دستگاه جوجه کشی خارجی | دستگاه جوجه کشی آرکام ، برینسا ، سیمیتکا ، هواباتور ، جیمزوی و  …


در این بخش از وب سایت چیکن هچ به معرفی و عرضه انواع دستگاه جوجه کشی خارجی صنعتی و خانگی میپردازیم. تمامی دستگاه های عرضه شده در این بخش دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و در سریعترین زمان ممکن برای خریداران ارسال میشوند .

دستگاه جوجه کشی کدام شرکت های خارجی موجود می باشد ؟

بخش عمده ای از دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی آرکام کره جنوبی و همینطور دستگاه جوجه کشی خانگی برینسآ در فروشگاه چیکن هچ موجود و قابل عرضه می باشد.

بهترین دستگاه جوجه کشی خارجی کدام است ؟

با توجه به محدودیت های موجود در عرضه ی انواع دستگاه جوجه کشی خارجی در داخل کشور، می توان گفت که در حال حاضر بهترین دستگاه جوجه کشی خارجی موجود در کشور ، دستگاه جوجه کشی آرکام کره جنوبی می باشد .

لوگو دستگاه جوجه کشی آرکام - چیکن هچ

دستگاه جوجه کشی آرکام suro 20 ساخت کشور کره

دستگاه جوجه کشی آرکام 24 تایی - چیکن هچ

کمپانی آرکام یکی از مشهورترین تولیدکننده های خارجی انکوباتور دنیاست. این شرکت طیف وسیعی از انکوباتورهای جوجه کشی را در ظرفیت های مختلف تولید میکند و همچنین دارای امکاناتی ویژه برای جوجه آوری از انواع پرندگان و ماکیان میباشد.

آرکام 24 تایی ( Rcom suro 20 ) یکی از معروف ترین دستگاه های جوجه کشی خانگی میباشد. فروشگاه چیکن هچ تنها عرضه کننده مستقیم این دستگاه از شرکت سازنده آن (واقع در کشور کره) میباشد و برای این محصول یک سال گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش را تضمین مینماید. آرکام 24 تایی اصل، دارای سنسور SHT ساخت سوئیس و بدنه تمام ABS با راندمان 90 درصدی است که میزان چرخش تخم های نطفه دار این دستگاه ( به کمک شانه های همه کاره ) بصورت گهواره ای ( 90 درجه به راست و چپ ) میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آرکام 24 تایی کلیک کنید…

قیمت دستگاه جوجه کشی خارجی بر چه اساس محاسبه میشود ؟

قیمت های ارائه شده در چیکن هچ قیمت زمان خرید دستگاه می باشد که کمترین قیمت دستگاه جوجه کشی خارجی در ایران می باشد .

دستگاه جوجه کشی خارجی را از کجا بخریم ؟

فروشگاه چیکن هچ زمینه خرید مطمئن را برای افرادی که تمایل به خرید دستگاه جوجه کشی خارجی دارند، فراهم کرده است. توجه داشته باشید که سودجویانی در این عرصه با فروش محصولات بی کیفیت و غیرقابل اطمینان، خسارت بزرگی به کاربران وارد میکنند. بنابراین توصیه میشود دستگاه جوجه کشی خارجی را فقط از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.