه هایی با بدنه PVC که به طبع گران قیمت تر میباشند را ندارید میتوانید به عنوان یک گزینه دستگاه جوجه کشی دماوند را در نظر بگیرید.

سیستم تنظیم رطوبت و سنسور ماشین جوجه کشی دماوند بلدرچین

دستگاه های بلدرچین دماوند مجهز به دو عدد سنسور ntc بوده که یکی از آنها دمای خشک و دیگری دمای خیس را اندازه میگیرد. رطوبت در این دستگاه ها از طریق روابط استوکیومتری به دست می آید. این روش هرچند با کمی تلورانس همراه می باشد ولی به دلیل ارزان بودن سنسور، قیمت نهایی دستگاه را کاهش می دهد.

سنسور ntc - چیکن هچ

این نوع سنسورهای دمایی طول عمر بیشتری دارند ولی بعد از مدتی از کالیبره خارج شده و باید با ابزار دقیق کالیبره شوند. به همین منظور گروه بلدرچین دماوند در محصولات خویش امکان کالیبره نمودن سنسور را به برد دستگاه ها اضافه نموده است.

سنسور lm35 - چیکن هچ

شرکت های معتبر خارجی همانند پیترسام و جیمزوی نیز از روش تر و خشک برای سنجش دما و رطوبت دستگاه خود استفاده میکنند. با این تفاوت که این شرکت های خارجی از سنسور دیگری بهره می برند.

درب ماشین جوجه کشی شرکت دماوند بلدرچین:

درب دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند شیشه دوجداره و شفاف بوده و به همین دلیل از باز و بسته شدن بیش از حد درب دستگاه در هنگام جوجه کشی و به وجود آمدن شک دمایی جلوگیری میکند.

همچنین درب دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند دارای نوار مگنتی است و همانند درب یخچال های خانگی بسته میشود. برای عایق بندی درب دستگاه نیز لاستیک بر روی لبه های داخلی درب نصب شده است.

تصویر درب دستگاه جوجه کشی بلدرچین دماوند